Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
  2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Ik blijf maar huilen. Regenbogen en pony's? Iemand?

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Serieus. Dit is niet normaal, hoeveel jullie kletsen!! Zelfs midden in de nacht hele pagina's vol!!! Ook al is dit 'mijn' topic (wel supercool, nog nooit gehad, zo'n goedlopend topic :D ), ik hou het gewoon niet meer bij. Ik ben net wakker. Wel geslapen, maar echt lekker, nee. Bekkenpijn niet normaal. En door jullie heb ik trek in pizza's met sinassappel en muffins en zo.

Waar blijft Kaala nou??

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja, vraag ik me ook af waar kaala blijft:(
    Laten we hopen dat geen bericht goed bericht is!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
  7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
  8. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dag dames,

Ik lees nog geregeld mee!
    Succes metde laatste loodjes dames! Kop op!
    ik ben ook wel nieuwsgierig naar Kaala...

10. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook weer wakker, gelukkig nog wel even geslapen.

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar manlief was niet op stap maar aan het werk vannacht. Hij werkt als bedrijfsleider bij een (grand)café en dit zijn standaard tijden in het weekend. Hij is hard op zoek naar meer regelmatig werk maar goed de banen liggen niet voor het oprapen helaas..

Voor vandaag geen plannen moet alleen nog even boodschappen doen, geen zin :D

11. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0

hihihi Jaaaaaa!!
    Even lekker bij m'n mannetje uitgejankt. Ben nu moe- koud en heb weer oefenweeen. Straks even boodschappies doen en dan een paar flinke potten lemon curd maken.
    tegelijk wat muffins baken en die dan rondbrengen naar oma en ouders. had ik opeens zin in.

Maar weet niet of ik de puf hou, of dat ik dalijk moet gaan puffen.

Ik was vannacht ook wel ffies wakker- maar was gelukkig te slaperig om te posten. Had wel al bijgelezen. :D

Lijkt me idd leuk om zo'n langlopende topic te hebben Skatje, en hij zal ook blijven lopen denk ik, want waar er één bevalt, komt er ook weer één bij. Leuk!! Welkom nieuwe lezers!! :)

Spring, hoe ist in jou buik? Heb jij al oefenweeen?

En DA: heb je toch nog wat slaap kunnen vatten? Mijn hond is echt heel bijzonder, die danst pas de kruispolka rond een uur of 12 's middags- dus als ik dan 'n keer de blues heb kan ik blijven liggen. :cool:

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ideale hond apenijn:D! En lekker dat je even hebt kunnen uithuilen bij je mannetje.. kan soms lekker opluchten:)

Ik baal ook een beetje.. ben opeens sinds vandaag vocht aan het vasthouden! Rot gevoel (tintelig en pijnlijk bij buigen) in mn handen/vingers en pijnlijk opgezwollen gevoel in mn kuiten enzo.. Buhuh:(
    Erg vervelend! Maar niet gevaarlijk toch? Of zou ik de vk moeten bellen? Heb het boodschappen doen halverwege opgegeven:p Mn mannetje heeft het lekker afgemaakt en toen heeft die lieverd ook nog kibbeling voor me gehaald!:)

Denk dat ik nu toch maar ga proberen om nog even te slapen.. Kan mn oogjes bijna niet meer openhouden joh:p Brakke nachtjes beginnen me op te breken!

13. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Neh, 't is niet gevaarlijk. Wel vervelend. Zorgen dat de vk je bloeddruk goed in de gaten houdt. En ook in de gaten houden dat je nu opeens explosief kan gaan aankomen (vocht is zwaar!).

Overdags lekker veel met je voeten omhoog. Je zal wat extra moeten plassen gok ik. en 's nachts hoop ik dat je niet teveel last krijgt van tintelingen en pijn. Ik heb soms dat ik helemaal m'n vingers niet meer voel van de spanning.
    Vermijdt zouter eten, drink veel. Meer kan je volgens mij niet doen.

slaap lekker, en geniet lekker na van je kibbeling :)

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    apenijn: oh das wel beter, mijn hondje blijft me dan net zo lang aankijken tot ik toegeef.. zal zo ff een foto plaatsen dan heb je een beeld ebrij hoe dat eruit ziet. en dit houd die echt lang vol!

hier net ff onder de douche geweest, maar t putje liep niet goed door, ik op handen en knieeen in de douche het proberen te verhelpen.... en.....toen kwam ik niet meer overeind.. :);)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  16. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    DA wat een liefie!!!!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dank u dank u.. :D

18. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Seniõr Otis! Doet 'the smoulder'. Hehe

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      4
  19. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    hoi allemaal

hoe gaat et hier. Iets teveel gemist om alles door te lezen sorry!
    Maar nog baby's geboren?
    Verder nog iets bijzonders gebeurd?

Ik had gister echt ff een huildag. Mijn kraamhulp was voor et laatste, heb nu 3 ochtenden een ander.

Maar zo apart wat voor band je opbouwd, hebben haar natuurlijk vanaf de geboorte gehad toch wel heel speciaal. Moet ik wel zeggen dat nieuwe kraamhulp ook erg fijn is!

Verder gaat alles goed. wel erg wennen zo een klein mannetje, alles is zo nieuw! Maar o zo mooi!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    apenijn: had een groter hond in gedachte :D ook een poepie zeg!

Deel Deze Pagina