Serieus. Dit is niet normaal, hoeveel jullie kletsen!! Zelfs midden in de nacht hele pagina's vol!!! Ook al is dit 'mijn' topic (wel supercool, nog nooit gehad, zo'n goedlopend topic ), ik hou het gewoon niet meer bij. Ik ben net wakker. Wel geslapen, maar echt lekker, nee. Bekkenpijn niet normaal. En door jullie heb ik trek in pizza's met sinassappel en muffins en zo. Waar blijft Kaala nou??
Dag dames, Ik lees nog geregeld mee! Succes metde laatste loodjes dames! Kop op! ik ben ook wel nieuwsgierig naar Kaala...
Ik ben ook weer wakker, gelukkig nog wel even geslapen. Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar manlief was niet op stap maar aan het werk vannacht. Hij werkt als bedrijfsleider bij een (grand)café en dit zijn standaard tijden in het weekend. Hij is hard op zoek naar meer regelmatig werk maar goed de banen liggen niet voor het oprapen helaas.. Voor vandaag geen plannen moet alleen nog even boodschappen doen, geen zin
hihihi Jaaaaaa!! Even lekker bij m'n mannetje uitgejankt. Ben nu moe- koud en heb weer oefenweeen. Straks even boodschappies doen en dan een paar flinke potten lemon curd maken. tegelijk wat muffins baken en die dan rondbrengen naar oma en ouders. had ik opeens zin in. Maar weet niet of ik de puf hou, of dat ik dalijk moet gaan puffen. Ik was vannacht ook wel ffies wakker- maar was gelukkig te slaperig om te posten. Had wel al bijgelezen. Lijkt me idd leuk om zo'n langlopende topic te hebben Skatje, en hij zal ook blijven lopen denk ik, want waar er één bevalt, komt er ook weer één bij. Leuk!! Welkom nieuwe lezers!! Spring, hoe ist in jou buik? Heb jij al oefenweeen? En DA: heb je toch nog wat slaap kunnen vatten? Mijn hond is echt heel bijzonder, die danst pas de kruispolka rond een uur of 12 's middags- dus als ik dan 'n keer de blues heb kan ik blijven liggen.
Ideale hond apenijn! En lekker dat je even hebt kunnen uithuilen bij je mannetje.. kan soms lekker opluchten Ik baal ook een beetje.. ben opeens sinds vandaag vocht aan het vasthouden! Rot gevoel (tintelig en pijnlijk bij buigen) in mn handen/vingers en pijnlijk opgezwollen gevoel in mn kuiten enzo.. Buhuh Erg vervelend! Maar niet gevaarlijk toch? Of zou ik de vk moeten bellen? Heb het boodschappen doen halverwege opgegeven Mn mannetje heeft het lekker afgemaakt en toen heeft die lieverd ook nog kibbeling voor me gehaald! Denk dat ik nu toch maar ga proberen om nog even te slapen.. Kan mn oogjes bijna niet meer openhouden joh Brakke nachtjes beginnen me op te breken!
Neh, 't is niet gevaarlijk. Wel vervelend. Zorgen dat de vk je bloeddruk goed in de gaten houdt. En ook in de gaten houden dat je nu opeens explosief kan gaan aankomen (vocht is zwaar!). Overdags lekker veel met je voeten omhoog. Je zal wat extra moeten plassen gok ik. en 's nachts hoop ik dat je niet teveel last krijgt van tintelingen en pijn. Ik heb soms dat ik helemaal m'n vingers niet meer voel van de spanning. Vermijdt zouter eten, drink veel. Meer kan je volgens mij niet doen. slaap lekker, en geniet lekker na van je kibbeling
apenijn: oh das wel beter, mijn hondje blijft me dan net zo lang aankijken tot ik toegeef.. zal zo ff een foto plaatsen dan heb je een beeld ebrij hoe dat eruit ziet. en dit houd die echt lang vol! hier net ff onder de douche geweest, maar t putje liep niet goed door, ik op handen en knieeen in de douche het proberen te verhelpen.... en.....toen kwam ik niet meer overeind..
hoi allemaal hoe gaat et hier. Iets teveel gemist om alles door te lezen sorry! Maar nog baby's geboren? Verder nog iets bijzonders gebeurd? Ik had gister echt ff een huildag. Mijn kraamhulp was voor et laatste, heb nu 3 ochtenden een ander. Maar zo apart wat voor band je opbouwd, hebben haar natuurlijk vanaf de geboorte gehad toch wel heel speciaal. Moet ik wel zeggen dat nieuwe kraamhulp ook erg fijn is! Verder gaat alles goed. wel erg wennen zo een klein mannetje, alles is zo nieuw! Maar o zo mooi!