het duiveltje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brit1980, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ik zit nu al de hele dag te wachten tot het :evil: door komt heb het gevoel wel dat ie komt hoor vandaag of morgen maar zou natuurlijk ook kunnen dat mijn cyclus iets langer is dan de eerste keer heb nu een keer mijn natuurlijke bloeding gehad 26 dagen na mijn ontrekkings bloeding lees dat het veel voor komt, dus denk niet dat ik zwanger ben al hoewel we flink geklust hebben rond mijn sprong in het duister (ei)...heb wel vandaag veel buikpijn dus vandaar dat ik er ook echt vanuit ga dat ie snel door zal zetten verwacht hem elk ogenblik. voel me wel een beetje zweverig wat niks wil zeggen natuurlijk is ook bijna onmogelijk om in de eerste ronde zwanger te worden dus wacht gewoon op me duvelke heb inmiddels ervaren dat je lichaam vreemde dingen met je doet als je gestopt bent met de pil en daar het enige tijd duurt voor je ontpild hebt verwacht ik er oook niet al te veel van maar stiekem ;) hoop je het wel natuurlijk..denk iedereen wel die graag een kindje of een kindje er bij willen...
    wilde het gewoon effe kwijt.

    liefs Brit
     
  2. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Spannend meid! Je kan zeker wel in de 1e ronde zwanger zijn. Maar het kan ook niet. Dat is nog even afwachten, ik hoop dat dat rare mannetje met zijn rode ogen wegblijft :p.

    Wanneer ben je van plan te testen als je ongie uit blijft?
     
  3. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ja ik hoop het natuurlijk ook dat het mannetje weg blijf....ik denk dat ik tot na het weekend wacht met testen durf niet zo goed :( blijft een spannend ding.. als hij weg blijft :) maar zullen wel zien.
    hoop ook voor jou dat dat mannetje weg blijft en wie weet zijn wij van die mazzelkonten dat het in een keer raak is geschoten :oops:
    liefs Britje
     
  4. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    maar jij mag nu ef flink gaan klussen zie ik :)
     
  5. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik heb er ookal een test doorheen geslagen vorige maand. Werd toen precies een week later dan me NOD ongesteld. Maar ik hoop het echt voor je dan ben je maar van die stress af!

    Denk dat me ei is geweest op dag 15.. Vandaag roze en bruin bloed.. Innestelling?.. We klussen nog wel, maar ik denk dat ik op het wachtbankje mag.
     
  6. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    daarom wacht ik ook nog een weekje met testen als het er dan nog niet is, had vorige keer een korte cyclus dus is mischien wat langer nu alhoewel je meestal 2 weken + - na je ei toch ongesteld word maar ik wacht het heel geduldig af ;) ga nergens van uit kan het ook niet te teleurstellend zijn kan alle kanten op gaan.
    heb me mannetje net gezegt dat ik op het duiveltje aan het wachten ben maar niet door wil komen dus hij weet het in ieder geval. is nog geen spoor te bekennen heb voor de zekerheid tampon in gedaan vandaag maar blijft helemaal wit met een beetje slijmerig spul (sorry) en beetje gloeiende wangetjes en zweet heel erg heb zelfs klamme handjes..mja even af wachten.
    liefs Brit
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Erg spannend hoor. Dan duurd een week toch erg lang he haha. Maar als je wel al zwanger bent krijg je ook een hele mooie streep over een week. Zo kun je ook denken :D.

    En hoe vind je mannetje het nu? Ook spannend? Die van mij leeft helemaal mee wanneer mijn NOD eraan komt..
     
  8. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    erg is dat he. denk je yoepie ik mag testen is ie negatief maar ongie worden ho maar. ik heb dan ook liever of een posi test of ongie niet van dat half half.
    we hebben geduld. :D
     
  9. Brigitte77

    Brigitte77 Actief lid

    19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    ja dat heb ik ook,als je dan toch je menstruatie moet krijgen dan laat DIE :evil: maar komen.

    Wel spannend voor je Inggrid!succes ermee.
    Ik kan meestal ook niet zolang wachten met testen,maar dat gaat je op een gegeven moment heel veel centen kosten!die dingen zijn ook nog eens peperduur!

    Groetjes Brigitte
     
  10. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    mijn mannetje vind het ook heel spannend hij is wat dat betreft erg nuchter en heeft zoiets van ja we zien het wel..maar hij kreeg wel een grijns van oor tot oor dus hij zal het ook heel spannend vinden..

    is ook niks dat half half heb ik ook liever hoor dat dan mijn ongi komt dan weet ik het tenminste maar ik zal heel geduldig proberen te zijn al hoewel het behoorlijk kriebeld om die test uit de kast te pakken maar ik probeer me te beheersen ook een beetje om teleurstelling te voorkomen denk ik hoor...kijken of ik het zolang vol houd of ik moet in deze dagen ongi orden dan hoeft ik um niet te doen mag ie nog effe in de verpakking blijven..
    maar even geduld hebben nog en ik heb al zo weinig geduld hihi :rolleyes:
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Brit, wat misschien helpt. Ik mag van mezelf alleen 's ochtends testen, als ik die ochtend dan niet getest heb heb ik pech. Volgende ochtend nieuwe kansen. Hielp wel moet ik zeggen.
     
  12. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    :D dankje voor de tip ik ga het zeker proberen gaat me vast lukken bij de eerste 2 heb ik zelfs 2 weken gewacht haha..
    veel liefs
     
  13. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    en er is voor me gependeld dat het pas in januari gaat gebeuren dussss.

    nou ik ga lekker slapen me oogjes vallen bijna dicht
    veel liefs
     
  14. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Het duiveltje is onderweg ik voel hem komen..mja beter dan die onzekerheid van zou het...nu ef wachten waneer hij door gaat komen laat niet lang meer op zich wachten...

    liefs Brit
     
  15. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    en het duiveltje is geariveerd..begint steeds meer op gang te komen dus nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
    liefs Brit
     
  16. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Idd nieuwe ronde nieuwe kansen. Wel jammer maar het komt wel goed :)

    Succes in je nieuwe ronde!
     
  17. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ja komt zeker goed..ben wel blij aan een kant hoor zit ik tenminste niet zo in onzekerheid of wel of niet ben nu gewoon ongi en dat geeft al heel wat meer rust...dus mag wat extra door klussen en dat vind ik ook leuk dat scheeld ook weer :oops:
     

Deel Deze Pagina