Het gaat mis...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bee1986, 2 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hoi dames,

    Wat was te mooi om waar te zijn: mijn man en ik hebben besloten voor nog een broertje of zusje, voor ons mannetje van 5 en ons eerste zoontje*, te gaan. De afgelopen jaren waren om meerdere redenen nogal heftig, en veel beren op de weg. Maar nu we de knoop hebben doorgehakt was het opeens onverwachts in 1x raak! Afgelopen zaterdag heb ik positief getest. De dagen erna liep de test heeel langzaam ietsje op, en sinds gister wordt het duidelijk lichter. Dus dat gaat niet goed. We zijn erg verdrietig, en tegelijkertijd realistisch. Dit kan gebeuren, ik ben inmiddels 35 wat ook de kansen verandert, en we zijn blij dat we iig nog vruchtbaar zijn. Maar dit kleintje is/was zo gewenst... Merk dat het meer met me doet dan ik had verwacht.

    Wat kan ik nu verwachten? Ik zal nu ca. 4+3/4+4 zijn. Nog steeds geen bloed. Wanneer breekt het meestal door als de testen licht/wit zijn? Hoe eerder hoe beter nu wat mij betreft. Dan kunnen we weer door. Kan het soms ook nog lang duren? Wat is jullie ervaring?

    Alvast veel dank voor jullie reacties...

    Liefs, Bee
     
  2. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Geen reacties helaas, maar het moeten is inmiddels begonnen.. het valt qua pijn tot nu toe mee. Nu op naar meer geluk.
     
  3. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Bloeden ipv moeten.
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Ik heb 2 miskramen gehad.

    1 met 14 weken, vruchtje was met 5 weken al gestopt met groeien. Daar kwamen we met de 12 weken echo achter. Dat is echt een mini bevalling geweest, met veel naweeën. Heb toen ongeveer 2 weken bloedverlies gehad.

    2 met 4+3 weken. Dat was ( snachts) een plop en toen kon ik nog net naar de badkamer komen. Daar kwam een plens bloed en toen was het ook klaar, daarna 4 dagen bloedverlies gehad.
     
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit heel verschillend is bij iedereen.

    Ik heb een miskraam gehad met een week of 6 a 7. Precies weet ik het niet meer, ik heb het proberen te verbannen uit mijn hoofd.

    Ik heb enorm veel bloedverlies gehad, zo erg dat het erom ging spannen of ik met de ambulance naar het ziekenhuis moest of dat ik met de auto mocht (als passagier) Het kwam denk ik omdat mijn lichaam erg veel moeite had om alles los te laten, en mijn lichaam uit alle macht probeerde het af te stoten, ik heb zeker een week of 2 enorm veel bloedverlies gehad.

    MAAR, Mijn situatie is volgens mij wel extreem hoor!!!


    Veel sterkte ❤️❤️❤️
     
  6. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier vorig jaar mei precies hetzelfde gehad. Het was in 1x raak, maar testen liepen niet goed op. Met 4+4 was de test niet opgelopen en met 4+5 begon ik te vloeien.
    Hopelijk breekt het snel door en kunnen jullie weer verder...
     

Deel Deze Pagina