het gevoel hebben dat vliezen zo kunnen breken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lindabreusers, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

    lindabreusers Actief lid

    9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik heb af en toe het gevoel of dat mijn vliezen ineens kunnen breken. Wanneer de kleine aan het bewegen is voel ik af en toe een klein steekje onderin. Als reactie daarop trek ik meteen mijn bekkenbodemspieren in (niet dat dat zin heeft wanneer je vliezen gaan breken haha)

    Kan het ook zijn dat de kleine gewoon op mijn blaas drukt? Ik moet namelijk wel veel plassen. Of is ie al aan het indalen?

    Alvast bedankt voor jullie reactie

    Groetjes, Linda
     
  2. mwjalloh

    mwjalloh Actief lid

    2 jul 2008
    402
    0
    0
    Dat zou kunnen, denk niet dat het je vliezen zijn die gaan breken, ik ken dat gevoel ook en mijn vliezen zijn nog steeds niet gebroken!
     
  3. Klasien1978

    Klasien1978 Bekend lid

    6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    zal zeker iets met indalen en druk op je onderlichaam te maken hebben!
    nog ff volhouden hoor!
     
  4. Angelie

    Angelie Bekend lid

    21 okt 2008
    607
    0
    0
    Mijn vliezen zijn bij de 2e met 31 weken gebroken, maar ik heb er niks van gevoeld. Er viel ineens een hele plens water naar beneden toen ik 's avonds in bed wilde stappen.

    Bij mijn 1e is de bevalling ook met gebroken vliezen begonnen. Dat gebeurde toen ik 's nachts lag te slapen. Ik werd wakker in een nat bed en dacht dat ik in bed geplast had. Ook toen heb ik niks gevoeld.
     
  5. ElleNY

    ElleNY Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Niets aande hand joh. Je vliezen breken niet zomaar en trouwens bij de meeste vrouwen breken de vliezen pas NADAT de weeën zijn begonnen. Het klinkt als banden (die zitten overal). Het kan ook indalen zijn maar dat verschilt ook erg per vrouw. Succes!
     
  6. shanice81

    shanice81 Actief lid

    15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    heb er ook last van alsof ik zo van me af ken plassen zeg maar,nu weet ik dat het met indalen temaken heeft maar vind het echt niet prettig voelen,.nu met deze gladheid en sneeuw moet ik mijn dochter lopend naar school brengen (7min) maar dan voelt het net alsof de beeb er zo uit ken glijden,.,.
     
  7. lindabreusers

    lindabreusers Actief lid

    9 feb 2008
    337
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige haha
    Ik heb zelf ook het idee dat de kleine op mijn blaas bezig is. Maar het is gewoon zo'n raar gevoel. Je hebt er zelf geen controle meer over.

    Sinds een paar dagen staat mijn buik ook helemaal strak. Het jeukt ook best wel. Het lijkt net als of er geen ruimte voor de baby meer is, maar ik denk dat de huid bij de buik op oprekt en dat het daarom ook zo jeukt
     
  8. mwjalloh

    mwjalloh Actief lid

    2 jul 2008
    402
    0
    0
    ja klopt je huid rekt op, lekker veel insmeren met zalfjes (bv. etos mamma buikcreme), is erg lekker!
     

Deel Deze Pagina