Het gevoel van YES het is raak deze ronde :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    Hey meiden,
    het klinkt misschien raar vijf dagen voor NOD maar ik ben ervan overtuigd dat ik zwanger ben. :D
    Deze cyclus begon al helemaal anders dan anders. Na mijn ei niet meteen gevoelige (.)(.) maar sinds vandaag pas en ik ben al een paar dagen misselijk en rond de innesteling voelde ik echte steken en uitstralingen naar mijn linker been. :D :D
    Ik ben voor het eerst (na mijn mk) weer postief dat het raak is.
    Wie heeft nog meer dit gevoel?

    Liefs Inger
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik voelde ook dat het raak was.
    Kan het niet uitleggen.
    En inderdaad het was raak alleen helaas daarna weer mis.
    Sterkte met wachten tot je kan testen he
     
  3. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    Wat erg voor je Kim! Heel veel sterkte!

    Liefs Inger
     
  4. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Allang weer achter me gelaten hoor.
    Ga positief weer verder met klussen hihi.
    Hoop het weekend mijn ei te hebben dan kunnen we er weer tegen aan.
     
  5. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hier 1 die heel stiekem ook richting dat gevoel gaat, maar toch nog tegengehouden word door een stemmetje dat zegt dat ik maar niet teveel moet hopen!

    maar tzou onwijs zijn als het echt zo is!
    zou n gat in de lucht springen dan...

    hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn/of al magzijn!

    liefs kanjer
     
  6. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    dit is echt voor het eerst dat ik dit positieve gevoel heb ;) andere maanden had ik deze dagen al ingeschat van nee helaas maar nu :) ik weet echt niet wat het is maar het voelt goed.

    ik hoop dat het voor jullie snel raak is.
    Liefs Inger
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    meteen na mijn ei was ik er heilig van overtuigd, kweet niet waarom, als ik het beredeneer kom ik uit op nee, maar dat stemmetje in mijn hoofd zegt relax mar, het is OK.....hoop dat het waar is.......
     
  8. Skye

    Skye Niet meer actief

    Nou, nog even geduld met testen........ik ben benieiwd
     
  9. Trees

    Trees Niet meer actief

    Spannend hoor Inger! Ik herken het gevoel uit duizenden van 'yes het is raak' en heb er nog nooit naastgezeten. Helaas is het nooit blijven zitten, maar ik geloof wel dat je een heel sterk voorgevoel kan hebben. ik zal voor je duimen :D
     
  10. Liefie

    Liefie Bekend lid

    26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hihi ik zie opeens dit topic en het lijkt wel alsof het over mij gaat...
    Zo raar en ik durf er niet eens aan te denken maar ik voel me zo onverklaarbaar 'anders' dan anders.... En dan dat stemmetje wat kanjer ook al zegt.... ben veel te bang dat ik mezelf voor de gek hou.
    Dus afwachten maar, is het enige wat ik kan doen.... nog 5 dagen!
     
  11. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    Wat erg voor je Trees! Ik hoop voor je dat het snel wel helemaal goed gaat!

    Mijn positieve gevoel is er nog helemaal. Ik ga proberen om te wachten met testen aankomend weekend ( ik hoop dat het lukt ;) ) en meiden ook succes voor jullie!
    Hou me op de hoogte :D

    Liefs Inger
     
  12. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Inger succes met wachten ;) ik kon het nog wachten tot 1 dag erna
     
  13. Trees

    Trees Niet meer actief

    Dank je wel en knap dat je zolang kan wachten. Inderdaad als dat je lukt, hihi ;) Hou het positieve gevoel vast (en de beeb ook)!
     
  14. Skye

    Skye Niet meer actief

    Knap hoor als je zo lang kan wachten.

    Ik maak mezelf hier gek door telkens te denken dat ik zwanger ben en doordat ik niet kan wachten om te kunnen testen. Ik zit eraan te denken om de eerste week gewoon helemaal niet te testen en maar gewoon op die :evil: te wachten. En als die er na een week nog niet zijn, om er dan een test tegenaan te gooien. Misschien dat het dan iets rustiger wordt in mijn hoofd
     
  15. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier nog zo een die zich anders voelt dan anders en ook heel erg het gevoel heeft echt zwanger te zijn .... Maar ook ik heb zo'n stemmetje in mijn achterhoofd dat roept van pas op wie weet houd je lichaam je wel weer voor de gek.... ik durf gewoon nog niet te hard te hopen.
    Liefs Annemiek
     
  16. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik had het bij mijn vorige zwnagerschap ook.

    Ik heb toen ook een dagboek bijgehouden. Af en toe lees ik het nog terug. Ik had al een paar keer negatief getest maar toch bleef ik volhouden dat ik zwanger was, de test was enkel nog het bewijs voor de buitenwereld.

    Ik hoop dat je gevoel klopt, en succes met wachten tot de NOD!
     
  17. Are

    Are Lid

    27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Ik had het ook! Ik wist het zeker! Een gevoel dat niet te omschrijven is. Helaas ging het mis,,,,,
     
  18. Weetjewel

    Weetjewel Actief lid

    27 mei 2008
    475
    0
    0
    Hier nog 1! Ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Mijn banner klopt al niet volgens mij maar als ik wel zwanger ben dan is mijn cyclus heel kort geweest, dan heb ik een hele korte cyclus gehad. Ik heb zaterdag een beetje rozigbloed/afscheiding verloren. Ik ben daarbij ook heel erg misselijk geweest en overgegeven. Vanmorgen ging ik ook alweer bijna overgeven van de koffie. Ik heb ook een steen in mijn buik voor mijn gevoel. Vannacht ook gedroomd dat ik een positieve test had. Ik ben heel benieuwd! Ik ga volgende week testen!
     
  19. paradijsvogel

    paradijsvogel Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames.

    Succes met het wachten op de test :)

    Laat je niet gek maken :D

    Hopen dat jullie voorgevoel oké is. Ik had het vorige keer inderdaad ook. Zo van: het is gewoon zo :) Jammer genoeg ook niet blijven zitten.

    Hoop dat ik het gevoel ook snel weer mag hebben :)

    Succes :D
     
  20. ik sluit me hier ook even aan. ben er ook van overtuigd dat het raak is deze ronde. voel me gewoon heel anders dan normaal en krijg ook allerlei kwaaltjes. maar ja aan de andere kant ben ik ook erg bang dat mijn lichaam me voor de gek loopt te houden. pfff wat duren die dagen totdat ik mag testen toch lang.... :(
     

Deel Deze Pagina