Het grote Sint cadeau topic 2020!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    #1 chantal1985, 26 aug 2020
    Laatst bewerkt: 26 aug 2020
    Ik ga het gewoon doen! :D Normaal wacht ik braaf tot september met het openen van dit topic. Maar ik zag dat de kruidnoten gewoon al in de winkels liggen. En door de storm ben ik al helemaal in de stemming, haha. Dus…

    Het duurt nog even, maar heb je al een idee wat je gaat kopen? Of heb je misschien zelfs al iets gekocht? Of koop jij juist liever last-minute? Heb je al een idee hoeveel je wil uitgeven aan cadeau’s? En hoeveel cadeau’s per kind koop je? Met wie vieren jullie het? En liggen er met kerst ook cadeau's onder jullie boom?

    Ik ben weer heel benieuwd naar jullie aankopen en de lijstjes van de kinderen! Dat we elkaar maar weer fijn kunnen inspireren! Ook als je geen idee hebt, en wat tips/advies wil, vraag het hier!

    (voor ouders met oudere kinderen heb ik ook een topic geopend in het schoolkinderen gedeelte!)
     
    PotjeGoud, Paardenbloem en Fristi2012 vinden dit leuk.
  2. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Oeh leuk! Ik wil eigenlijk ook al een wintersport topic openen, dus waarom geen sint topic? :D

    Ik heb echt nog geen idee wat ik wil kopen. Ik koop vaak de kado's ergens in november. Dus heb nog zat tijd om inspiratie hier op te doen. Oudste is in november ook nog jarig, dus die kan een aardige wensenlijst maken.
    Vast budget heb ik niet. Ik denk dat we zelf zo'n 4 tot 6 kado's kopen. We vieren het normaal altijd 2x, bij mijn ouders (met ca. 20 man) en schoonouders (met ca. 11 man). Of dat dit jaar, i.v.m. corona, ook zo gevierd wordt, is natuurlijk nog afwachten. Maar ze krijgen van (schoon)ouders vaak ook nog van alles. Ze krijgen overigens ook altijd wel wat nuttigs (voorleesboek, pyjama, kerststokken, skispullen, etc.). Als Sint in het land is, maar eens een lijstje met ze gaan maken wat ze graag willen.
    Kerst vieren wij niet met kado's.

    En ik heb dus al de hele dag zin in chocolade pepernoten, maar hier nog niet zien liggen in de winkels :D
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  3. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    Bij Kruidvat (staat ook in de folder :D) en Hema! Supermarkt komt denk ik na het weekend. :thumup:
     
  4. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk nog geen idee! Maar denk dat ik dit jaar deze regel toepas...

    1 ding dat ze willen (speelgoed bijv wat ze al een tijd willen)
    1 ding dat ze nodig hebben (nieuwe lunchtrommel, potloden, gymschoenen, een brief van sint met complimenten ect.)
    1 ding dat ze dragen (sokken, ondergoed of kleding voor de kerst eventueel, iets wat ze dan echt nodig zijn)
    1 ding om te lezen (boek ect..)
     
    MinnieMouse94, Robijn89, Flexi en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Haha I love it :roflmao:
    Ik sla al ruim van tevoren in en ben vorige week begonnen

    Hier word het voor de middelste sowieso iets van playmobil
    En de oudste een voetbalteneu
    Ga voor 5 cadeautjes per kind
     
    Fristi2012 en chantal1985 vinden dit leuk.
  6. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Officieel vanaf week 36 de standaard merken pepernoten in de winkel.

    Maaaaar ik ben ook allang aan het denken voor de feestdagen. Ik vind alles leuk.
    Maar we hebben ook nog beide verjaardagen in die periode.

    Voor m’n dochter gaan we zelf een poppenhuis maken, gevuld met spulletjes van sylvanian families, die we dan aan familie vragen voor haar verjaardag.

    Voor m’n zoon willen we iets van een Legotafel maken, met opbergsysteem. Hoe en wat precies weet ik nog niet, ben nog zoekende.

    Voor Sinterklaas staat nu op het lijstje:
    Paraplu voor beide
    Badhanddoek voor beide
    Stiften (samen - al in huis, wie weet pakken we het ook wel eerder)
    Hubelino set voor samen.

    Kerst
    Dierenencyclopedie voor m’n zoon, eigenlijk voor vorig jaar gekocht, maar toen hadden we al zo veel.

    Voor zoon ook op verlanglijstje:
    Verrekijker
    Vergrootglas
    Lego

    Verder ligt er in de kast nog wat holztiger diertjes die waarschijnlijk onder de kerstboom gaan. En een grimms set. (Iets te fanatiek aan het kopen geweest, nu verstandig aan het bewaren ipv alles zomaar geven)
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  7. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    @Fristi2012 Ah, volgende week dus de merk kruidnoten! Ik ben zelf dol op de Bolletje truffel, die ga ik wel gelijk kopen als ze er zijn. :D:thumup:

    Wat een leuke dingen heb je al gekocht!
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik heb her en der speelgoed verstopt en ze hebben toch wederom alles weten te vinden :eek:

    We hebben twee verjaardagen, daar zullen de meeste cadeaus heen gaan (lego/duplo/toet toet). Voor sinterklaas koop ik nog wat kleins zodra ik een leuke aanbieding zie. Wat ze nodig hebben, dragen of lezen krijgen ze op het moment dat ze er wat aan hebben. Voor kerst ligt ticket to ride Duitsland klaar. Daar ga ik nog wat gezinscadeaus bij zoeken.
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  9. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Haha. Lekker! Maar ik moet ze echt nog even laten liggen. Nog even wat kilo's verliezen voor de feestdagen...
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  10. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.834
    113
    Ze krijgen beide een lego set (plus actie)
    Oudste zoon wilt graag een nerf pistool dus hou dat even in de gaten.

    Verder nog geen idee
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  11. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.849
    3.614
    113
    Vrouw
    Thuis
    #11 Berte, 26 aug 2020
    Laatst bewerkt: 26 aug 2020
    Ik heb al van alles in huis, hele jaar op de aanbiedingen gelet en voor 2 van de 3 ben ik zo goed als klaar. Ze mogen ieder nog een ding uitzoeken uit de speelgoed folders en de hier onmisbare chocolade letters moeten nog gekocht worden.

    Naast nog wat kleiner spul, voor mijn zes jarige zoon:
    - Playmobil brandweer ladderwagen
    - Kapla
    - play doh setje
    - de wereld van getallen van tip toi
    - RC auto van Luigi

    Voor mijn 4 jarige dochter
    - Playmobil elfen setjes
    - Sylvanian starter huis met extra meubels
    - Kapla
    - boek de mooiste vis van de zee
    - play doh

    We vieren, als alles mogelijk is ivm corona, 2 keer Sinterklaas en daarnaast nog Kerst.

    Moet ik er wel bij zeggen dat ik in het voorjaar een beetje paniekeerde door dat corona en toen maar alvast gezorgd heb dat ik in het najaar niet mis zou grijpen. Zeg maar niets, was achteraf dik overdreven. Gelukkig maar.
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik vind het zeer lastig voor een kind dat niet speelt met speelgoed. Ze heeft een kast vol, maar doet er niks mee. Ze is voornamelijk bezig met rond fietsen of rond lopen met een karretje/tas dingen er in en er weer uit. Af en toe zijn de poppen of het keukentje wel interessant. Dus als iemand nog tips heeft, graag!
    Ze is dol op panda’s en bing. Zou verkleedkleren iets zijn? Ze is dan 2,5 jaar.
    We zijn met zijn tweetjes thuis. En geen familie/vrienden om het te vieren. Dus een berg cadeau’s hoeft en uitverkoop/tweedehands is prima.

    Misschien kopen
    grimm regenboogvriendjes
    pantoffels

    Verder al gekocht of van plan te kopen:
    een bing piama
    een voorleesbeek (nog iemand leuke aanraders?)
    waskrijtjes
    stickers (voor in de schoen ;) )
    houten pizzaset (uitverkoopje lidl 5 euro)
    nieuwe rugtas voor kdv (uitverkoop 2 euro haha)
     
    owly en chantal1985 vinden dit leuk.
  13. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.311
    1.048
    113
    Verkleedkleren zijn altijd leuk! Wobbel is voor een actief kind ook super leuk, vanaf glijden, overheen klommen, onderdoor etc. Magibook is bij mijn dochter van bijna 3 ook een groot succes en 1 van de weinige dingen waar ze langer mee zoet is. Playmobil is ook altijd leuk (kleine dingen evt nog weg leggen)
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  14. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Haha wat leuk!
    Ik heb of koop voorlopig nog niks, tenzij ik een supergoede aanbieding tegenkom.

    Voor zoon sowieso iets van Lego City.
    Voor dochter Lego Friends of Playmobil.

    Verder doe ik ook meestal nog een boek en een nieuwe pyjama voor allebei erbij ofzo.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  15. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.024
    320
    83
    Ik zat al te wachten op dit topic haha. Altijd leuk om ideeën op te doen. Ik denk dat ze allebei een gorgelprentenboek krijgen (de langere verhalen hebben we al) en verder weet ik nog niks.

    Ik denk dat ik nog niet bij familie aan kan komen met sint plannen, maar ik ga zeker al aan de truffelkruidnoten zodra ik ze tegenkom :)
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  16. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Poeeeh ik zat er ook al aan te denken idd...
    geen idee nog maar wel alles binnen ‘sets’ want wordt gek van al het losse / kapotte speelgoed o_O
     
    Fristi2012 en chantal1985 vinden dit leuk.
  17. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Oehh ik ga volgen. Ik heb tenslotte het verjaardagscadeau van de jongste (28-12) ook al in huis, een mooie Duplo set, dus inspiratie voor de feestdagen is altijd goed.

    Wil in ieder geval voor allebei een mooi boek denk ik maar wil voor de oudste dit jaar echt wel even wachten wat school gaat brengen qua interesses in speelgoed
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Ik heb voor allebei al een pyama, voor de jongste met panda's want daar is ze helemaal weg van.
    Voor oudste:
    3in1 creator lego haai (gekocht bij de lidl)
    Leo moet naar de kapper

    Voor de jongste:
    Uitbreiding van sylvanian huis(2e hands via marktplaats)
    Poppenluiers en kleren

    Verder heb ik nog geen idee. We gaan in oktober verhuizen, dus misschien nog iets moois voor op hun kamer.
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  19. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Haha, wij hebben al een hele voorraad. Al moet ik zeggen dat we een stuk minder hebben dan vorig jaar! :roflmao: Misschien leer ik het toch nog eens... Ooit. :rolleyes:


    - Step van ByPauline
    - Lego Duplo Goederentrein
    - Woezel Onesie
    - Play Doh Tandarts Set
    - Lego Duplo treinrails
    - Lego Duplo Lucy en Emmet
    - Hot Wheels
    - Woezel en Pip spel
    - Electrische tandenborstel van Cars
    - Stuk of 10 Lego Duplo Dieren, Dinosaurus enzo.
    - Set van Paw Patrol

    Volgens mij ben ik wat vergeten, maar geen idee wat. :o:


    Er komen nog dingen bij, maar hij is ook jarig in December. Dus moet even kijken hoe we dat gaan doen!

    We vieren het altijd uitbundig, en we hopen dat mijn ene oma er ook nog bij kan zijn dit jaar! Ze is ongeneeslijk ziek. :(
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  20. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Bij de intertous hadden ze pas playmobil in de uitverkoop.
    Een doos gekocht, van 70 voor 30 euro.
    Die is voor de oudste.
    Ook nog lego tegen gekomen in de superaanbieding, dus ook gekocht.
    Verder bij Kruidvat en trekpleister ingeslagen met 50%korting.
    Mooie frozen play doh voor 50%korting voor als er een klasgenootjejarig is.
    Ook een ridder verkleed set voor iets van 3 euro en batman verkleedspul voor klasgenootje.
     
    marina kl, Roanna en chantal1985 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina