Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    oke, deze MUTS heeft even via het mailtje gekeken bij de status van mn bestelling en daar staat dat het gister is verzonden...
    Ik stap even op het fietsje naar de postbus...
    (morgen gaat vriend met zoon post halen en dan hoeft ie niet uit te leggen 'wat is dat, wat zit erin, waarom, etc etc etc...)
    Toedeloe, tot over 20 minuten ;)

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja normaal krijg ik ze gelijk de volgende dag binnen (betaald met IDEAL)...de laatste 2 bezorgingen waren een dag later....

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :confused: :)

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Zegt niets hoor meis...ik krijg die mailtjes ook altijd...ach het is lekker weer, ff eruit......zo krijgt fietsen een hele andere betekenis hihihi

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ja, bij mij normaal gesproken ook hoor!
    bouw je hier ook punten op voor een gratis testje als je al een triljoen keer die tests hebt laten bezorgen? :) :)

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik zat net hetzelfde bedenken, de aanvraag naar die testen is echt omhoog geschoten joh sinds het SMEPperdepep form bestaat.
    Straks word er een limiet per persoon ingreep, want er zijn erniet genoeg!

[/i]

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ja wat kan ik zeggen..ben ook een grootverbruiker...verdien onderhand wel een vaste klanten korting :thumup:

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ja dat word her gebruiken ....wwwwhahhhhaaaaaaa

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik zie het al voor me een zwarte markt voor ovu testen vanwege de SMEPpers. Dan kosten zometeen netzoveel als in Zwitserland!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

OOOWWW je moet ff in je profiel (van deze site!) aanvinken dat je geeeeeeen mail wilt als er een antwoordt geplaatst is....Mutsie! pfff met dit gesmep schiet het idd wel aardig op :rolleyes:

@Julita...Stoer de volgende keer dat je in je huisje met ons smept...zit je in japan...9 uur :) tijd verschil en zit je aan de sake en soezi

11. rainstarrr

Is wel grappig, nu 5 zwangerschapstesten (waarom zoveel?) en 10 ovu testjes liggen..

Voor mijn eerste echte smep ronde.. deze was nog een beetje voor de nep. en maar 5 ovutesten en ei niet gevonden maar volgens mij wel gevoeld.. hahaha

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ beastie, sake niet hoop ik dan.....suchi zal ik ook wel niet mogen vanwege rauwe vis. He, dat zijn nou net de 2 leukste dingen in Japan.... Ik heb eigenlijk al geen zin meer :^o

13. rainstarrr

Oh ja! Ik zou bijna vergeten dat wij dan 'smorgens al aan het SMEPPEN zijn en jij de hele dag al berichten smept of we al wakker zijn enzo..

14. rainstarrr

Gaan de poezels trouwens ook meeverhuizen naar Japan?

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nope, de katten blijven hier, was een beetje ingewikkeld om ze mee te nemen.. Maar ik ga ze wel missen.
    Als we dan zometeen allemaal zwanger zijn dan kunnen we een SMEP baby forum maken!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja...ships...als het goed is mag je dat niet ;) (oja mijn NOD is 7 sept..ben ik de eerste smepper?)
    maare als het al niet lekker ging met duits in zwitserland...suc6 in japan!! ;)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ja, volgens mij wel Beastie! Je bent onze pionier!
    Dat word me nog wat met die taal...Gelukkig dat dit forum bestaat.

18. rainstarrr

Mijn NOD is volgens mij 2 sept, maar ga pas bij 5 sept testen.. is wat veiliger..
    Maarrrr... dit is nog maar een officieuze SMEPronde.. dus als het niet raak is, zal het onze percentages niet schaden! :p

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ladies, ik ga ervandoor voor vandaag, al vind ik het heir heel gezellig!
    Ik heb een rust dag, maar de reest SMEPze!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hé ja garantaine van tig weken voor die beesten alleen al is al zo naar! en dan nog het papierwerk, prikken..

Goed idee!! de Smep mama's!! ;) Moeten we het wel nog even voor elkaar krijgen... :rolleyes:

Deel Deze Pagina