@ Mariekeok lekker! Meiden, ik ga nog ff in sneltreinvaart door de kamer. Ben vanavond er weer. Kids moeten vroeg naar bed, want mijn zoontje mag morgen voor het eerst een ochtendje naar de grote school! Spannie! Tot Later! Liefs Tezzz
hihi oke tezz tot vanavond! ja maar doe mij dan toch maar een stukkie fruit dan confettie hoor moet zometeen nog ff steppen van mezelf.. marieke is al 2 dagen goed bezig...ik ga volhouden ik ga volhouden
Hahaha Beastie. Ik heb het geprobeerd maar het slikt niet echt lekker door moet ik zeggen. En je confetti geeft af, ik zit hier nu met een gestippelde tong =P~ . Jammer dat ik net het rozijntje van Tezz heb gemist. Eigenlijk is dat wel een heel goed alternatief voor m&m's. Maar weten jullie waar ik zin in heb? In SUSHI! En dan met avocado, want die mogen nog steeds. Maar de komende week hebben we geen gelegenheid om die te eten, hopelijk in het weekend.
meiden ik kan jullie echt niet bijhouden hoor, haha. moet elke keer een pagina of 5 bijlezen. dus van reageren komt eigenlijk niets. sorry hier eindelijk niet meer ongi. man dat heeft lang geduurd deze keer. ik ga denk ik do beginnen met de ovutesten. maar wel vanavond vast smeppen, hihi.
Sushi? zal wel in de lucht hangen of zo...ik eet de laatste weken veeeeeel meer vis dan anders. Gek he? En nou ben ik ECHT weg! Laterrrrrrrr!
Ja het gaat snel he Imke1. Veel plezier vanavond met de eerste fun-SMEP. Weet je vriend/man dat jullie gaan SMEPpen of ga je hem gewoon op de juiste tijdstippen verleiden? Marieke, jij bent goed bezig met je steppen. Ik ga vanavond squashen. Ik voel me niet echt fit en ga met een vriendin die nog niet weet dat ik zwanger ben (vertel ik pas over een week of 2,5) dus ik hoop dat het goed gaat als ik me flink inspan. Want ik wil natuurlijk wel winnen.
speciaal voor leentje dan was mn fruit weer te min hahahaa ik heb zin in alles wat vet is...pff ben pas 2 dagen aan de lijn...hoe erg is dit hahahaha
@ Imke: tja...vakantie is voorbij dus iedereen is weer 'druk' aan het werk...(op het forum ) Veel smepplezier vanavond o ja...ik was al weg......
Hahaha Marieke, ik herken het. Bedankt voor de sushi, al zag het fruitmandje er ook zeker lekker uit.
@leentje: ik heb geen krentjes, alleen rozijntjes... ja, potverdrie, praat dan ook niet steeds! Zo kom ik nooit weg!
sjonge wat zijn wij dan sportief he leen! steppen squashen (of hoe je t ook schrijft haha) ik ga zo eerst de was maar es in de droger gooien.. en de andere was opvouwen en dan steppen! en dan koken haha vriend komt altijd pas half 7 thuis dus moet nog zolang wachten op t eten..arrgghh tot strax!
Ja Beastie, mijn collega keek een beetje raar toen ik dat deed. Maar het scherm is nu ook mooi schoon . Heb je al een buikfoto? Kun je het al wel zien dat je zwanger bent of ziet het er nu uit alsof je wat kilootjes te zwaar bent? Ik ben benieuwd wanneer ik iets merk of zie.