Het is ook nooit goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarschuwing: ik moet mij heel erg inhouden om niet te schelden.

    Maar het is ook nooit ffffff goed. Nooit zeg ik je.

    Nu ik eindelijk een baan heb weer, dacht ik dat alles goed zal komen. En ja, de baan is geweldig, het voelt niet als werk omdat het zo leuk is.

    Helaas vinden oom (ja, nog steeds wonen we daar..Ughhh) EN NU OOK M'N PARTNER dat het geen werk is. Dat ik niets doe.

    Jaja, ik geef toe: het is emails versturen naar klanten. Minimaal 80 emails per dag. Ik haal meestal zo rond de 100. Omdat het dus zo leuk is.
    9-6 baan, maar elke ochtend 6 uur op, kwart voor 7 weg, uur fietsen halfuur met de trein, kwartier lopen, werken tot 1, halfuurtje pauze, werken tot 6 uur, 7 uur de trein, half 8 op station, 8 uur thuis, snel Mimi knuffelen als ze wakker is, snel eten, douchen mits tijd en dan slapen.

    En ik zal dit absoluut niet erg vinden..Als ik geen gezeik kreeg van m'n partner. Ik kom thuis, hij zit te gamen. Opzich niet erg, maar het irriteert me dat er geen knuffel af kan, geeneens een glimlach en een "hallo" nope. Niets. Als ik naar hem toe loop, moet ik mazzel hebben wil ik een kleine knuffel (met 1 arm) krijgen.

    Volgens hem doe ik de hele dag niets. Emails verzenden is niet zwaar, ik moet niet zeiken dat ik geen knuffel of kusje of een hallo krijg, want dat heb ik niet verdiend.

    Kijk, ik zal het een beetje begirjpen als hij de HELE dag voor Mimi zal zorgen, maar dat doet ie dus niet. Mimi wordt rond 7 uur wakker, hij knuffelt een beetje met haar en voedt haar enzo, maar om 4 uur komt oom thuis en dan dumpt hij als het ware Mimi op hem en gaat zitten gamen, dan kom ik thuis en dan kan er nog geen hallo af.

    In het weekend maakt ie me om 6 uur wakker om wakker te zijn voor haar, hij helpt in het weekend totaal niet. Je zal denken dat ie misschien mij wat tijd voor mezelf gunt als Mimi slaapt in het weekend maar nee. Ik mag niets van hem doen tijdens het weekend. Ik heb ook hobby's, maar hij vindt dat ik geen vrije tijd verdien. Omdat ik volgens hem dus niets doe tijdens mijn werkdagen.

    Ik weet zeker, heel erg zeker, dat als hij werkte en ik voor haar zorgde, dat hij nadat ie van z'n werk afkwam in het weekend, het hele weekend zal slapen en niet voor haar zorgen want ja "ik wil ook vrije tijd"

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb een geweldige baan. Maar ik zal zo graag wat waardering willen. Zonder mij zaten we nog steeds zonder geld. Maar blijkbaar waardeert hij dit niet. Had ik maar nooit dat stomme abbonement voor die game gekocht.

    Sorry voor dit lange zeikverhaal, maar ik kan er echt niet meer tegen. Hij heeft nog meer dingen gedaan overigens, maar daar heb ik het liever niet over, dan zullen jullie waarschijnlijk gelijk zeggen van "ga bij hem weg"

    Ugh. Ik ben weer waardeloos hoor.
     
  2. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Misschien hem onder zijn ballen schoppen! Liefst richting de uitgang. Wat een l*l.
     
  3. WesDaan

    WesDaan Fanatiek lid

    10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Als ik het zo lees is je kleine meid nog maar een maand?
    En dan alweer aan het werk?

    Beetje waardering van je vent kan niet verkeerd zijn, zou hij aan mij toch echt een verkeerde hebben.

    Waarom heeft hij geen werk?

    Een kind heb je samen, allebei verantwoordelijk.

    Vind het goed van je dat je werkt maar wel pittig hoor zo petje af...
    En sorry hoor maar had hem toch echt ook uit bed geschopt in het weekend.
    Hij kan zowat heel de week uitslapen..

    Toch maar is een pittig gesprek gaan doen want zo worden je irritaties alleen maar erger, en dan gebeuren er straks dingen waar je later spijt van krijgt.
     
  4. Porsche

    Porsche Niet meer actief

    Ik geloof dat als ik jou was ik de computer kabels had door geknipt
    De cotroler had verstopt totdat er een goed gesprek is geweest ....

    Succes meid!!
     
  5. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, schop onder z'n hol en lekker in je eentje verder. Wat een eikel....
     
  6. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    WesDaan, ze is 2 maanden. Ik werk nu vanaf dat ze 6.5 week was.

    Partner werkt niet omdat naja, ik heb altijd geschreven ivm gezondheid. Maar eerlijk? Zijn woorden, komtie: I cant be assed.

    Ik knip liever de kabels niet door want ik gebruik de pc ook, of liever: gebruikte..

    Ik heb vandaag gezegd dat ik anders wel een huisje voor mezelf en Mimi zal gaan zoeken, zei die "Oh so its over then? Fine."
    Ik snap echt niet waarom die zo doet...
     
  7. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Proef, ik vind het vroeg hoor, na een maand gaan werken, maar het zal wel iet anders kunnen.

    Meid, ik heb met je te doen. Ik vraag me ook e het af waarom je naar de uk bent gegaan. Tot nu toe heeft het je volgens mij alleen maar ellende opgebracht (afgezien van de geboorte van de dochtertje)

    Ik snap dat je rap uit het huis van die oom weg wilt maar dit zet geen zoden aan de dijk. Praamt desnoods met iemand neutraal erbij.
     
  8. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och, sinds ik hier woon heb ik alleen maar bijna al m'n vrienden verloren, m'n baan, m'n familie, bijna m'n leven ivm bevalling...Ik zie absoluut geen een tegenslaagje :) fml..

    Het is overigens erg moeilijk om hier weg te gaan want oom charged zo rond de 700 pond per maand om hier te wonen. Dat is duurder dan een 3 bedroom huis. Maar hij geeft ons (naja mij) de kans niet om daar even een maandje voor te sparen
     
  9. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wat een lamlul sorry maar so be it???? Hij had met kop en kont door het raam gevlogen!

    Meis ik heb het al eerder gezegd maar dit komt niet goed! Jij en mia moeten daar weg! Met of zonder mister ass
     
  10. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een waardeloze vent! Sorry hoor maar wat een slappe hap..

    Ik zou hem toch eens flink vertellen wat je van hem verwacht! Hij is overdag thuis bij jullie kindje, hoe gaat die verzorging? Een kindje opvoeden is natuurlijk meer dan alleen een flesje geven en weer terug in bed/box leggen.. Daar zou ik het ook maar eens met hem over hebben.. Nu is ie nog klein, maar baby'tjes blijven niet klein en hebben heel wat meer dan alleen aandacht/verzorging nodig..

    Ik zal niet zeggen dat je zomaar bij hem weg moet gaan, maar denk alsjeblieft wel goed over deze situatie na, er moeten echt dingen veranderen!

    Enne.. Ik vind dat je het heel goed doet hoor! Werken voor je geld en er niet over zeiken, petje af!
     
  11. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Maar waarom dan? je familie? die waren ertegen dat je ging? Je bent duidelijk doodongelukkig. Ik had het wel geweten ... Maar ja dat is in jou geval iets complexer.
     
  12. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wat een l*l de behanger alleen al om jou wakker te maken om 6uur in het weekend, staat het eten wel voor je klaar als je na een dag werken thuiskomt? als het z,on gamer is verzorgt hij dan je kindje wel goed genoeg? heb je daar grip op?
    als dit mijn vent was kon hij echt ..........
    knijp in m,n handen met mijn vent elke dag voor 6 uur op en ligt 23.00uur of later en doet er alles aan om mij in het weekend uit te laten slapen.
    sorry maar kreeg vanavond net bezoek van mijn vriendin en die vent van haar kijkt ook niet om naar zijn gezin en vind de drank belangrijker.

    ik denk dat jij zeer harde eisen moet gaan stellen!!!!
     
  13. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Meid! Ga daar weg! Kom terug naar Nederland met je kind.
    Voor mijn part trek je hier in met die kleine.
    Dat is toch geen leven zo.
     
  14. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dat had ik nog niet gelezen.. Maar echt waar kies lekker voor je kindje en jezelf! Wat een loser!
     
  15. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    waarom ja? jij ziet geen tegenslaagje waarom open je dit topic dan?

    je bent alles kwijt en dan ook alles wil je dat? voor.................
     
  16. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij zorgt voor Mimi: Hmm..Flesje geven, verschonen, cuddle cuddle, in slaap proberen te krijgen. Dat terwijl mevrouw juist heel graag dingen ontdekt op deze leeftijd etc! Ughh..

    Eten klaar als ik uit werk kom: haha....Nee. Ik eet meestal rond 9 uur. Als ik geluk heb c:

    Familie etc kwijt: I dont even know why but shit happens.

    Games: Ik heb geen probleem dat hij gamed. Doet ie maar lekker. Maar dat als ik om een hug vraag en hij dan zegt "stop moaning, im gaming ffs" daar kan ik niet tegen..

    Dat van geen tegenslaagje was sarcastisch bedoeld trouwens
     
  17. Kiraa

    Kiraa Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik kan je maar 1 advies geven; get the hell outta there! Zo kun je toch niet doorgaan? Hij maakt jou ongelukkig, zorgt absoluut niet voor je, en of hij dat voor de kleine meid wel doet is nog maar de vraag.. Daar heb jij immers geen zicht op als je de hele dag weg bent..! Kies voor jezelf en de kleine! Je bent meer waard dan dit...
     
  18. babylove26

    babylove26 Fanatiek lid

    Zoooooo die had een probleem met mij gehad!!! Wat een zak! :x
     
  19. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    tjonge jonge zie je t nu niet je mimi is nu nog makkelijk maar wat asl ze begint te kruipen en te lopen? je haar met een flesje niet meer tevreden houd? ze heeft toch een opvoeding nodig, zindelijkheid of aankleden leren fietsen etc. genieten van haar speeltuin of dierenpark zou hij daar met haar naartoe gaan? of kiest hij voor t gamen?
    meid denk goed na jou vent is een lul zonder ballen :x
     
  20. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Oké ... Reality check!!!! Kom even uit je medelijden cocon ;) dat soort sarcasme heeft nog niemand geholpen.

    Hoezo shit happens?? Heb je dat ook met je familie besproken? Heb je enig idee wat er speelt of gok je maar wat? Als jij je schepen achter je verbrand hebt, ja dan zal het lastig worden.

    Kan je überhaupt wel terug naar nl of weg daar? Heb je mogelijkheden in de UK? Kun je daar wel blijven zonder hem?

    Wake up and smell the roses ... and take action.
     

Deel Deze Pagina