Het is vast wel eens besproken(augurken?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Men suggereert dat zwangere vrouwen graag augurken eten,maar ook andere dingen kan je verslaafd aan worden natuurlijk qua eten dan...
    Waar waren/zijn jullie nu echt verslaafd aan?
    Ik tijdens mijn eerste zw.schap aan die sesamkoekjes,van die platte rechthoekige koekjes met een honinglaagje,en kokosbrood..en tijdens de 2e zw.schap aan komijnenkaas en aardbeien.
    Raar maar waar,ben ik opeens gek op pepermunt terwijl ik daar jarenlang niks van moest hebben(maar volgende week pas mijn nod :oops: )
     
  2. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

    Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik verslaafd aan ranja, echt vele liters heb ik daarvan verslonden :D

    Waar ik de eerste 3 maanden niks van moest hebben, was chocolade. Dat vond mijn man helemaal niet erg want het was rond de Sinterklaastijd :D

    Tot nu toe geen gekke verslavingen, ik wacht wel af ;)
     
  3. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik had bij mijn dochter chocolademelk en kaas!!
    ik lust geen kaas alleen tijdens de zw. van haar.
    nu ineens kiwi..(zwanger???? ikke niet weten)
     
  4. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Bij mijn dochter had ik een Mac-tik en bitterlemon (waar ik nu niet aan moet denken), maar dat bitterlemon was niet goed in de hoeveelheden die ik dronk door de kinine.
     
  5. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    eigenlijk heb ik helemaal niets wat ik ineens niet meer lust of waar ik me echt helemaal vol aan kan eten.
    Moet eigenlijk nog wel eens iets gaan bedenken, zodat ik manlief er toch s'nacht een keer voor opuit moet sturen!!! hihi
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    ha! pepermunt! ik was tijdens de zwangerschap van mijn dochter verslaafd aan pepermunt! moest alleen van king wezen!!! en van die rood met wit gedraaide langwerpige waterijsjes, meloensmaak, die kan ik nu trouwens nergens meer vinden, gelukkig had de 24-uurs pomp die altijd destijds :confused: zelf 's nachts!!
     
  7. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    eerste zwangerschap helemaal verslaafd aan ijs (literbakken) en vette hap , bij de 2e zwangerschap alleen maar vette hap :oops: was ook 21 kilo aangekomen ;)
    greetz asjuh
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Wat ik totaal niet meer kon ruiken en zien was rundvlees.
    Terwijl ik dat gewoon echt de lekkerste vlees vind.
    Maar ik raakte verslaafd aan fruit en kwam ook nauwlijks aan in de eerste maanden toen het plots omsloeg in ijsbakken en broodjes shaslik, ben ik toch totaal 20 kilo gegroeit en de helft ook nooit meer verloren. :)
     
  9. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik merk van mezelf dat ik ineens heel graag tosti's lust neem het iedere keer als ontbijt en danwel tosti met mayonaise :confused: haha
     
  10. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hihihhi als ontbijt :D :)
     
  11. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Een vriendin van mij kon de lucht van leren jasjes niet ruiken. Kotsmisselijk werd ze ervan. Als ze een bus instaptje rook ze het soms al. Heeft ze bij beide zwangerschappaen gehad en verder nooit. Een andere kennis luste alleen tijdens haar beide zwangerschappen karnemelk, daarbuiten werd ze bij wijze van spreken al naar van de gedachte eraan.
     
  12. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Nou augurken eet ik inneens niet meer. Bij kaas en melk wordt ik misselijk en de lucht van vlees dan moet ik echt kokken.

    Ik ben nu dol op broodjes gezond en dat had ik ook bij mijn dochter.

    En ik drink veel limonade. (de groene) en veel minder koffie.
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Verslaaft aan ijs, ijs en nog eens ijs :D
    Ohh en heel slecht verslaaft aan de mac rib van de mc donalds toen die tijd hadden ze die nog.

    ging over mijn nek van augurken ( terwijl ik die anders heel erg lekker vond)
    En boerenkool, was echt verschrikkelijk, heb er nu nog trauma's van en eet het niet meer :(
     
  14. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik kan sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer tegen de lucht van chinees, en met name foe yong hai, als ik er nog maar aan denk, dan ben ik al klaar met eten.
    ik heb een tijdje een mac tic gehad en nu is het lasagna.
    ben benieuwd wat er nog gaat komen...

    gr. cindy
     
  15. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    OOja mc donalds daar was ik toen echt dol op hihi

    Het is dat je het zegt Jolanda ik was het al weer vergeten hihi
    Nee ik vond alles exstra lekker hihi

    Maar ik heb niet altijd goed op gelet wat ik ad, en ik wou ook niet teveel aan komen ;)

    Dus ik heb zo min mogenlijk gegeten :oops:
    en als ik wat ad was het toch rot zooi :oops:

    Maarja daar heeft het kindje niks aan.
    Dit keer ga ik wel goed eten.

    Liefs manon.
     
  16. Niet meer actief

    toen ik 2 jaar geleden zwanger was ( wat helaas een miskraam werd). Kon ik de hele dag wel pizza eten met redd bull ja wat een combinatie alleen die redd bull mag je niet dus dat was echt moeilijk om het niet te gaan kopen. Ik lust trouwen helemaal geen redd bull nu niet en voor die zwangerschap ook niet.

    Liefs Lieve
     
  17. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    augurken nee, maar bij de 1e had ik ineens zo'n zin in thee met melk en san fransisco koekjes (lekker soppen) en anijsmelk, dit terwijl ik helemaal geen theedrinker ben, en anijsmelk alleen maar drink als ik krampen in mijn buik heb.

    Bij de 2e had ik iedere keer ontzettende trek in alles wat maar zoet was en dat terwijl ik normaal gesproken iemand ben die van hartige dingen houd zoals chippie's worst etc.

    Of het nu al raak is voor de 3e is nog ff afwachten maar de laatste anderhalve week loop ik me ineens vol te eten met heel heel donkerbruin brood met veel pitten en komijnenkaas :( , ik eet normaal geen bruin brood en al helemaal geen kaas (ja gesmolten op een stokbroodje met komkommer) dus ik hoop dat het voortekenen zijn, anders ben ik echt van slag af hahahaha :D
     
  18. Niet meer actief

    k had bij de eerste echt een verslaving aan haringen ik kon haringen blijven eten

    Nu kan ik soms geen eten zien
     
  19. Niet meer actief

    Mijn schoonzus is nu zwanger en die kan helemaal geen eten en drinken zien of ruiken dan gaat ze al overgeven zei is nu opgenomen in het ziekenhuis om aan de sonde te gaan omdat ze ondervoet raakt. is erg zielig om te zien hoe ze erbij licht met zo'n slang in de neus en de heletijd zien kokke.

    Lieve
     
  20. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik heb altijd wel van zuur gehouden.
    Maar heb mezelf al betrapt dat ik al een paar een potje zure haring ben gaan halen en dat eet ik normaal misschien 4x per jaar.
    Dus misschien toch wel het bekende kwaaltje ;) .

    Silly
     

Deel Deze Pagina