Het leed dat waterpokken heet...

Discussie in 'Verzorging' gestart door Siepie85, 13 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    even Mn pijnlijke moederhart van mij afschrijven. Onze kleine dame heeft echt heel heftig waterpokken, haar gezicht rug en romp zijn bijna een grote waterpok. Daarnaast heeft ze ook nog koorts van boven de 39. Ook nog even bij de hap geweest omdat het zo erg was nog steeds op dag 5. Als het morgen nog niet beter is moeten we ons weer melden bij de ha.
    Arme kind heeft 3 weken geleden ook al vijfde ziekte gehad waarna der huis ook ineens heel gevoelig was. En toen vorige week een rare allergische reactie maar we weten niet waarvan, der hoofd was helemaal gezwollen.
    En dan nu dit, zou zo graag alles van der over willen nemen. Vindt het zo zielig om te zien.
    We smeren ons een ongeluk alleen dat is ook niet fijn, maar wil ze wel graag want het lucht op. Slapen eten en drinken gaat ook al niet lekker.

    Ik hoop zo dat het over een paar dagen over is. Ik dacht altijd kom maar op met die waterpokken. Niet verwacht dat het zo heftig voor der zou zijn!
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Dikke knuffel voor jou en je kind. Het komt goed, je bent er bijna doorheen. Hier was het ook heftig. 3 achter elkaar en de volgende zieker dan de vorige. Lekker smeren, lauw badderen, paracetamol en koude hapjes zoals ijs, sap, stukje worst oid. Hierna heb je het gehad. Gelukkig krijgen ze het meestal maar 1x.
     

Deel Deze Pagina