Het maakt me gek..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door RM1996, 18 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Hoi dames!

    ik geef sinds de geboorte borstvoeding aan mijn zoon (3mndn) nu sinds de laatste dagen hapt hij li wel aan maar drinkt niet zo goed als aan re (ik gebruik een tepelhoedje) hij laat direct los en begint hard te huilen, na verschillende pogingen heb ik hem in de rugby houding gelegd en dat ging de laatste 2/3dagen goed.
    Vanochtend weigerde hij, ook de rugbyhouding. Andere borst drinkt hij leeg in de gewone houding.

    nu heb ik mn li borst leeg gekolfd en er zat minder dan 50cc in (ondanks 2 voedingen zo goed als gemist) Waar ik normaal tijdens 1 kolfsessie minimaal 50cc kolf:$

    het kost me veel energie en wordt er gek van dat het nu ineens zo slecht gaat :( hebben jullie misschien tips of herkenning rond deze termijn?

    Wellicht ook even benoemen: wij voeden 1x flesvoeding om hem langzaam aan op de fles te krijgen. Dit doen we nu al 2 weken en ook sinds de laatste dagen tepel speen verwarring maar uiteindelijk drinkt hij wel goed re maar li blijft het drama de gehele dag.. :oops:
     
  2. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Geen menstruatie die er aan komt?
    Bij mij werd er om die reden de 1e keer volledig geweigerd en de 2e keer deed ze supermoeilijk. Kort drinken, wurmen, alleen lopend kunnen voeden.
     
  3. Sammy3

    Sammy3 Lid

    7 jan 2016
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook wel eens, dan is de toeschietreflex te heftig... Andere borst maakt minder melk aan, dus die gaat vaak wel goed. Ik weet alleen niet of hoeveelheid melk met de sterkte van het toeschietreflex te maken kan hebben.
    Mocht dit het probleem zijn, dan heb ik van mijn lactatiekundige gehoord dat het helpt om je adem in te houden (volledig uitademen en dan niet weer inademen) als je het aan voelt komen. Niet zo prettig en daardoor werkt het
     

Deel Deze Pagina