Whahahaha oke, dit vond ik echt te grappig. Zo is mijn vriend ervan overtuigd.dat het een jongen word. Want "dat bepaald zijn zaad". Mgoed ik ben net zo erg. Ik denk dat het een meisje word, want mn opa heeft 3 zussen, 2 dochters, 3 kleindochters en inmiddels 4 achterkleindochters en geen enkele man als nageslacht. Haha. Daarnaast komt mijn gen bij mannen vaker voor dan bij vrouwen
Hmmm, die mannen en hun trots.. Maar serieus, volgens mij zijn de wetenschappers er nog niet over uit wie van de twee vooral het geslacht bepaalt. Eicellen schijnen ook een voorkeur te hebben mbt welke eicellen ze binnen laten. Arme mannen....
Oke.. beelddenker hier. Ik zie nu echt zo'n zaadcel richting de eicel zwemmen. en zij steekt haar hand uit om hem tegen te houden :') whahahaha
aah ik word gek.. Door de griep deze maand late eisprong gehad en aankomende zondag zou ik ongesteld moeten worden. 28e hele dag ontzettend veel lage rugpijn gehad en krampen etc (in mijn hoofd natuurlijk innesteling want ik ben een dramaqueen (haha ik ga dit blijven zeggen, ik vind het leuk ) maar nu sinds die tijd al giga gespannen onderbuik. Sinds gisteren iets bruinverlies, alleen met afvegen (sorry TMI) en geen echte menstruatiepijn en zet niet door. Gisteren test gedaan, natuurlijk zo wit, wasmachine was trots op me... zucht... word gek van mezelf en mijn lichaam
Even ego: Vanavond om 20.30 uur een echo.. Zojuist een test gedaan en die is ontzettend licht, daarnaast ook rood bloed verlies dus ik ben bang dat het niet goed gaat aflopen..
O nee o nee o nee!!! Gelukkig al zo snel een echo! Zal aan je denken vanavond! Sterkte, je zal je wel enorm druk maken, kan ik me voorstellen. Xxxx
Haha... we zijn gewoon dramaqueens!! Maar je lichaam kan je echt voor de gek houden inderdaad, dat had ik vorige maand ook. Ik dacht echt dat ik zwanger was, maar ik werd gewoon ongesteld....
Liz en Roseline, same here. Mijn echte ongesteldheid breekt maar niet door. Natuurlijk kan dat maar 1 ding betekenen...
Hier het bruinverlies weer gestopt na vanmorgen moet dus gisteren wel de innesteling hebben gehad toch Man man mijn buik is zo gespannen vreselijk. Als dit niet weggaat als ik ongesteld word zondag of maandag dan bel ik de huisarts voor urinetest misschien heb ik wel een blaasontsteking zonder pijn.
Hihi... dramaqueen Ik was wel echt ongesteld geworden deze maand, het was een pittige deze keer. Wat een ellende zeg.. pff