Het onbekende

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rozebeer, 28 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Kijkt iemand dit?

    Vol verwachting eraan begonnen maar ik snap sws niet echt waar het over gaat :)

    En dan die tussenstukjes met Renze Klamet vanuit zijn geheime hok...
     
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.620
    7.272
    113
    Ja ik kijk, ben niet echt onder de indruk van het programma. Uiteindelijk gewoon weer een programma met mensen die opdrachten moeten doen en elkaar weg moeten stemmen. Ik kijk vooral voor het mooie landschap :D
     
  3. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja maar ik vind het lang niet zo leuk als bv wie is de mol of expeditie robinson.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.488
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh ik vind het wel leuk :) . Maar ook niet meer dan dat. Wie is de mol keek ik nooit. Expeditie Robinson wel. Ik vind bij de bekende Freek Bartels en Steven wel leuk en ook Misha Blok interessant.
     
  5. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wie is de mol is mss wel een "aanrader" voor je of mss ken je het wel en vind je het niks...

    Ik vind het in de winter altijd wel een leuk vast punt op de zaterdagavond
     
  6. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij kijken ook, ik vind de stukken met de bekende en de onbekende Nederlanders wel leuk, waar ze de route afleggen en dingen moeten kiezen. Alleen die stukjes met Renze zouden ze van mij wel weg mogen laten, voegt echt totaal niks toe.
     
  7. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.241
    11.929
    113
    Vrouw
    Ik vind het een leuk programma!
    Leuk om te zien welke keuzes ze maken en hun reactie erop. Je ziet door de dagen geen het groepsgevoel groeien. En hoe lastig ze het vinden om te kiezen wie ze weg moeten stemmen.

    Ik heb ook het programma de verraders gekeken. Vind ik ook een erg leuk programma. Leuk om te zien hoe dat spel volledig in hun hoofd gaat zitten en hoe ze er in hun biecht er ook volledig naast blijken te zitten.
     
  8. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ken je ook verraders usa en uk?
     
  9. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.241
    11.929
    113
    Vrouw
    Die heb ik niet gekeken.
    Die staan denk ik op een streamingsdienst? En die heb ik geen van allen
     
  10. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja videoland en netflix

    Beiden echt heel leuk vond ik
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.488
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de verraders bijna té intens... dan is dit weer makkelijker kijken. Ik heb inmiddels de aflevering van afgelopen weekend gekeken, érg leuk! Hoe het helemaal misging met dat fietsen (hilarisch dat het onbekende de gewone fietsen waren :p) maar dat ze toch op tijd aankwamen, met name de bekende!

    En dat ze nu weten wie de tegenstanders zijn..... ik zei gelijk al; dan is Steven in het voordeel haha - die ziet niemand als een gevaar :p - gewoon door z'n knullige, superrelaxte, open voorkomen. Ik ben benieuwd naar volgende week... zouden ze een stiekemene opdracht meegekregen hebben?
     
  12. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.241
    11.929
    113
    Vrouw
    Geweldig met die fietsen, steeds hadden ze voordeel bij het onbekende, maar nu een keertje niet:D
    Ja ik ben ook heel benieuwd naar volgende week.
    Het onbekende team heeft het meesterlijk gedaan vind ik: bij het andere team een sterke speler eruit en bij henzelf een zwakkere speler.
    Maar ik zag wel iets bij het voorstukje van volgende week dat mij erg nieuwsgierig maakt. Want die schaatser was om zo te zien niet echt met zijn 'nieuwe team' bezig. Hij leek wel naar zijn oude team terug te kanoën.
     
  13. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.543
    6.228
    113
    Ja ik vind de rol van Renze ook niks toevoegen. Past gewoon niet bij hem.
    Die 2 mannen die steeds die bandjes mogen brengen vind ik ook maar vreemd :roflmao:.
    Maar buiten dat vind ik t erg leuk.
     
  14. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik moet elke keer zo lachen als renze dan bv die schaakstukken anders gaat zetten...
     
  15. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.241
    11.929
    113
    Vrouw
    Haha ja die ene man vind ik gewoon een engerd :oops:
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  16. Rozebeer

    Rozebeer Fanatiek lid

    4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja erg he. Wij hadden het vrijdag even aanstaan en moesten zo hard lachen om hoe hij deed...
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  17. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.488
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oef... nu is er wel even aan de teams geschud... jammer dat
    Nikta
    eruit is... Bij de bekende was het wel naar verwachting en terecht, ook al vind ik dat ook jammer ;) .
     

Deel Deze Pagina