Ja ja, Gisteren ben ik naar de gyneacoloog geweest nadat ik vorige week zondag positief getest had en ben echt zwanger!Ik kan het nog steeds niet geloven, dat ik nu niet meer alleen ben, dat er nu zo'n klein wondertje aan het groeien is, en dan nogwel in mijn buik... Zalig is dat, van zoveel anderen gezien, en nu is het eindelijk aan mij! Ik wil iedereen die het moeilijk heeft zwanger te geraken bemoedigen en het is het zeker waard door te zetten! Heel veel succes aan allen! liefs
Hallo nijntje88, allereerst welkom en veel plezier hier. En dan natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij loopt zeker sinds gisteren met een hele grote smile op je gezicht. Geniet ervan! Groetjes SimplyMe
Ja dat klopt! Ben ongeloofelijk blij! Amai, maar jij ook waarschijnlijk, want je bent ook al een tijdje zwanger he? Verloopt alles een beetje in orde met je zwangerschap?
Hallo nijntje88, ik ook hoor. Zit al vanaf de test met een grote lach op mijn gezicht op mijn roze wolkje. Ik voel mij heerlijk en het gaat allemaal ook heel goed. Ik ben nu druk aan het aftellen tot de 20 weken echo... Ik heb daar zo'n zin in. Hoe gaat het verder met jou dan? Al last van de bekende kwaaltjes? Groetjes SimplyMe
ohoho nijntje we verschillen maar 2 dagen gefeliciteert meid en wie weet bevallen we straks op de zelfde dag spannend, hoe voel je verder ik zelf ben soms wat misselijk en echt een rommel in mn buik......leuk hoor, groetjes jasmin
Zwangerschapskwaaltjes, wel dat valt wel mee hoor, alleen verschrikkelijke last van geuren...bij het minste heb ik de neiging om te walgen...maar heb gelukkig nog niet moeten overgeven en zo. Wat ik wel vorige week had was zo precies het gevoel dat ik ongesteld ben, alleen zonder bloed natuurlijk Die krampen voelen echt aan als menstruatiekrampen. Maar ben toch zo gelukkig! Ik neem het er allemaal bij! liefs
Ja Kristal, Dat moet ook lukken he? 2 Dagen verschil, eigenlijk wel grappig, stel je voor dat we op dezelfde dag zouden bevallen... Hoe gaat het met jouw zwangerschap?ook al last van kwaaltjes? En is het je eerste? Bij mij is het mn eerste boelleke...zo spannend
Hey Kristal, Amai zeg, het vierde kindje!zo tof, een grote famillie...met mij alles in orde, nog niet teveel last maar toch voel ik me al anders dan anders. Je voelt dat er iets op gang is in je lichaam, zo een rommeling in je buik, dat is wel een fijn gevoel! Voor de rest hoop ik dat alles een beetje zal meezitten, dat het kindje gezond en wel mag zijn en dat er geen problemen zullen zijn...En als dat zo is, kan ik maar zo gelukkig zijn! Heb jij al problemen gehad met je andere zwangerschappen?