Pfff ik ben zo ziek in ene Vannacht al slecht geslapen en vanmorgen na mijn bakkie koffie kreeg ik last van buikkrampen en darmkrampen, mega misselijk en overal spierpijn. Heb me sinds lange tijd niet zo ziek gevoeld. Heerst er soms wat? (Behalve de EHEC-bacterie, maar goed dat is te ver weg denk ik)
Alles wat jij beschrijft herken ik wel,behalve de misselijkheid niet.Ben vannacht wakker geworden erdoor,en ook door de mug die me lek heeft gestoken. Beterschap!
Was een paar dagen terug ook niet zo lekker in mn buik, dochter heeft ook gespuugd en zoontje is ook niet helemaal lekker op het moment (beetje koortsig en wil niet echt eten).
Jep ik ben net weer 2 dagen thuis geweest. Belachelijk, heb dat al ruim 10 jaar niet gehad en ben totaal niet gevoelig op de buik en maag en nu 2 keer redelijk dicht achter elkaar. Beide keren na een feestje waar achteraf veel meer mensen het hebben gekregen. En het lag volgens mij niet aan het eten (klachten wel erg lang nadien, en niet iedereen hetzelfde gegeten). Echt een stevig virusje geloof ik...
zaterdag avond heb ik me zo gevoeld!!! heb wel 3 keer de pot mogen omhelzen & was ook nog aan de dunne was werkelijk kotsmisselijk,had hoofdpijn en ontzettende spierpijn maar goed, ben inmiddels alweer beter, gelukkig was het de volgende dag alweer over... denk dat er wat in de lucht hangt van buikgriep ofzo... voor iedereen die het nu heeft BETERSCHAP!!!
Hier ook hoor!Gister al last van hoofdpijn komt er verkoudheid bij en vanmorgen opgestaan met beginnende keelpijn.Blegh!
zit ook ziek thuis, spierpijn, misselijk, 2 dagen aan het overgeven geweest. Geen diaree ofzo. Maar vreselijk misselijk en super moe.
Ok, er heerst dus wat.... voel me niet ziek, maar heb nu al drie dagen s avonds vanaf een uurtje of acht vette buikkrampen en diarreee.......