het voelen van de eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marian, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    **is jaloers** :) :)
     
  2. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil en dus ook bezig met zwanger worden (wil helaas nog niet zo lukken ;)). De eerste 2 maanden voelde ik mijn eisprong duidelijk en dit klopte ook, want 2 weken later werd ik ongesteld. Daarna nooit meer gevoeld helaas, vandaar dat ik nu mijn temperatuur bijhou.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    N 8 dagen lijkt me een beetje snel aangezien de innesteling tussen de 5 en 10 dagen plaats vind. ;)
     
  4. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Hebben jullie dat ook dat je rond je eisprong helemaal
    kriebelig wordt, van wanneer moet het nou en gaan of
    hebben we wel op het
    juiste moment 'geklust'??
    Ik wordt er niet goed van op het moment...
    eisprong dag vandaag dus...
     
  5. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik geloof dat ik het wel heb gevoeld deze ronde alleen klopt hij niet volgens mijn banner :(
    ik heb mijn banner maar op 41 dagen ingevuld, de vorige 2 keer was het precies 41 dagen...
    ik heb ma. en di. buikkrampen gehad en , wo. in de avond ff heel erg en toen was het weg... wel een zeurderig gevoel vandaag...
    weet niet of dit een eisprong was want heb hem voorheen nooit gevoeld...
    ach we zien wel, we klussen vrolijk verder :)
     
  6. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik heb dat idd. ook hoor. :oops:

    Wij zijn dan alleen nu voor de eerste ronde.
    En idd hebben we allebei zo iets van of we wel op tijd geklust hebben.

    Ach en zo niet, nieuwe ronde nieuwe kansen!! :D
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

    :D hoop doet leven zeggen ze wel eens toch hahaha, van wat ik gelezen heb is de innesteling ongeveer wat jijzelf al zegt tussen de 5 en 10 dgn , maar zodra het eitje bevrucht is gaat het het hCG hormoon uitscheiden, dus ach 1 test meer of minder ;) het zou dan al kunnen... :)


    en anders blijven we gewoon lekker doorklussen... ;)
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat zou 6 dagen voor je nod zijn, helaas geen enkele test die dat kan meten dan! hihihihi hoe graag we dat ook zouden willen! :D
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :D toch wel, vanaf de bevruchting wordt het hCG uitgescheiden

    toen wij aan het klussen waren voor de 1e ( (was ik net als nu eigenlijk te ongeduldig om af te wachten of ik wel of niet ongi zou worden, op de een of andere manier had ik het vermoeden dat het het weekend dat we bij mijn schoonzuster bleven logeren raak was, de test heb ik toen een week later op de zondag gedaan, (de 1 volgende vrijdags zou ik ongi moeten worden en deze gaf zij het heel heel licht een 2e streepje aan,

    de week erna toen ik dus 2 dgn overtijd was nog een keer gedaan en toen was de streep overduidelijk te zien, ze zeggen ook wel eens hoe licht het streepje ook is, als er een 2e streepje te zien is ben je in verwachting, dus het kan toch echt wel. :)

    mischien dat de testen in de tussentijd veranderd zijn en mischien minder betrouwbaar of ja weet ik veel wat, ik weet enkel dat ik toen niet mijn dagen heb afgewacht en de test dus positief was. :D

    een zwangerschapstest is doorgaans betrouwbaar vanaf 10 tot 14 dagen na de bevruchting. en na 8 tot 10 dagen kun je al een test doen alleen deze is niet altijd even betrouwbaar als wanneer je pas een test doet wanneer je je periode had moeten hebben. Dus de kans zit erin dat je die test zo weg kan gooien,

    mara ach wat ik al eerder zei 1 test meer of minder maakt ook niet uit ;) de een heeft meer geduld dan de ander (wat dat betreft heb ik niet echt vooraan gestaan met geduldig zijn) ;)

    groetjes
     
  10. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik zou dus nu tegen mijn eitje aan moeten zitten, maar voor het eerst in 11 maanden heb ik nogsteeds geen cervixslijm, ik baal nu wel goed hoor! Ik ben er 11 maanden niet echt intensief mee bezig geweest, begin ik me er wat meer in te verdiepen, blijft het allemaal uit! Ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet doen, maar we klussen gewoon maar verder en zien wel wat er gebeuren gaat!

    Marian :oops:
     

Deel Deze Pagina