HoiHoi. 'k heb de laatste dagen last van veel en lang moe zijn. Puistjes en gevoelige borsten. Als'k eraan zit dan doen ze beetje pijn en me tepels zijn ook gevoelig Ik slikte de pil Micro... 50 onregelmatig en vaak eentje op de maandag de strip en dan pakte ik weer van de strip een bij de dinsdag . Niet goed dus. Ik wou de prikpil maar omdat'k me laatste dagen zo voel heb ik vandaag een zwangerschapstest gekocht samen met me vriend. Maar er staat op dat ik dat de 1e dag van me menstruatie moet doen. Maar moet ik de pill nou gewoon doorslikken of toch mee stoppen ? Of gewoon doorgaan. Me vriend denkt niet dat ik zwanger ben. Maar hij weet er ook niet echt iets van. K ben ook smorgens af en toe beetje misselijk in me maag. en ik ga ook vaker na de w.c .. Meschien weten jullie/u wat informatie voor me ?
ik zou de pil blijven slikken (zolang je niks zeker weet) en zo snel mogelijk testen...4 weken na de eerste dag van je laatste menstruatie zou de test moeten werken....
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Ik zou persoonlijk de pil doorslikken, de klachten die je hebt kunnen ook menstruatieklachten zijn en hoeven dus niet perse een zwangerschap te zijn. Wil je het risico niet nemen kun je natuurlijk stoppen met de pil maar zorg dan wel dat je veilig vrijt, dat moet je eigenlijk altijd doen als je een pil vergeten bent of verkeerd gebruikt.
.. K ben vorige weer ongesteld geweest dus mentruatie klachten lijken me raar dan ?. ik moet over 2 weken ongesteld worden ongeveer.. maar dan moet ick maar gewoon afwachten ds
Als je over twee weken nog ongesteld moet worden kan je haast geen zwangerschapsklachten hebben hoor. Dan heb je je eisprong nog maar net gehad (als je die toen ook al had gehad). De kans dat je zwanger bent of symptomen van een zwangerschap kan hebben is heeeeel klein als ik het zo lees. Elmo