Het word spannend....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janine, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    nog 7 dagen en dan is mijn NOD.
    Na mijn mk heb ik 1 menstruatie gehad en nu begint het wel spannend te worden hoor.
    Ik heb niet echt van die verschijnselen waarvan je zegt poeh nu ben je zwanger , maar kleinere dingen die me dan toch opvallen.B.v
    kramp in mijn tenen, waar ik anders nooit geen last van heb, rugpijn onderin de rug, moeheid, maar niet van dat "kan de hele dag wel slapen",
    witte afscheiding, niet veel maar toch.Buikpijn,maar minder als normaal.
    En heel af en toe een vlaag van misselijkheid.Gespannen borsten.en een beetje gespannen buik.
    Ik weet ook dat mijn lichaam me ontzettend voor de gek kan houden :rolleyes: , en heb me daarom ingesteld :) dat de :evil: :evil: komen ,maar toch in mijn achterhoofd liever heb dat ze wegblijven :oops: .

    groetjes janine
     
  2. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Dit gevoel is heel erg herkenbaar meid!

    Ik heb last van Borrelende darmen, en moe en ook witte slijm en af en toe heb ik het erg warm...

    Heb ook een test gedaan haha kon niet wachten ...en een heeel licht streepje!!

    Ik blijf duimen en hopen en we zien het wel:)

    Groetjes Paula
     
  3. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Paula een streepje is een streepje he.. alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!

    Janine voor jou ook spannend ik duim voor je!!

    Shannen
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama

    Hai

    Begin opeens te trillen toen ik je berichtje las....een streepje is een streepje.....pfff ook als ie heeeeel licht is??
    Ik dacht ik moet een mega dikke streep hebben, heb de test ook zo weggegooid met de gedachten dit is niks...haha wat erg :oops:

    Liefs Paula
     
  5. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Had ik ook een heeeel licht streepje en ja ik ben toch echt zwanger...dus alvast een voorzichtige felicitatie...
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Ja hoor Paula, een streepje is nu eenmaal een streepje, ookal is hij licht!!! Het streepje verschijnt alleen door het zwangerschapshormoon, dus ik denk dat ik je ook ga feliciteren: Gefeliciteerd!

    Veel liefs,
    Anouk.
     
  7. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama

    Dank je wel hoor!!
    Ik weet echt wel dat het supervroeg is hoor, en dat er nog alles miskan gaan...Heb wel een erg regelmatige cyclus elke maand 28 dagen
    We wachten netjes af, en heb de test uit de prullebak gehaald en er is echt heeel lichtjes een streepje te zien nu maar hopen dat die streep donkerder is na een weekje :oops:

    Groetjes Paula
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik hoop het van harte voor je meid, dus ik hoop dat je over enkele dagen een duidelijke test krijgt!!!

    Liefs,
    Anouk.
     
  9. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Paula,
    ja een streepje is inderdaad een streepje , de test heeft hcg in de urine gevonden.
    Testen wil ik nog niet doen, is wel moeilijk hoor, omdat je regelmatig op het forum leest dat er al dagen voor de nod getest word met een positief resultaat.Maar wacht liever nog een paar daagjes.

    maar het is geweldig dat je zwanger bent.

    groetjes janine
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wil niet negatief overkomen hoor dames.
    Een streepje is inderdaad een streepjes MITS het streepje licht rose of blauw van kleur is ( afhankelijk van het soort test natuurlijk)

    Als je de voorgedrukte streep zien en die is wit of een beetje doorzichtig van kleur, dan is hij op dat moment toch echt negatief.
    Soms lijken die streepjes zo echt op de streep die het moet zijn dat je misschien blij bent met iets wat eigenlijk toch niet zo mag zijn.

    Wat ik hiermee wil zeggen is als je ook maar een beetje twijfelt of het de controle streep kan zijn, wacht dan nog even af of je volgende test een paar dagen later misschien duidelijker is.
    Dan pas kan je het echt zeker weten, en word je niet nog erger telleurgesteld als het toch niet zo is.

    Maar ik hoop natuurlijk voor iedereen dat het wel zo is!!!

    Groetjes
     
  11. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama

    Hoi Janine,

    Het is erg onwerkelijk hoor en denk ook dat het gevoel zo blijft totdat ik over mijn NOD heen ben haha
    Ik hoor er ook meer over dat er van die speciale tests zijn die je 4 dagen voor je NOD kunt gaan uitvoeren, deze test die ik gedaan heb was gewoon eentje van KRUIDVAT en kon je uitvoeren op de dag van je gemiste NOD haha zegt ook niet veel dus..

    Het liefst zou ik dinsdag ofzo weer willen testen maar ik wacht netjes af :)

    Heb jij trouwens ook kwaaltjes die je niet echt een plekkie kunt geven?

    Groetjes Paula
     
  12. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama


    Ik heb een test gedaan met 2 blauwe streepjes erin...de controle is een ovaal venstertje die erg duidelijk te zien was, de Zogenaamde zwangerschapsvenstertje is niet voorgedrukt (heb deze test vaker gedaan toen ik vermoeden had ivm zwanger zijn van mijn 1e) en die was ook heeel licht blauw!
    Heb in AUg dit jaar een MK gehad en heb ook dezelfde test gebruikt om juist te zien of het hcg uit me lichaam was, en inderdaad geen streepje,voorgedrukt of niet, was niets te zien!

    enne inderdaad over een paar dagen (7 ofzo ;) ) doe ik weer een testje!

    Liefs Paula
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    nee dat kan inderdaad ook.
    Dat er inderdaad helemaal niks te zien is .
    Maar dat ligt dus echt aan het merk test.
    Ik heb het afgelopen jaar namelijk veel verschillende testen gedaan en sommigen hadden een voor gedrukte steep die zichtbaar was en sommigen niet.
    Maar wanneer je erg ongeduldig bent en te vroeg kijkt kun je die voorgedrukte lijn dus wel vaak zien.
    Na een minuut of tien is die verdwenen en is er alleen een wit blokje.

    Daar moet je dus mee uitkijken.
    maar twee blauwe streepjes is inderdaad al een heel goed teken!

    Groetjes
     
  14. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi hoi,

    weet je wat het rare is van alles,
    toen ik in september ondekte dat ik zwanger was, had ik zwangerschapsverschijnselen zoals misselijkheid en gespannen borsten, maar omdat we van mening waren dat het dus niet meer kon, linkte ik op dat moment die misselijkheid en gespannen borsten helemaal niet aan een zwangerschap , daar dacht ik totaal niet aan , omdat mijn vriend begon over mijn ongesteldheid, begon er toch een stemmetje in mijn hoofd te vertellen dat ik maar eens een test moest doen , die bleek dus positief.
    Maar nu... ja kwaaltjes genoeg maar wil er gewoon niet aan denken en me erop verheugen omdat de teleurstelling dan des te groter zal zijn als ik niet zwanger ben.
    We wachten af en we zullen zien.

    doei , groetjes janine
     
  15. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Wat raar dat ze dat in die testen stoppen zeg, zo'n streep lekker verwarrend!
    Misschien zou je ook eens die van Kruidvat moeten proberen, die heb ik tot nu toe alleen nog maar gebruikt en bevalt me goed en de prijs is ook netjes namelijk 6,95 is te doen toch?

    Liefs Paula
     
  16. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Janine,

    Het is ook het beste om er niet teveel bij na te denken maar soms is dat zo moeilijk!

    Ik heb het echt gedaan omdat ik me al een weekje niet lekker voel, draaierig, moe en sinds een paar dagen een soort van kramp in me buik en heel veel geborrel van mijn darmen haha

    Groetjes Paula
     
  17. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Tis wel spannend Janine!!!!

    En idd 6,95 is betaalbaar.
    Ik kocht die van mij bij de schlekker maar wat mij nou afgelopen twee keren opviel is dat ik dezelfde test telkens haal( ook 6,95) maar dat ik de ene keer een helemaal witte test heb en de andere keer eentje met een paarse dop.
    Die met die witte dop was echt heel vaag positief bijna negatief en daar ging ik toch een beetje vanuit.
    En die met die paarse dop was veel duidelijker positief.
    En dat terwijl het eigenlijk de zelfde testen horen te zijn.
    Heel vaag vond ik dat.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina