het word TEVEEL!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Gerieke, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Hoi girls...
    Ik ga even klagen!

    Het wordt me echt allemaal teveel!
    Ik werk 40 uur, als ik thuis kom moet ik thuis nog vanalles doen!
    Ik ben ontzettend snel moe, en erg last van m'n rug en liezen en heupen... en veel pijn in m'n voeten, heb hele dikke voeten, hou erg veel vocht vast. en IK WIL MINDER WERKEN!
    Ik moet nog tot 27 september en dan begint mijn verlof!, maar ben bang dat ik het niet meer vol hou!

    Kent iemand dit? En wat heeft diegene gedaan?

    Liefs
     
  2. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    een collega van mij had dat ook. En die is toen minder gaan werken. Dus gelijk om drie uur naar huis (ik werk op een basisschool) en geen vergaderingen meer.

    Ik ga zelf ook zo'n afspraak maken met m'n directeur als het niet gaat. (ga het natuurlijk wel eerst proberen).

    Nou is dat één van de voordelen in het onderwijs dat het makkelijk kan, maar waarom probeer je niet of je zoiets ook kan regelen met je werkgever?
    Of thuis iemand inschakelen voor je karweitjes.

    Succes ermee iig!

    Linda
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik werk niet eens fulltime en houd het al haast niet meer vol. ik heb nog een aantal vakanties gepland staan en mijn verlof gaat 25 oktober in. waarschijnlijk ga ik in oktober minder werken. werk nu 24 uur per week (staand werk) en ga dan minderen.
     
  4. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Gewoon je voor 50% ziekmelden, dan mag je op controle en kun je je situatie uitleggen. Je baas krijgt gewoon alles vergoed.