Het wordt een.........................meisje!!!!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kaatje, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen maandag zijn we bij de gynocoloog geweest voor de 5e echo al weer. Vorige keer kon hij niet zien wat het geslacht was, omdat de baby in stuit lag en het geslachtsdeel net acher mijn schaambot lag.

    Ook nu was dat weer het geval, maar na een beetje duwen en drukken kon hij er toch redelijk bij komen en zoals hij het nu kon zien zit er een klein meisje!!!!! Ze heeft nu al een gewicht van 860 gram en is ongeveer 30 cm. lang.

    Mijn man vond het toch wel een beetje jammer, want hij had wel gehoopt op een zoon (we hebben al een dochter), maar ik was er wel ergggggg blij mee. Heb altijd het gevoel gehad dat ik meer een meisjes moeder ben dan een jongens moeder. Niet dat ik een jongen niet leuk zou vinden hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar dat zou gewoon een omschakeling zijn!!

    Mijn man is er wel blij mee zegt hij, maar in het ziekenhuis kon ik toch wel zien dat hij het wel jammer vond. Maar er is nog niets met zekerheid gezegd, hij kan het altijd nog verkeerd hebben gezien. Ook zouden wij de laatste zijn in de familie die de familienaam nog zouden kunnen voortzetten. Dat is natuurlijk erg jammer, maar een gezond kindje blijft natuurlijk het aller belangrijkste!!!!!!!!!!
     
  2. proficiat.
    wij hopen nu ook eens op een meid :D
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Gefeliciteerd!!!

    Ik en me vriend hadden precies hetzelfde maar dan anders om.. Hij hoopte om een meisje maar het werd dus een jongen! eerst was hij teleurgesteld kon ik ook zien, maar nu vind het wel leuk. Kan ie gaan voetballen met m zegt ie en volgens hem gaat ie bij Ajax spelen :) ..
    Nou ja we zullen zien

    xxx Marijke
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ikzelf zou het leuk vinden als het een meisje wordt, heb nu een jongen.
    Maar m'n zoontje wil natuurlijk graag een broertje want dan kunnen ze samen met z'n speelgoed spelen ;) .
    Dat zou ik dan ook wel erg leuk vinden; twee jongens.
    Mijn vriend maakt het eigenlijk niet uit als het maar gezond is.

    Ik weet alleen niet of ik het al wel wil weten, dan lijkt voor mij de verrassing weg.
    En zie het maar eens stil te houden voor de familie.

    Ik heb gelukkig nog 6 weken om na te denken.

    Silly
     
  5. Niet meer actief

    Super! Gefeliciteerd!

    Ik heb afgelopen dinsdag ook gehoord dat wij een meisje krijgen... Dus wij zijn ook helemaal happy! :D

    Groetjes
    Graciella
     
  6. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Leuk zeg!! gefeliciteerd! :D
     
  7. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    gefeliciteerd meid,
    ze zeggen altijd een meid en een jongen is een rijkeluiswens, maar ik kan het me wel voorstellen.
    We hebben het er ook al over gehad en mijn man zei zelf al, dat hij eerder een meisjesvader is dan een jongensvader, dus we denken dat we ook weer een meid krijgen.
    En ik vind dat stiekum veeeeel leuker
     
  8. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

    Gefeliciteerd. Het belngrijkste is dat het gezond is!!
     

Deel Deze Pagina