Het zwanger zijn valt me nogal zwaar..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Friezin87, 6 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Herkenbaar hoor! In het begin van deze zwangerschap was ik wekenlang de hele dag misselijk. Dat in combinatie met behoorlijke vermoeidheid en 2 pittige peuters die veel aandacht vroegen vond ik enorm pittig. Ik heb heel wat tranen gelaten, op de bank gelegen en gehoopt dat in ieder geval dat eerste trimester voorbij was. Nu gaat het veel beter, alhoewel ik nog steeds moe ben en mijn bekken veel zeurt.
    Ik hoop voor jou dat je je ook snel wat beter gaat voelen en anders zou ik het zeker laten weten bij de gynaecoloog/verloskundige.
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  2. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik voel me inmiddels ietsje beter. Heb ontdekt dat ik nachten van zon 10 uur moet draaien. Is t minder dan 8 dan ben ik weer de grootste vrienden met de wc pot. Dus lig nu op moment vaak tegelijk met ons dochter. Pkus het vele kleine beetjes eten.
     
    Jiseb vindt dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Ik kom hier ook nog even een duit in het zakje doen. Ben nu ruim 17nweken zwanger en de ochtenden blijven zwaar. Ik kan wel ontbijten, maar samen met mezelf aankleden en voor de kinderen zorgen ben ik na dat alles even helemaal uitgeput. Vraag me af of ik er vanuit moet gaan dat dit zo blijft en of het mede komt doordat ik door corona veel minder beweeg, of dat het nog zal wegtrekken.
     
  4. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Hopelijk voel je je snel iets beter.
     
    JupitR vindt dit leuk.
  5. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hoe voel jij je nu
     
  6. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Heb me van de week te druk gemaakt met leuke dingen... en dat moet ik nu bezuren. Net alles er dus weer uitgegooid. En nu is mijn keel weer open wat weer gepaard gaat met enorme hoestbuien. Doet zo pijn dat ik lig te janken. Harde buik... verschrikkelijk. Alles doet zeer.. maar afgelopen dagen ging goed
     

Deel Deze Pagina