hetzelfde resultaat

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hallo meiden,

    Even een vraagje. Ga morgen met de 3e kuur clomid 100 beginnen. 1e kuur was 50 mg en deze deed niets, 2e kuur 100 mg kreeg ik netjes 2 eitjes, eisprong en werd ongesteld. Mag ik er heeeel iets vanuit gaan dat nu 100 mg ook weer zijn werk doet? Of kan het zijn dat het helemaal niets doet? Is dat gewoon afwachten? Ik hoor verschillende verhalen.....

    makkie xx
     
  2. Niet meer actief

    hoi meid
    geen idee
    het zou kunnen dat je nu ook gewoon een eisprong krijgt
    maar kan ook zijn dat clomid nu niks gaat doen
    het is denk ik echt even afwachten
    succes ermee meid ;)
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb 1 keer controle gehad en had toen eisprong gehad. Daarna geen controles meer gehad. Wel nog 1 keer in de 4e ronde en ook toen had ik eisprong.

    Ik deed zelf wel altijd ovulatietesten en ik voelde het ook wel aan mijn buik. Als je zelf vermoedt dat je geen eisprong hebt even aan de bel trekken. Veel succes en misschien kan je voor je eigen geruststelling vragen voor fm

    gr vruchtje
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Mijn lichaam reageerde elke keer weer anders op de Clomid, ookal had ik soms dezelfde dosis. Dan reageerde ik weer een aantal keer goed, en dan ineens niet meer, dosis weer omhoog, enz. Dus het is elke keer weer afwachten...

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     
  5. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik had 1x een kans met 150 mg, daarna was ik immuum voor clomid en moest ik gaan spuiten
     

Deel Deze Pagina