Hevige buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molly, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb vannacht echt kromgelegen van de buikpijn. Het was een brandende buikpijn die met golven kwam opzetten. Ik moest er echt bij gaan zitten, zo'n pijn deed het. Nu is het weer grotendeels weg, voel nog af en toe een kleine vlaag, maar gelukkig niet meer zo pijnlijk als vannacht. Heb dit soort buikpijn echt nog niet eerder gehad. Nu heb ik volgens de Fertility Friend afgelopen zaterdag pas mijn eisprong gehad (op dag 32!). Zou dit dan een innesteling kunnen zijn? Wel lekker pijnlijk dan. Herkent iemand dit? :rolleyes:
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik weet niet of je een innesteling zo zou kunnen voelen, zat de pijn echt in de baarmoeder of in de darmen?
    (lijkt wel op een soort weeen, dat het in golven komt)
    ik zou ook even in de gaten gaan houden of je gaat vloeien of niet.
    heb je al kinderen? (kan je weeen herkennen)

    dit klinkt ook allemaal niet echt logisch wat ik schrijf volgens mij, ik weet het niet meid!!
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb nog geen kinderen en kan me dus niet voorstellen hoe een wee aanvoelt! Het leek in mijn hele buik te zitten, totaan mijn slokdarm aan toe. Net had ik een kleintje en die begon links, maar was gelukkig weer snel weg. Als het aan blijft houden ga ik maar naar de dokter. Maar ik wacht het eerst nog even af en wellicht weet iemand wat ik mankeer!
     
  4. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    klopt je banner wel, dat je 5 dagen overtijd bent?
    en heb je al getest?
     
  5. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik ken dat die buikpijn heb ik ook gehad dan moest ik echt in de foetus houding liggen van de pijn maar weet niet wat het is mijn vriendin had het ook en die is wel zwanger maar ja dat zegt niets natuurlijk ik hoop voor je dat je zwanger bent en net wat neeltje zegt klopt het dat je overtijd bent?


    liefs laura
     
  6. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ja, mijn banner klopt, afgaande van het gemiddelde van mijn cyclussen ben ik rond de 32 dagen. Heb deze maand ook mijn temperatuur bijgehouden op FF, omdat ik vorige maand in ene 46 dagen was. Volgens FF had ik afgelopen zaterdag (dag 32) pas mijn eisprong dit keer, dus lekker laat! Gisteren heb ik getest, maar natuurlijk negatief. Als FF gelijk heeft met mijn eisprong van afgelopen zaterdag, zou een innesteling theoretisch dus mogelijk zijn en kan ik over ongeveer anderhalve week pas testen. Lastig allemaal hoor!
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dan zou ik het ook nog even afwachten en als je het niet vertrouwd ga je even naar je HH
     
  8. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi Molly,

    Ik heb ook pijn gehad tijdens de innesteling en ook 's nachts. Ik dacht dat ik spontaan eerder ongesteld zou worden en ik kon ook niet slapen van de pijn. Overdag had ik steken. En geen zeurderige steken, maar echt alsof iemand me prikte in mijn baarmoeder.

    Tenminste, ik neem aan dat dat mijn innesteling is geweest, anders zou ik ook niet weten wat het dan wel was.

    Let goed op jezelf Molly! Misschien is het iets anders en is een bezoek aan de HA een goed idee?

    Liefs,

    Moontje
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik heb wel vanaf m'n innestelingsdag wat kwaaltjes gekregen.
    Maag/darmkrampen, lage rugpijn, vlagen van misselijkheid.
    Daar heb ik nu nog steeds af en toe last van.

    Duim voor je.

    Silly
     
  10. Lucia26

    Lucia26 Lid

    21 feb 2006
    23
    0
    0
    Hoi Molly,
    Arme stakker...... zoveel buikpijn. Dan hoop ik maar dat het je innesteling was... dan is de pijn nog een beetje goed te praten!! Heel veel sterkte ermee!!!!!!!!

    groetjes Lucia


    Oh trouwens Silly.... die lage rugpijn van jou vanaf de innesteling? Lijkt dat een beetje op de vraag die ik geschreven heb onder het kopje de pil en rugpijn rugpijn rugpijn?
     
  11. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    jeetje wat lijkt me dat kl*te als je zoveel pijn hebt!
    ik heb m innesteling helemaal niet gevoeld!!
    nergens last van gehad.
    er heerst ook buikgriep,aangezien je het in je hele buik voelde??
    ik weet het ook niet,het kan goed innesteling zijn!
    laten we dat maar hopen ;)
     
  12. Hallo,

    Deze pijn is voor mij ook erg herkenbaar ik heb er nu zo'n 3 dagen last van en ook s'nachts niet geslapen. Verder moet ik vaker naar de wc. Maar goed ik durf ook nog niet te hopen, want ik heb mij twee maanden geleden ook al zwanger gevoeld en toen was er ook niets aan de hand, maar goed ik wacht wel af. Jij ook veel succes met afwachten.
    Ik zal voor je duimen.

    Een dikke knuffel van mij.
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb vandaag nog af en toe pijnscheuten gehad, maar gelukkig lang zo hevig en pijnlijk niet als vannacht. Misschien is het wel mijn blindedarm (mijn moeder en mijn vriend kwamen beiden met deze optie). Ik kijk vannacht nog even aan en als ik het vannacht weer heb, dan bel ik morgen de dokter. Bedankt voor jullie lieve reacties!
     
  14. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als het je blindedarm is dan blijft de pijn wel constant aanwezig en zou je ook koorts/verhoging moeten hebben.
    Het klinkt meer als koliekachtige pijn die komt en gaat. Ik zou het in de gaten houden en anders de dokter bellen.
    Succes
     
  15. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat houdt een koliek in Berbel? Heb je er ervaring mee? Vandaag niet zo veel last gehad, maar nu vanavond wel weer een paar keer. Klinkt niet zo fijn een koliek...
     
  16. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb die pijn altijd als ik mn eisprong heb en dat houdt dan ook een paar dagen aan .
    Hoewel het na mn eisprong wel altijd minder hevig is en af en toe
    Sterkte er mee, het voelt niet prettig :(

    Groetjes Joyce
     
  17. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Koliek is een pijnaanval die komt, héél heftig is en dan weer weggaat.
    Dit zie je bij nierstenen, darmproblemen en nog meer.
    Andere variant is constante pijn, dat zie je bij een blindedarm vaker.

    Maar hoe gaat het nu met je? Als je het niet vertrouwt gewoon de dokter bellen.
     
  18. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Vannacht als een roosje geslapen en vandaag ook nergens last meer van gehad gelukkig! Hopelijk is het mijn innesteling geweest. Zou kunnen, had namelijk een erg late eisprong!
     
  19. iniemienie

    iniemienie Actief lid

    23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Jeeetje dat klinkt bekend in de oren. Heb het de afgelopen week ook gehad maar sinds vandaag heb ik het niet meer. Ik ben zelf nog niet zo lang gestopt met de pil. Moest eigenlijk 6 februari ongi worden maar dat bleef weg en nu had ik dan die krampen in mijn onderbuik. Ik moet binnenkort weer ongi worden (rond 5-6 maart) dus ben benieuwd of ik dat word en anders maar ff een testje doen. Heb gisteren wel last gehad van misselijkheid tijdens het eten. Mijn vriend had lekkere spaghetti gemaakt en ik kreeg het gewoon bijna niet weg.......... Nu maar afwachten...........

    Successssssssss

    Liefs Shir
     
  20. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou Molly en Shirley veel suc6
     

Deel Deze Pagina