Hevige krampen begin zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnestraaltjes, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Mijn verhaal.
    2 weken geleden vermoed ik zwanger te zijn. Een test bevestigd dit. Ik krijg buikpijn en bel de gyn. Mag gelijk komen voor een echo. Hierop is slijm te zien wat een zwangerschap zou kunnen ontwikkelen. Gelijk bloed geprikt, de dinsdag erna nogmaals met het idee woensdag terug naar de gyn te moeten. Die middag moet ik met spoed komen omdat mijn waarde van 360 naar 4000 zijn gestegen. Ze dachten aan een bbz. Op de echo was een vruchtzakje te zien nog zonder embryo. Ik ben op 7 mei voor het laatst ongesteld geweest. Wordt naar huis gestuurd om 30 juni terug te komen voor een echo.
    De dag erna krijg ik enorme buikpijn (een soort wee die 10 minuten aanhoudt) het trekt weg, vandaag weer 2 maal zo'n aanval gehad.
    Heeft iemand ervaring met soort gelijke dingen?

    groetjes!
     
  2. wannaBmum

    wannaBmum Fanatiek lid

    17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zonnestraaltje; kan je helaas niet uit eigen ervaring helpen. Ik neem aan dat je vorige week disndag de echo hebt gehad? Dan zou je toen maximaal zo'n 5,5 weken zwanger kunnen zijn geweest. Daar kan deze HCG waarde wel bij passen en dan zie je inderdaad nog geen hartslag bij echo, maar dus wel een vruchtzakje in de baarmoeder begrijp ik? Klopt wel qua termijn.
    Als je heel heftig buikpijn houd, zou ik even contact opnemen met de gyn.
     
  3. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja hier!!! Ik heb 2x een hele heftige buikpijn aan val gehad, zo erg dat ik niet wist waar ik het zoeken moest!!!Met de toenemende weken nam het bij mij af, nu heb ik alleen af en toe een weeig gevoel........weet niet wat het is maar hier zit het kindje gewoon gezond op de goede plaats :)

    liefs Es
     
  4. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    maar wat ik nog steeds heel bijzonder vind is dat het lab belde naar de gyn om te zeggen dat mijn hcg waarden opvallend waren gestegen!?

    Ik heb 2 kinderen waarbij ik nog nooit zulke krampen heb gehad!? maargoed elke zwangerschap is anders schijnt!?
     

Deel Deze Pagina