Hi, ik ben Carly! :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Carly89, 20 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

    Ik heb me zojuist aangemeld op zwangerschapspagina.nl. Ik ben al een hele tijd lid van het Ouders van nu forum maar ik mistte daar toch wat mogelijkheden ofzo. Het forum hier ziet er een stuk leuker uit.

    Mijn naam is dus Carly, 31 jaar, wonend in Rotterdam. Mijn vriend en ik hebben eind vorig jaar besloten dat we een kindje willen. Februari heb ik mijn spiraal eruit laten halen en was vervolgens direct zwanger in de eerste ronde. 12 maart had ik een positieve test in handen, precies de dag dat alle strenge coronamaatregelen van start gingen. Helaas ben ik er eind maart achtergekomen dat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Tijdens de echo in week 6 was er niets te zien in mijn baarmoeder, een week later nog steeds niet. Toen dezelfde dag nog doorverwezen naar het ziekenhuis om mijn HCG te laten prikken (deze was 48.000 - dus duidelijk heel zwanger) en een echo te laten maken. Toen werd duidelijk dat dit geen gezonde zwangerschap was. Tijdens een spoedoperatie is mijn linkereileider dezelfde dag nog verwijderd middels een kijkoperatie. Door corona mocht mijn vriend helaas nergens bij zijn. Dat ik dit allemaal in mijn eentje moest doen was ontzettend heftig.

    Gelukkig gaat het nu weer goed met me en zijn we ondertussen alweer in ronde 3 beland. Mijn NOD ligt deze maand op 25 augustus. Ik twijfel een beetje of het deze ronde raak zou kunnen zijn... Mijn eisprong lag midden in de hittegolf en dat maakte het er niet makkelijker op haha!

    Dat was het wel denk ik. Ik hoop hier met veel plezier deel te mogen zijn van dit forum!

    Veel liefs,
    Carly
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.440
    4.868
    113
    Vrouw
    Welkom en vervelend wat je mee heb gemaakt. Hopelijk snel een goede zwangerschap.
     
    Carly89 vindt dit leuk.
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.852
    113
    Hoi Carly,
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl.
    Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is al heftig, maar zeker als je de onderzoeken en de operatie alleen moet doen. Ik hoop voor je date 'zwoele zomeravonden' toch effect hebben gehad.
     
    Carly89 vindt dit leuk.
  4. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Hoi Carly, welkom hier.

    Wat rot dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt meegemaakt. Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij mijn linkereileider is verwijderd. Ik vond het heel heftig, ook nog versterkt door alle zwangerschapshormonen. Het heeft bij mij toch wel een paar maanden geduurd voordat ik niet alleen lichamelijk, maar ook emotioneel hersteld was. Mijn ervaring is dat er hier een hele hoop lieve meiden op het forum zitten die soms hetzelfde hebben meegemaakt, maar die je zeker een hart onder de riem steken wanneer je het nodig hebt.
    Inmiddels heb ik een hele blije baby van bijna zeven maanden, dus ook met één eileider lukt het gewoon :)

    Ik hoop dat je snel een gezonde zwangerschap mag hebben!
     
  5. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankjewel voor je geruststellende reactie. Heel fijn dat je met één eileider toch zwanger bent geraakt. Bij mij is ook mijn linker eileider verwijderd. De angst dat het niet lukt of nog een keer gebeurt zit er toch wel een beetje in, maar het overheerst niet gelukkig. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  6. Eefia

    Eefia Actief lid

    14 aug 2020
    136
    59
    28
    Vrouw
    Winkel
    Zuid Nederland
    Hoi Carly, welkom :). Wat ontzettend vervelend; een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :$. Om je een hart onder de riem te steken; ik heb pcos aan beide eileiders, maar bij 1 eileider echt enorm! Met andere woorden; die doet eigenlijk niks. De andere eileider doet al iets meer maar nog steeds een flink geval van pcos. Desalniettemin 3 kids verder. Succes met alles :thumup:
     
    Carly89 vindt dit leuk.
  7. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Bedankt voor je reactie! Als ik het zo hoor moet het wel goed komen hihi. Thanks!
     
    Eefia vindt dit leuk.
  8. Eefia

    Eefia Actief lid

    14 aug 2020
    136
    59
    28
    Vrouw
    Winkel
    Zuid Nederland
    Tuurlijk komt het goed :). Succes met alles! :thumup:
     
    Carly89 vindt dit leuk.
  9. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     
    Carly89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina