Het is en blijft spannend! Hopelijk een goede plakker en over 8 maanden een mooi en gezond kindje in jullie armen
Ben nu nog aan het werken tot 13u (al begonnen om 5u). Straks naar de action een voorraadje halen doortesten met predictor is toch iets te duur
Voor degenen die nog een update wilden Moet wel bekennen dat de moed me even in de grond zakte toen ik eerst niets zag.. maar gelukkig kwam er wel een mooi breed roze streepje tevoorschijn, nu 10dpo
Ik vind de test niet lichter hoor. Ik zou (proberen) me nog niet teveel zorgen te maken. Vind je hem zelf lichter?
Gisteren stond het streepje er alleszins rapper dan vandaag, waar ik me al wat zorgen om maakte. Maar innesteling was 5 dagen geleden, ziet er mij dan geen goed streepje uit.
Je weet dat de action testen wel vlut zijn he .. en je hoeft niet elke dag oploop te zien . Voor je gerust stelling zou ik zelf toch echt testen met de predictor
ik zou mij er ook geen zorgen om maken! Hcg verdubbelt elke 48 uur ! En ik vind hem ook zeker niet lichter, hoe snel hij wel/niet oploopt zegt volgens mij niks
Vriend gaat straks nog predictor gaan halen. Ja, ik weet dat ze ruk zijn, maar toch maak ik me er druk in. En verdubbeling iedere 48u weet ik ook, maar dan zou je de dag erna toch een klein beetje donkerder moeten zijn? Het is toch niet dat het van het ene moment naar het andere verdubbelt. Faaaaaaaack, waarom heb ik die klotetesten gekocht
Is de foto genomen nadat ze allebei opgedroogd zijn? Of heb je de bovenste net gedaan? Want dan moet ie nog wel wat donkerder worden. Ik zou me geen zorgen maken nog. Ik weet nog wel dat ik toen bij de eerste ook de tweede test deed en die was ook lichter dan de eerste. En de dag daarna was ie weer wat donkerder.