Hoi, Zoals sommigen misschien wel weten is het een beetje onduidelijk of ik een 3 of 4 weekse cyclus heb sinds de curretage. Nu heb ik natuurlijk al tig keer getest omdat ik eergister of vandaag mijn NOD zou hebben (afhankelijk of de cyclus startte met bruin of met roodverlies). De 2 vorige testen waren negatief en bleven negatief. Vanmorgen met ochtendurine getest en nadat de 10 minuten waren verstreken (ik weet, je mag niet meer kijken), werd ie positief. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH... Ik word nu helemaal zenuwachtig. Bij de vorige zwangerschap had ik ook voor de NOD getest en werd ie na de daarvoor bestemde tijd positief. Later bleek ik dus toch zwanger. Nu heb ik natuurlijk goede hoop dat ik toch zwanger ben. Ik moet mezelf niet gekmaken, maar moet eerlijk toegeven dat ik dat toch een beetje doe . Maar goed, ik voel me ook een beetje alsof ik ongesteld moet worden (beetje kramp, veeeeel puisten etc). Ik moest het even kwijt hoor, het is sowieso weer eens leuk een extra streepje op een test te zien
dat is echt spannend ja ik hoop voor je als je de volgende test doet dat je dat duidelijk af kunt lezen positief groetjes
Iehhh wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat je jezelf toch stiekum een beetje gek maakt, helemaal als je naar je vorige zwangerschap kijkt... Succes en we duimen mee!
ohhh spannend zeg! ik zal gaan duimen draaien voor je meis! en die krampjes...tja het hoeft niet perse je ongi te zijn he.... heb hier ook de test al klaar liggen, de vorige keer teste ik 3 dagen van te voren positief...hoop nu weer maar ik durf niet zo goed, hahaha!
hee mummy, leef met je mee. ik heb ook vandaag NOD maar ben nog steeds niet ongi. had afgelopen woensdag wat roze verlies en vanochtend een spetje rood bloed bij het afvegen. en heb ook een beetje zwaar gevoel in mijn buik, en last van pukkeltjes. als ik het vandaag niet word, ga ik zondag testen. heel veel succes meid, ik ga voor je duimen! Aoife
Knap hoor, dat jullie geduld hebben met testen. ik niet helaas, maar dat werkt niet altijd even voordelig (loop nu nog meer te stressen dan ik al deed)...
Ik lees je naam trouwens steeds als 'mummie' je weet wel, een in lappen gehuld lijk. Maar het is natuurlijk Engels voor mammie.
Mummy schreef haha, nou leuke associatie! zo was die niet bedoeld... [/quote] Ik denk gelijk altijd aan mijn naamgenote, die is ook wel dood en ondertussen gemummieficeerd, prinses Diana Of Charles die achter zijn mummy aanhobbelt Maar wat lees ik nou Mummy . Ik hoop het zo voor je .ohhhhh laat het waar zijn Je weet het wel spannend te maken pffffff Ik weet het als je die verrekte dingen in huis hebt, zitten ze te branden in je kastje om eruit gehaald te worden Nu moet je nog afwachten of de volgende wel positief aangeeft of ga je toch nog eerder een tegenaan gooien : liefs