Hikken in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje had in mijn buik echt constant de hik. Bij deze baby heb ik dat nog geen een keer gevoeld. Is dat normaal?

**Edit Moderator: verplaatst naar zwangerschap**

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zou heel goed kunnen hoor. vorige maand ofzo voelde ik hier de hik voor het eerst, heel zachtjes en daarna niet meer

de afgelopen 3 dagen heeft hij hier constant de hik.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had gisteren de 20 weken echo, en daarop was te zien dat onze meid de hik had, ik voelde er deze keer niks van. Ik vroeg of dat erg is, als ze veel de hik hebben, maar het maakt niks uit, ze zei dat de ene baby veel hikt en de andere helemaal niet :)

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    mijn eerste had misschien maar 2 keer de hik,deze bijna elke dag,soms wel 2 keer per dag!;)

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Heb t ook nog niet gevoeld...ben wel benieuwd hoe dat voelt en hoop wel dat ik het ook een keertje mag ervaren :D

6. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    Levi heeft echt 5 maanden lang gehikt, is er helemaal prima uitgekomen! No worries

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat mijn kleine meid een bakkie op heeft :) (hmmm tenzij ik 's nachts slaapwandel en de koelkast met bier leegplunder....)

Het schijnt heel normaal te zijn; in verschillende boeken en op verschillende sites lees ik dat baby's dit rond een bepaalde periode gaan doen. Bij mij duurt het soms wel 10 minuten en ze hikt dan echt om de 3 seconden.

8. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    gek gevoel he... ik was wel blij dat ik voor het eerst dat gevoel een plekje kon geven, dat ik wist dat het hikken was.....maar kan volgens mij echt geen kwaad.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.054
    7.998
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik voelde et pas met 32 weken, ik dacht eerst: wat is dat rare regelmatige getik nou toch, en toen dacht ik een dag later, kwijg nou wat, das de hik !

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat ik bedoel is: Is het normaal als je baby NIET hikt in je buik. Ik bedoel dus dat onze dochter toen bijna elke dag hikte, en deze baby dus helemaal nooit.

11. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik denk dat het van baby tot baby afhangt en ook aan hoe ze ligt in je buik ;)

12. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    ow, sorry, nog een cursus begrijpend lezen nodig..
    Uhm, ik weet het niet...dat lijkt me niet heel erg ernstig

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik voel deze kleine ook nooit hikken hoor en ben 31 weken. Hij doet het nog steeds goed, dus maak me er geen zorgen om. Misschien hikt de kleine helemaal niet en misschien doen de onze het gewoon wel heel beschaafd en beheerst ;)

14. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    De mijne is wel een kleine wildebras ... ;)

15. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik heb vandaag pas voor het eerst de hik gevoeld en moet nog maar 4 weken...

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik voel het ook niet dagelijks. Misschien 2 of 3 keer per week.

17. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Die van mij had iedere dag wel de hik in mijn buik .Nu na de bevalling nog steeds .

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij mij had ie het voor het eerst gisteravond. Echt heel regelmatig een soort plopje. Om de 3 of 4 seconden. Vond het een beetje vaag en wist eerst niet wat het was. Maar toen dacht ik opeens aan de hik.

Deel Deze Pagina