Ons meisje had in mijn buik echt constant de hik. Bij deze baby heb ik dat nog geen een keer gevoeld. Is dat normaal? **Edit Moderator: verplaatst naar zwangerschap**
zou heel goed kunnen hoor. vorige maand ofzo voelde ik hier de hik voor het eerst, heel zachtjes en daarna niet meer de afgelopen 3 dagen heeft hij hier constant de hik.
Ik had gisteren de 20 weken echo, en daarop was te zien dat onze meid de hik had, ik voelde er deze keer niks van. Ik vroeg of dat erg is, als ze veel de hik hebben, maar het maakt niks uit, ze zei dat de ene baby veel hikt en de andere helemaal niet
Heb t ook nog niet gevoeld...ben wel benieuwd hoe dat voelt en hoop wel dat ik het ook een keertje mag ervaren
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat mijn kleine meid een bakkie op heeft (hmmm tenzij ik 's nachts slaapwandel en de koelkast met bier leegplunder....) Het schijnt heel normaal te zijn; in verschillende boeken en op verschillende sites lees ik dat baby's dit rond een bepaalde periode gaan doen. Bij mij duurt het soms wel 10 minuten en ze hikt dan echt om de 3 seconden.
gek gevoel he... ik was wel blij dat ik voor het eerst dat gevoel een plekje kon geven, dat ik wist dat het hikken was.....maar kan volgens mij echt geen kwaad.
Ik voelde et pas met 32 weken, ik dacht eerst: wat is dat rare regelmatige getik nou toch, en toen dacht ik een dag later, kwijg nou wat, das de hik !
Wat ik bedoel is: Is het normaal als je baby NIET hikt in je buik. Ik bedoel dus dat onze dochter toen bijna elke dag hikte, en deze baby dus helemaal nooit.
ow, sorry, nog een cursus begrijpend lezen nodig.. Uhm, ik weet het niet...dat lijkt me niet heel erg ernstig
Ik voel deze kleine ook nooit hikken hoor en ben 31 weken. Hij doet het nog steeds goed, dus maak me er geen zorgen om. Misschien hikt de kleine helemaal niet en misschien doen de onze het gewoon wel heel beschaafd en beheerst
Bij mij had ie het voor het eerst gisteravond. Echt heel regelmatig een soort plopje. Om de 3 of 4 seconden. Vond het een beetje vaag en wist eerst niet wat het was. Maar toen dacht ik opeens aan de hik.