Hoe Auping matras plaatsen

Discussie in 'De lounge' gestart door Boukje34, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hallo,

    Wij hebben vorig jaar een nieuw bed gekocht, de Auping Essential (spiraalbodem) met een Auping Dublin matras. Mijn man heeft al enige tijd last van zijn rug.. De matras heeft 3 zones. Mijn vraag is; hoe moet je de matras plaatsen? Aan de onderzijde zit een rits om het tijk eraf te kunnen halen. Moet dit deel op het voeteneind? Of aan het hoofdeinde? Of maakt dat niet uit? Anders ga ik de matras maar eens 180 graden draaien, want misschien maakt dat verschil? Wie weet het? Thx!
     
  2. KakieLakie

    KakieLakie Bekend lid

    18 feb 2014
    837
    303
    63
    Volgens mij moet de rits aan de onderkant, want bij het hoofdeind voel ik nu niets. Ik ga morgenochtend even voor je kijken.
     
  3. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Super! Dank je! 😄
     
  4. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kroon op het hoofdgedeelte staan. Jullie niet?
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Wij draaien ons matras elke 2 weken. Dus van links naar rechts en van boven naar onder. Is beter voor je matras vertelden ze ons omdat anders het 'zwaartepunt' steeds op dezelfde plek zit.

    En die drie zones kun je instellen zodat je lekker ligt. Die van ons verschilt enorm. Mijn man wil steviger terwijl ik juist zachter wil bij mijn bekken. Kunnen jullie niet allemaal van die vakjes verschuiven?
     
  6. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ja, wij kunnen die vakjes verschuiven, die zgn slides.. Dat werkt niet, maakt geen verschil.. Maar ik heb de auping fabriek gebeld en de rits moet aan de hoofdzijde!! (Aan de onderkant dan hè?) onze matrassen zijn niet omkeerbaar, schijnt niet nodig te zijn?? En dat kroontje.. Daar had de dame in Deventer ook gezegd net (heb de fabriek gebeld omdat alle dealers nu zijn gesloten). Mmmmm... Nooit een kroontje gezien? Zal Es' checken of er idd een kroontje zit.. 😁 nu maar weer een maand proberen..
     

Deel Deze Pagina