toen ik net het andere topic las over verhalen die andere niet geloven kwamen er ineens allemaal weer van die verschrikkelijk domme situaties naar boven die helaas wel worden geloofd * om mijn sloffen naar school gaan. Ik was al 15 en zat al in de bus toen ik erachter kwam *om 5.00 `s ochtends bij een vriendinnetje aankomen om naar school te gaan met het idee dat het gewoon 7.00 was. * hard rennend uit de trein komen om mijn bus te halen, ren ik richting het einde van het perron. en ik maar denken waarom kijken al die mensen zo naar me, totdat ik niet meer verder kon rennen. En dan weer terug moeten lopen he langs al die mensen * in de bus naar Frankrijk, wordt er tijdens een tussenstop om geroepen van wie die koffers op het perron zijn en of diegene ze in de bus wil zetten. mijn vriend en ik zeggen nog tegen elkaar wat een sukkels. Waren het onze koffers, oeps! *dezelfde busvakantie. Wij zitten nog lekker op een terrasje in ned. een broodje te eten in de veronderstelling dat de bus over 1 uur naar frankrijk vertrekt. zie ik ineens ons busnummer wegrijden. Rennennnn gelukkig net op tijd gehaald! Nou dat was het wel voor nu dacht ik!
in me broek gescheten toen ik gvd 17 was, op een makelaarskantoor, moest een scheetlaten, dacht ik. Spaghetti in me broek. Heb de hele dag zonder string gelopen.
Haha... En hoe reageerden de mensen op dat makelaarskantoor? Ze moeten toch vast wel wat gezien of geroken hebben.
-uit me broek gescheurd in een kroeg! -n halve avond arrogant staan doen in een discotheek terwijl ik me gulp open had staan en als klap op de vuurpijl een bloemetjesstring aanhad met een barbie erop ofzoiets !!!!
Haha..Geweldig topic dit! Ik ging een keer tanken,en toen zag ik een bekende auto naast me staan(dacht ik).. Dus ik trek die deur met een rotgang open en zeg Hallo,jij bent het niet!!Snel de deur weer dichtgegooid whahahaha.. Ben snel gaan afrekenen en heel snel weggereden!! haha
Ik ben echt een keer tegen een lantaarnpaal gelopen omdat ik naar een jongen keek En een keer tegen het glas, echt VOL met m'n gezicht, omdat ik dacht dat er geen glas in zat En ook een hele mooie; op een (heel druk) feestje met wcpapier aan mn schoen de wc uitgekomen..
ik ging een keer op de mountainbike van mn (ex) vriend naar mn werk. Een herenmodel dus he.... Dus ik moet afstappen maar helemaal die stang vergeten en ga zo midden in de stad op mn bek! Heb toen gedaan alsof mn veter vast zat aan een trapper, leek het wat echter hahaha
Ben echt keihard op mijn bek gegaan in disneyland Parijs omdat ik wou dat er een foto van me gemaakt werd bij een of ander beeld maar ik zag het stoepje niet , was toen niet meer zo vrolijk als voorheen Heb weleens iemand gevraagd hoe lang ze zwanger was van de tweede maar het bleken nog de overblijfselen van de 1ste te zijn
ik bedacht me net nog dat ik mee ging met een ex vriendje naar zo`n feestje van hem met allemaal van die hippe gasten. ik moest echt mega nodig naar de wc en wij zaten buiten, moest ik dus door de woonkamer waar allemaal onbekende zaten. durfde niet zo goed, maar goed al mijn moed verzameld. Borst vooruit kin omhoog, 4 stappen verder en kedengggg! Met mijn hoofd tegen het glas vande schuifpui en ik liet een mooie afdruk achter. dacht dus ook dat hij open stond. Iedereen lachen natuurlijk ja en ik moest nog steeds door die woonkamer om naar de wc te gaan. wat een hel! Zo ben ik ook nog wel eens met de kinderwagen van iem. anders aan de haal gegaan omdat ik dacht dat het de mijne was. Ik dacht de eerste paar seconde ook nog wat staat dat moedermens toch tegen me te roepen!! Mijn eigen meisje stond daar nog moederziel alleen
( +/- 10 jaar geleden ) ben al tot 2 x toe tegen een auto aangeknalt..veelste druk bezig met rond kijken...en boem !!! tegen de achterkant van een auto...en heeeeeeeeeeeeeeeel snel verder fietsen ! zeggen tegen een vrouw : wat een schatje, is dat uw kleindochter ? """ nee , dat is mijn dochter ! *bloos* ben ook altijd zo'n stuntelkapioen in achteruit rijden...! en mensen maar kijken... hahahaah , vrouw achter het stuur !!
Ik kwam een keer uit een dixi wc-tje op een feest in een dorp.. Had mooi wat op en omdat er heel veel mensen stonden te wachten dacht ik: snel snel snel! Snel plassen, snel de rok ( was zomer ) omhoog, snel mn handen wassen en snel naar buiten! Ik gooi die deur open en lach naar de volgende in de rij en ineens begint iedereen te lachen.. In alle haast was mn rok aan de achterkant in mijn string gevlogen dusss ik stond in mn blote reet en..... ik had 1 meter wc rol aan mn schoen zitten. Toen ik vorig jaar net mijn rijbewijs had, durfde ik voor het eerst Almelo in te gaan met de auto! Ik zweten als een gek, auto geparkeerd, hups de stad in! Loop ik net in de stad, hoor ik achter mij: mevrouw..... Maarja, ik voelde me niet aangesproken. Even later: mevrouw... en meteen daarna gefriemel aan mn kont.. Dus ik schrik en draai me om, Ja zegt die vrouw ik riep je de hele tijd al, je rokje zat achter je string, ik kon je er recht in kijken.... Laatst was ik aan het wandelen met tara en kreeg ik zin in muziek. Dus ik mn tasje erbij om mijn oordopjes te pakken, stond voor een tuin waar natuuuuuurlijk mensen zaten en aan het kijken waren, dus ik trek die oordopjes uit mn tas... samen met ongeveer 6 tampons!! Schaaamen!! Ik heb als een gek alles weg geschopt, maar aan mn rode hoofd viel niks meer te doen..