Hoe ga je verder?

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Kameleonn, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kameleonn

    Kameleonn Actief lid

    14 jul 2018
    306
    297
    63
    In oktober zijn wij voor de tweede keer ouders geworden van twee prachtige lieve kleine meisjes. Tot ons grote verdriet hebben wij vrijwel direct weer afscheid moeten nemen van onze meisjes. Hun lijfjes waren nog niet klaar voor een leven buiten mijn buik.

    Na het overlijden van ons oudste meisje was de komst van deze meisjes een lichtpunt. Het gaf kracht om door te gaan en het lukte om beter met het verdriet om te gaan. Maar nu… nu is alles weg. Het is één groot donker zwart gat. Ik voel helemaal niks meer. Zelfs de pijn van het verlies lijkt verdwenen.

    We zijn ouders maar hebben geen kindje om voor te zorgen en onze liefde aan te geven. :cry: We hebben een babykamer waar geen gebruik van wordt gemaakt. Allerlei babyspulletjes die niet of nauwelijks zijn gebruikt. Ik kan het niet begrijpen. Ik ben een moeder maar voor de buitenwereld behoor ik tot de vrouwen zonder kinderen.

    Ik weet niet hoe ik verder moet gaan. Hoe we verder moeten gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het leven op deze manier een ware hel. :cry:
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Geen woorden hiervoor... :cry: Ik heb geen ervaring, maar kon niet wegklikken zonder iets te zeggen. Wat onmenselijk dat jullie dit moeten doormaken. Ik wil jullie heel veel kracht, sterkte en liefde toewensen.
     
  3. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Jeetje wat erg, geen ervaring maar wilde jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.
     
  4. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat is dit heftig zeg:( ik heb er geen woorden voor en wil je heel veel sterkte wensen.
     
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat is dit verschrikkelijk:cry: mijn hart huilt met jullie mee:cry: er zijn geen woorden die jullie kunnen troosten..
    Heeel veel sterkte!!
     
  6. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk dat jullie na jullie eerste kindje ook jullie tweelingmeisjes moesten afgeven...
    Het is zo oneerlijk hoe de dingen soms lopen.

    Ik ben zelf begin oktober ook mijn tweelingzoontjes verloren aan 23 weken. Ik zou willen dat ik je kon zeggen hoe verder te gaan na zoiets, maar ik weet het zelf eerlijk gezegd ook niet. Het is gewoon een onvatbaar verlies, er is geen juiste manier om er mee om te gaan. Je kan alleen maar dag per dag leven en kijken wat er op je afkomt. Ik heb zelf al een heel scala aan emoties gevoeld. Van apathie naar intens verdriet, naar woede, naar leegte. Het is een rollercoaster en er komt zo veel op je af dat je gewoon geleefd wordt...

    Ik wil je immens veel sterkte wensen, ik zou willen zeggen dat het beter wordt, maar eerlijk... Ik weet het ook allemaal niet. Als je wil praten, stuur me gerust een pb'tje. Heel erg dikke knuffel.
     
  7. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.636
    113
    Vrouw
    Niet te bevatten. Wat een verdriet. Ongelooflijk veel sterkte en kracht toegewenst.
     
  8. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig :( Heel veel sterkte!
     
  9. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heel veel sterkte.

    Wat verschrikkelijk dat jullie opnieuw jullie kindjes niet bij jullie mochten houden.
     
  10. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Mijn hart huilt met jou mee. Hoe je ermee om moet gaan....geen idee. Ik denk van dag tot dag. Onmenselijk dit verlies. Heb je steun aan je omgeving?
     
  11. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Jeetje wat intens verdrietig en onwijs heftig. Heel veel sterkte voor jullie.
     
  12. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat de reacties van ons enigszins helpen bij het verwerken van deze verschrikkelijke tijd en onmenselijke verlies. Veel sterkte en neem de tijd om te rouwen. Jullie zijn nu belangrijker dan wat dan ook. Praat met elkaar, huil als je moet huilen. Denk aan jezelf, zet jezelf op de eerste plaats.
    Dikke knuffel van mij, ik denk aan jullie.
     
  13. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.410
    4.732
    113
    Heel veel sterkte meis en een hele dikke knuffel! Wij zijn ook twee keer een kindje verloren. Je blijft je maar afvragen waarom... Je kunt me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt
     
  14. Emmaly

    Emmaly Actief lid

    20 aug 2016
    453
    144
    43
    Wat ongelooflijk heftig dit... Zo oneerlijk, 3 dochters en geen één om vast te houden:cry: Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vreselijk dit!
    Heel veel sterkte.
     
  16. Novi

    Novi Niet meer actief

    Lieve kameleonn, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
     
  17. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Wat vreselijk. Heel heel heel veel sterkte gewenst.
     
  18. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik heb er geen woorden voor. Vreselijk. Je bent moeder, maar je armen zijn leeg. Wat is het toch oneerlijk verdeeld. Heel veel sterkte.
     
  19. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Wat afschuwelijk zeg, drie prachtige dochters, en geen eentje om vast te houden.
    Verschrikkelijk, ik wens jullie heel veel kracht toe.
     
  20. MDK

    MDK Bekend lid

    6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Verschrikkelijk... 3 kindjes in je hart, maar geen om voor te zorgen... hou vol lieve mama
     

Deel Deze Pagina