Hoe geef ik dit een plekje?

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door IrisN, 2 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisN

    IrisN Niet meer actief

    Na een jaar van uitblijvende zwangerschappen, zijn mijn vriend en ik de medische molen in gegaan. Bij mijn vriend was alles goed. Bij mij is een laparoscopie gedaan met tubatesten. Ook geen bijzondere dingen geconstateerd. Ineens de eerste ronde daarna zwanger. Alles verliep prima, voelde mij redelijk goed. Volgens de arts trouwens toeval dat ik nu ineens na de onderzoeken zwanger ben geworden.

    Vandaag slecht nieuws gehad. Morgen zou ik 9 weken zwanger zijn. Ik heb al twee keer een kloppend hartje gezien via een inwendige echo. Vandaag vertelde de arts mij geen kloppend hartje meer te zien. Nu een week wachten op een eventuele spontane miskraam en anders een curretage. Volgende week vrijdag een echo om te kijken of het al schoon is. Mijn wereld stort in. Hoe geef in dit een plekje? Zijn er mensen met tips en/of vergelijkbare situaties?

    Liefs
     
  2. tdw

    tdw Niet meer actief

    Wat een rot nieuws... Bij mij was het hart je bij ong 9 weken ook gestopt... Je vraagt hoe je dit moet verwerken, dat is bij iedereen verschillend... Als je de behoefte voelt erover te praten doe dat dan, wil je dat juist niet dan niet... Doe waar jij je goed bij voelt want iedereen is anders ook in dit soort dingen. Ik kan je wel vertellen hoe het bij mij ging. Een dag later begonnen ineens de krampen en de stolsels (vrijdag) en die zondagnacht ben ik het vruchtje verloren. Maandagochtend hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en daar in de tuin hebben we het begraven met een mooie steen erop met vlinder erop. Ik ben ongeveer twee maanden behoorlijk emotioneel geweest en heb er veel over gepraat met vrienden en familie... Twee maanden later weer een positieve test en nu gaat het goed. Maar vergeten doen we het niet. Afgelopen maart zou ik uitgerekend zijn. Toen hebben man en ik er samen even bij stil gestaan.

    Sterkte de komende tijd

    Knuffel Tess
     
  3. IrisN

    IrisN Niet meer actief

    Dankjewel voor je berichtje. Fijn om je verhaal te horen. Wat een mooi gebaar om het vruchtje te begraven in de tuin van jullie nieuwe huis. En wat fijn zeg, dat je na twee maanden alweer zwanger was. Heb je er voor je miskraam lang over gedaan om zwanger te worden?

    Liefs
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ach wat naar, krijg je eindelijk dat langverwachte kindje en dan dit :( Doe vooral waar jij je goed bij voelt. De een wil er idd veel over praten of schrijven en de ander liever niet. Alles kan en mag. Heel veel sterkte!
     
  5. IrisN

    IrisN Niet meer actief

    Dankjewel! Lief van je!
     
  6. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vraag ik me ook af hoe verwerk je dit ik ben afgelopen Woensdag 23-4-2015 bevallen van me zoontje jaquil ik was 14 weken en 2 dagen zwanger .Ook wij gaan hem hier bij ons begraven in een mooi groot plante bak zodat als wij gaan verhuizen hij mee kan daarom doen we het niet in de tuin .
     
  7. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook heel veel sterkte
     
  8. IrisN

    IrisN Niet meer actief

    Ach Jakkes! Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina