Hoe heb je het verteld...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jill J, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Ben zo benieuwd hoe jullie verteld hebben aan jullie ouders / mensen die belangrijk zijn dat jullie zwanger zijn / waren...

    Wij hebben de eerst echo foto ingelijst, die ingepakt en gegeven!
    Ze keken naar de foto, weer omhoog naar ons, weer naar de foto, echt van :confused:
    Ze waren helemaal happy!
     
  2. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wij hebben ze gebeld, niets geen verassingen op die manier, maar gewoon zo van "Hallo, wij hebben heel goed nieuws voor jullie..."
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij zeiden gewoon: "We moeten jullie iets vertellen" en toen volgde degene aan wie het wilden vertellen al met "O je bent zwanger" dus wijhebben eigenlijk niks hoeven vertellen haha
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij dit kindje hebben we Elyesa een roosje laten geven waar een kaartje aanhing met ik wordt grote broer.
    dolblij natuurlijk.
     
  5. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik zei tegen mijn moeder ik kon vedorie wel zwanger zijn :Lol:
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had een kaartje gemaakt met als tekst.
    rond 30 november mag iedereen het weten jullie gaan dan opa en oma heten.
     
  7. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had een foto van de zwangerschapstest gemaakt en de volgende tekst er boven geschreven:

    Je kunt me nog niet horen
    Je kunt me nog niet zien
    In Februari word ik geboren
    Mag dan mijn foto in dit lijstje misschien?

    De foto met tekst heb ik in een fotolijstje gedaan en ingepakt. Mijn vader was jarig en mijn schoonmoeder ook. Dit vonden ze het leukste kado!
     
  8. dieseltje2

    dieseltje2 Fanatiek lid

    16 okt 2006
    1.578
    0
    0
    dietist
    zuid holland
    Ik had een cd-hoesje met de echo op tafel gelegd. Mijn moeder vroeg natuurlijk wat er in dat doosje zat..... ''nou kijk maar'''...... Helemaal ontroerd natuurlijk!
     
  9. Djaminah

    Djaminah Actief lid

    23 mei 2007
    276
    1
    0
    Utrecht
    De eerste keer hadden we het in een Sinterklaas-gedichtje gezet. Zo van: "Sint kreeg te horen dat er in huize (...) een kindje wordt geboren" of zoiets geloof ik. Maar ze snapten er niks van hahahaha!

    En bij deze hebben we het gewoon verteld, ook omdat we in het begin natuurlijk erg onzeker waren vanwege de miskraam.
     
  10. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Wij hebben mijn schoonouders een kwast gegeven met een briefje:

    ' Willen jullie mijn kamertje komen schilderen lieve opa en oma? ps: moet wel eind augustus af zijn'.

    Mijn moeder een briefje:
    ' 31 januari ga ik voor het eerst op de foto, kom jij mij bewonderen lieve oma?'

    Mijn vader met een briefje:
    ' hou je rond 20 augustus een plekje vrij op je verjaardagskalender lieve opa?'

    De enige die het niet snapte was mijn vader haha..
     
  11. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb mijn moeder een sms-je gestuurd dat ik niet met haar kon sporten omdat ik moest werken. En toen stonden we toch voor de deur! Ik zei dat we wat zelfgemaakte jam kwamen halen en gelijk erachteraan: geintje, ik ben zwanger!
    Bij mijn schoonouders zei mijn man: moet je ze zien zitten, echt opa en oma!
    Ze konden het allemaal maar niet geloven!
     
  12. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Lichtelijk in paniek mijn moeder gebeld: 'goh mam, volgens mij zijn het twee streepjes, hoe betrouwbaar zijn die dingen?'
    (Het was een welkome verrassing for ons)
    :)
     
  13. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    mijn moeder zag het al voordat ik uberhaupt een test had gedaan.
    Ik wist zelf niet eens dat ik zwanger was haha! maar goed na 3 testen was het dus echt zo en me moeder was erg blij.
    Het is niks nieuws voor der ze heeft al 8 kleinkinderen.
     
  14. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik had ze een boekje gegeven met 101 ideeen voor opa en oma met daarin de echo
    en mijn vader had het uitgepakt, maar die snapte het maar niet, wat moet ik met dit boekje
    en de echo viel en zat raar na de echo te kijken, me moeder had het direkt door, want ze had al eerder een opmerking gemaakt.

    voor me vader was het heel erg wennen,hij wou het woord opa eerst niet horen hahaha , maar de jongste bij ons is net 9 jaar geworden
     
  15. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij gaan het ze morgen vertellen. We weten het zelf sinds gisteren. We hebben een slabbetje gekocht met daarop de tekst: 9 maanden levertijd (alleen dan in het fries ;) ) Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Ze vonden dat ik eerst maar een paar jaar moest gaan werken, aangezien ik in juli afgestudeerd ben! HAHA dit verwachten ze vast niet!
     
  16. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik had mijn moeder voor moederdag een speentje gekocht met daarop oma's schatje
     
  17. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn moeder was erbij toen ik zwangerschapstest deed
     
  18. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik deed toch maar een zwangerschapstest omdat mijn bmm "anders" aanvoelde en ik me "anders" voelde en toen deze positief was jankend mijn moeder gebeld en er later nog maar 1 tegenaan gegooid...

    voordat ik mijn man had gebeld om te vertellen hoe en wat...

    toen ook die posi was mijn schoonmoeder gebeld...bij ons was het niet echt mogelijk op de normale manier dus toen het net voor de mm molen toch zo bleek te zijn tja dan is het moeilijk het voor je te houden... ;)
     
  19. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    oh deze vind ik echt heel mooi, wat een leuk idee en wat lief
     

Deel Deze Pagina