hoe herken ik harde buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fiza, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiza

    Fiza Lid

    5 okt 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik zit met een probleem ik heb de laatste dagen enorm last v mij bovenbuik voornamelijk linkerkant. hb veel gegoogel enzo om te kijken of het toch geen harde buik is Het geeft een enorme pijn druk en ben naast dat ook eens erg misselijk soms gaat het goed 1 tot 2 dagen en daarna ben ik 1 a 2 dagen er misselijk.
    ben momenteel 32 weken zwanger en ik weet nou niet of ik moe bellen
    wie o wie kent dit gevoel en maybe tips
    ooh ja zelf heb ik warme kruik en elke avond warme douche genomen
     
  2. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Zoals jij het omschrijft herken ik het gevoel van een harde buik niet. Als ik een harde buik heb dan is duidelijk mijn buik aangespannen maar niet pijnlijk. Ik heb het vooral als ik te druk ben geweest of te snel opsta/ houding verwissel. Zou toch even overleggen met de verloskundige.
     
  3. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Zo herken ik het niet.
    Zou morgen gewoon de vk even bellen.
    Zeker ook omdat je er misselijk bij bent.
     
  4. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duwt je kindje niet omhoog tegen oa je maag? Kan heel onprettig voelen en ook misselijkheid veroorzaken. Een harde buik is echt hard, maar niet pijnlijk (kan wel onprettig voelen).
     
  5. Fiza

    Fiza Lid

    5 okt 2014
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    ten eerste bedankt voor het snel reageren.
    In het begin dacht ik dus aan dat het veranderen v positie dat pijnelijke gevoel gaf. maar zoals ik al zei heb er aantal dagen last v daht het gaat wel over.
    Ik ga morgen zeker bellen en kijken wat ze zeggen Ben bij een gynea onder behandeling.
     
  6. Kimbolini

    Kimbolini Actief lid

    4 jun 2014
    111
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was een harde buik niet super pijnlijk, hooguit wat ongemakkelijk. Dat en ik had het idee dat mn buik in een basketbal was veranderd zo hard was die. Maar misselijk was ik niet en idd zou ik dus even bij de verloskundige laten checken
     

Deel Deze Pagina