mijn moeder zal ons kindje nooit zien...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Napoleon, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gisteren te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is...

Vorig jaar in januari bleek ze eierstokkanker te hebben. Dit was toen al erg uitgezaaid. Ze had helemaal geen klachten alleen kreeg ze plots een hele dikke buik, ze leek wel zwanger. In het ziekenhuis bleek toen eierstokkanker. De oncoloog zei dat ze het al 5-10 jaar gehad moet hebben. Ze werk geopereerd. De baarmoeder, eierstokken, vetschort (omentum) en een deel van haar darmen zouden worden weggehaald. Maar bij het opensnijden was er geen beginnen aan... Dus nadat het vocht was weggezogen weer dichtgemaakt en dan eerst aan de chemo. Die sloegen goed aan! Ik was toen ook zwanger en het was toen ook heel spannend of ze april zou halen. Want als de chemo niet zou aanslaan, dan zou dat het geval zijn. Maar die sloeg aan en wel zo goed dat bij de nieuwe operatie zelfs geen darm weggehaald hoefde te worden!

In juni bleek alles weg te zijn! Jippie! Feest! In oktober was ook nog steeds alles weg, maar in januari kreeg ze weer een dikke buik, en ja hoor het was terug. er zat weer een tumor ter hoogte van waar eerst haar eierstokken zaten. Weer nieuwe rondes chemo. Maar vier weken geleden kon ze opeens niet meer eten, moest steeds overgeven.
    Kon door de medicatie komen, of buikgriep. Vorige week kreeg ze nieuwe medicatie en toen ging het een paar dagen beter. Donderdag zou ze weer nieuwe chemo krijgen maar nu ging het woensdag ineens weer heel slecht... De chemo ging niet door en ze werd opgenomen zodat ze gisteren een gastroscopie en een ct-scan kon krijgen.

Hieruit bleek dat haar darmen volledig aangetast zijn en dat ze niet meer werken. Over en uit dus :( Ze hebben haar uit het zh ontslagen en ze is nu thuis om af te wachten... Ze mag niet meer eten omdat haar darmen het niet meer verteren, ze mag alleen af en toe kleine beetjes drinken. Het is dus maar een kwestie van enkele weken...

Ons kleintje, warm in mijn buik, zal mijn moeder nooit zien, nooit geen foto's van ukkie met oma...

Mijn moeder is 53 jaar, ouder zal ze ook niet worden...

2. fafje

fafje Niet meer actief

oh meid, wat vreselijk :(...ik wil je heel veel kracht geven om deze moeilijke periode door te komen!
    sterkte!!!!!!

3. Pff jeetje zeg wat moet dit moeilijk zijn! Heb er geen woorden voor.. Ontzettend veel sterkte toegewenst..

4. Classic

Classic Niet meer actief

Verschrikkelijk, heel veel kracht en sterkte de komende tijd!

5. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    wat vreselijk voor jullie... heel veel sterkte gewenst...

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

heel veel sterkte toegewenst! ik hoop dat jullie nog even kunnen genieten van je moeder! hier een vergelijkbare situatie. vader onverwachts ongenezen verklaard, maar wel 2 jaar nog te leven (ondertussen 1 jaar) maar kan me enigzins voorstellen hoe zwaar het moet zijn! echt vanuit mijn hart: heel veel sterkte de komende tijd!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat vreselijk voor jullie. Veel sterkte gewenst.

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

heel veel sterkte!!

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh wat een verschrikkelijk nieuws :(!

Heel veel sterkte!!! Digi knuff

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Heel veel sterkte voor jullie. Wat ontzettend verdrietig...

11. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Helaas heb ik dezelfde ervaring gehad met mijn vader dus ik kan mij helemaal inleven hoe het nu voor jou zal zijn. Ook ik wil jou heel veel sterkte en kracht toewensen.

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Heel veel sterkte aankomende tijd:( hoop dat je nog even kan genieten van je moeder! dikke knuff

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    veel sterkte!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh meis wat vrezelijk!!

Heel veel sterkte met deze zware tijd xxx

15. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Oh wat erg voor je/jullie, wat een hoop verdriet. Heel erg veel sterkte!!

16. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hey napoleon,

Hier hetzelfde verhaal.. Al is mijn moeder inmiddels overleden op 52 jarige leeftijd. Het is in 1 woord verschrikkelijk en ik wil je ook heel veel liefde en kracht toewensen!

Liefs

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Och jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!

Liefs,
    DD

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte de komende tijd en met je zwangerschap!

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wat een afschuwelijke situatie.
    Heel veel kracht en sterkte gewenst.
    *knuffel*

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010