Hoe houden jullie het wachten vol?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yanneke, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanneke

    Yanneke Lid

    30 aug 2007
    22
    0
    0
    Antwerpen
    Hoi iedereen,

    Hoe gaan jullie om met die laatste dagen voor de NOD? Ik word er helemaal gek van! Kan me niet meer concentreren op mijn werk en 'k word zo moe van de hele tijd heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en teleurstelling.

    We zitten in ronde 5 (al 1.5 jaar gestopt met de pil) en voor het eerst ben ik eens niet klokvast ongesteld. Normaal weet ik exact wanneer de :evil: er gaan zijn (ik voel mijn eisprong heel goed en exact 15 dagen later krijg ik mijn regels). De dag ervoor heb ik dan altijd bruinverlies en voelen mijn borsten helemaal terug normaal. En nu dus niet... Vanmorgen was mijn NOD maar het voelt niet of er iets gaat gebeuren, dus toch maar een testje gedaan en negatief natuurlijk. Wat nu? Echte zwangerschapssymptomen heb ik niet, maar ik heb ook niet het gevoel dat de :evil: eraan komen...

    Zo, fijn om effe mijn verhaal kwijt te kunnen!
    Yanneke
     
  2. Mona Lisa Smile

    Mona Lisa Smile Actief lid

    11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Join the club. mijn einde-cyclus koorts is ook weer begonnen. Ga pas over een week testen. Heb wel goede moed. 3 dagen spatjes gehad (innesteling) en nu niet meer terwijl het de vorige keer aanhiled tot ongi (vkm)...

    Dus het houd je bezig hé... De enige tip (maar die is niet zo gezellig) is jezelf bezig houden en een paar dagen hier niet komen. maar die tip werkt bij mezelf ook niet :p :p :p
     
  3. Yanneke

    Yanneke Lid

    30 aug 2007
    22
    0
    0
    Antwerpen
    Flink van je om pas over een week terug te testen, ik zou het zo lang niet uithouden!

    Zelf verwacht ik om elk moment ongesteld te worden, maar ergens zit je toch met dat 1%-tje hoop dat niet weg te branden is... En waarschijnlijk gaat de tijd inderdaad sneller als je hier effe niet meer komt, maar dan kan je ook nergens je verhaal eens kwijt.

    Hopelijk heb je snel die positieve test in handen!
     
  4. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    het is inderdaad erg moeilijk om die tijd door te komen, gelukkig was ik op vakantie en dus veeel afleiding waardoor ik helemaal niet dacht aan zwanger zijn. tot dat mijn borsten een maat groter werden.. eenmaal in nederland een test gedaan en het was meteen raak..
    ik denk dat je moet proberen er niet te vaal aan te denken, en ik weet hoe moeilijk dat is..
    ik heb het nnu ook nog moeilijk om te wachten op mijn 2e echo.. ik denk dat bijna heel de zwangerschap zo met deze spanningen zit.
    succes!
     
  5. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ik heb trouwens vorig jaar een keer zelf 6 testen gedaan 5 nog Voor dat ik ongesteld zou moeten worden en 1 dan op de dag van mijn nod.. en nog was ik niet zwanger..
     
  6. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Oh ja dat is ook nog zo :) dat als je idd niet meer op deze forum site komt heb je ook meer rust.. tenminste dat had ik wel.. gewoon even 2 dagen niet er op kijken.
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Nou, na 36 rondes maak ik me niet meer zo druk in die wachtweken. Als ik dat wel zou doen, zou ik inmiddels een hartklepverknettering hebben gekregen! :)
     
  8. Yanneke

    Yanneke Lid

    30 aug 2007
    22
    0
    0
    Antwerpen
    Heei dames,

    Hier ondertussen nog steeds geen spoor van :evil: . 'k ben nu al twee dagen overtijd (heb ik nog nooit gehad) en mijn borsten doen ook nog altijd pijn aan de zijkanten. Daarom heb ik vanmorgen een tweede test gedaan en mijn man en ik zagen beiden een héél vaag lijntje. Eerst dachten we dat het een voorgedrukt lijntje was, maar later las ik hier dat dat blijkbaar niet bestaat bij Matcare. Nu moeten we weer afwachten zeker? Pfffffffff, word er helemaal gek van!

    ***Een beetje extra geluk voor iedereen die 't nodig heeft!***
     
  9. Nina010

    Nina010 Bekend lid

    20 jul 2008
    820
    0
    0
    vaag lijntje= lijntje= zwanger!
     
  10. beebee

    beebee Actief lid

    6 jul 2008
    119
    0
    0
    oh yanneke om gek van te worden ! maare lijntje is zwanger?! ja toch?

    veel suc6

    BeeBee
     
  11. Leetje1

    Leetje1 Lid

    22 aug 2008
    65
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw hier en zit eigenlijk met een vraagje.
    Het is vijf dagen na mijn eisprong en ik heb last van de volgende syptomen:
    - Steekjes(als van een speld in mijn onderbuik)
    - rommelende buik, al een aantal dagen.
    - Vanochtend een opgeblazen gevoel(alsof ik heel veel zout heb gegeten)
    - Sinds gisteren weinig trek maar ook niet misselijk(kunnen ook de zenuwen zijn)
    - Veel hoofdpijn.
    Zijn dit de eerste tekenen?
     
  12. Yanneke

    Yanneke Lid

    30 aug 2007
    22
    0
    0
    Antwerpen
    Heei Leetje,

    Dat zou kunnen, zelf voelde ik helemaal niks tot vlak voor mijn NOD en eigenlijk is er maar 1 duidelijk symptoom: een positieve test! Hopelijk heb je die snel in handen! Heel veel succes!
     
  13. Leetje1

    Leetje1 Lid

    22 aug 2008
    65
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Ik laat het wel weten!
     
  14. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Ik zit er nu vlak voor... pffff echt niet vol te houden... de zw testen branden in mijn lade maar.. ik testte geen 1 van de 2 keer duidelijk posi op NOD dus wil nog niets doen voor NOD....
     
  15. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    de vraag hoe hou je het vol: NU @ the moment (deze ronde) NIET! wachten duurt me echt onwijs lang.. puuuh..

    vorige rondes nog niet zo op het puntje van mn stoel gezeten als nu hoor!
    wask toch in de veronderstelling ook ongie te worden heh.
    kan nu ook nog maar stiekem gevoel (goed gevoel) dus dusdus..

    vandaar mn antwoord; niet!:p

    liefs kanjer
     

Deel Deze Pagina