Hoe is de thermokleding van de Action?

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Afgelopen zaterdag was ik veel buiten, heb meer dan een uur langs de schaatsbaan gestaan, daarna op de fiets naar huis en later weer naar de stad, veel buiten gelopen en in de avond sint Maarten.
    Zoveel kou op mijn benen gehad en gisterochtend werd ik wakker met behoorlijke spierpijn in mijn benen...
    Vanmorgen mijn dochter naar school gebracht, even heen en weer op de fiets en nu is het meer dan een uur later en nóg heb ik koude benen.. dat komt de pijn niet ten goede...
    Dus wil ik een Thermo broek gaan aanschaffen, ook omdat ik nog zeker 15 weken langs de schaatsbaan sta.
    De thermobroek van Action is deze week in de aanbieding, is dit wat? Iemand die er ervaring mee heeft?
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.133
    7.723
    113
    Gelderland
    Toevallig heb ik ze voor mijn jongens gehaald. Nee Ik zou ze niet aanraden. Tis een wat dunne stof, bijna synthetisch voelt het aan. Ook zit het wat ruim. Mijn man heeft een ondershirt van Craft, dat is wel aan te raden!
     
    MaMa en mexicang vinden dit leuk.
  3. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik haal de thermo broeken voor mijn vriend bij de Primark,de shirts ook. Hij vindt ze erg fijn,misschien daar eens kijken?
     
    mexicang vindt dit leuk.
  4. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Je hebt bij action ook van die thermoleggings, ook lekker voor onder je broek. Ik vind ze wel fijn. Broek geen ervaring mee.
     
  5. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Als je er nu al zoveel last van hebt terwijl het nog echt koud moet worden zou ik voor craft gaan. Wel wat duurder natuurlijk maar dit helpt dan ook echt.
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik zou ook voor Craft gaan.
     
  7. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja helaas heb ik er nu al last van... had dit echt nooit en nu dit.. het lastige is dat het maar koud blijft die benen. Deken erover, warme hittepit, niks helpt.

    Ik bedoel trouwens ook een legging... ben er niet in thuis ;), maar het moet onder een gewone broek kunnen.
     
  8. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Kan Craft ook onder de gewone broek? Meestal een spijkerbroek trouwens
     
  9. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Hier ook Craft, ideaal, kan gewoon onder een gewone broek. Mn man draagt t onder zn werkkleding.
    Lidl heeft ook goed thermo ondergoed, dat draag ik zelf tijdens de wintersport onder mn skikleding.
    Is net in de aanbieding geweest, dus misschien ligt t nog in de winkel. Valt wel vrij klein.
     
    mexicang vindt dit leuk.
  10. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Volgende week komt de thermokleding bij de Lidl nog een keer in de aanbieding. Dat is wel goed, dat van de action is niets, dan kan je net zo goed een gewoneb legging of maillot onder je broek doen.
     
    mexicang en Miracle79 vinden dit leuk.
  11. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    Die van de lidl zou ik je aanraden. Van de action is niets en ja kan gewoon onder je kleding
     
  12. mexicang

    mexicang Fanatiek lid

    1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik was vanmorgen bij Kruidvat en daar hadden ze een thermolegging en die heb ik voor nu even mee genomen.
    Maar ik was toch al van plan om morgen naar Lidl te gaan, kijk ik meteen even of ze het nog hebben.
     
  13. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik heb altijd de leggings ervan en ga hier altijd mee skiën, ik vind ze heel fijn!
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Als je eenmaal merken als Craft gewend bent, wil je die Actiondingen niet meer. Dan merk je hoe weinig die werken.
     
    mexicang vindt dit leuk.
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik zou die van de lidl nemen of nog liever die van decathlon
     
    mexicang vindt dit leuk.
  16. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Ik heb die van de lidl aangehad bij -25 graden. En zelfs dat ging goed!
     
    mexicang vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina