Hoe kan je je cyclus berekenen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anita1974, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1974

    Anita1974 Lid

    9 jul 2007
    25
    0
    0
    zoetermeer
    Hallo allemaal,

    Ik wilde graag weten hoe je je cyclus kan berekenen. Ik namelijk (zoals ik al in een andere topic had geschreven) maandag een kleine bloeding maar die was avonds al weer weg ik heb nu soms 1 of 2 druppels maar om nou te zeggen ongi nee .
    Moet ik nou op mijn cyclus bij te houden toch de maandag als eerste dag van mijn ongi aanhouden of niet?

    Groetjes Anita

    ps ik heb 18 jaar de pil geslikt en zou het bij god niet weten hoe het zonder zou moeten zijn
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb ook bijna 18 jaar de pil geslikt en ik had gelukkig na 28 dagen mijn cyclus weer terug. Ik denk dat je dit toch als ongi moet zien en maandag als 1ste dag moet nemen. Je lichaam is vast nog van slag. Waarschijnlijk zal je volgende ongi (mocht die er komen, hoop natuurlijk voor je van niet en dat je dan zwanger bent) wel wat duidelijker zijn.
     
  3. Anita1974

    Anita1974 Lid

    9 jul 2007
    25
    0
    0
    zoetermeer
    Thanks voor snelle reactie.

    Ik denk het namelijk ook . Dus we gaan op voor ronde 2!
    Ik hoop dat het door 18 pil gebruik mijn lichaam niet erg van slag is maar ik gebruikte gelukkig de op een na lichte pil marvelon dus volgens mij moet het mee vallen.
    Dus ronde 2 here we come :) :) .

    Groetjes Anita
     
  4. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik gebruikte ook Marvelon!
     
  5. Tyra

    Tyra Actief lid

    18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Oh dus marvelon is de een na lichtste I did not even know.

    Dit las ik op de site van predictor, omdat ik me dit namelijk zelf ook al eens afvroeg.`

    Wat moet ik als de eerste dag van mijn cyclus rekenen? Afgelopen keer was mijn menstruatie op dinsdag 1 mini drupje, op woensdag 1 grote drup, op donderdag 1 mini maandverbandje vol, op vrijdag een echte menstruatiedag en op zaterdag was het al weer veel minder. Moet ik de dinsdag nu als 1e cyclusdag nemen of een andere dag? Gaarne uw deskundige reactie.


    De eerste dag van je cyclus is de eerste dag van het bloedverlies, dus dinsdag.

    Ik ga reken dus vanaf het allereerste drupje, de rest van de druppels volgen vaak snel
     

Deel Deze Pagina