hoe kleed je een kleintje van 4 weken met deze warme dagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir slaapt in zijn rompertje. Toen hij vorige jaar rond deze periode geboren was sliep hij ook in zijn rompertje.
     
  2. Miepie77

    Miepie77 Actief lid

    12 dec 2006
    143
    0
    0
    Ons kereltje heeft momenteel ook alleen een rompertje aan. Verder ligt ie ook alleen onder een lakentje.
    Ik was me net af aan t vragen of dit niet te weinig is, maar gelukkig lees ik dat er veel kindjes zo weinig aan hebben nu!

    Trouwens, ons kereltje heet ook Sef (maar dan maar met 1 f!) :D
     
  3. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    denk dat ik ook maar ga voor het rompertje met een lakentje
    indd beter wat frisser dan veel te warm
     
  4. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fienne lag vannacht in een romper met spaghettibandjes en een mega dunne slaapzak. Nu ligt ze alleen in die slaapzak. Fienne is ook geboren tijdens die hittegolf en toen vond ik het idd ook erg moeilijk. Heeft toen geslapen in romper met korte mouwen en slaapzakje.
     
  5. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hier hetzelfde zo lastig zonder slaapzak hij trappelt zichzelf helemaal tot boven in bed. Ik gebruik een zomerslaapzakje en een romper zonder mouwen onder een lakentje.
     
  6. emmie

    emmie Niet meer actief

    hey miepie77!
    zoooóo leuk dat jou'n zoontje ook seff (maar dan met 1f ;) ) heet!
    hoor je bijna nooit he?
    hoe zijn jullie er bij gekomen?
    liefs emmie
     
  7. Miepie77

    Miepie77 Actief lid

    12 dec 2006
    143
    0
    0
    he emmie,
    een collega van mij heeft een zoon die heet eigenlijk Zef, maar ik dacht eerst dat ie Sef heette! Zef vonden we niet zo´n mooie naam, maar Sef wel!
    Verder wonen we in Limburg, daar komt de naam wel meer voor (maar dan vooral bij oude kerels!)!
    Geniet nog lekker van jou Seff!
    groeten,
    Marieke
     
  8. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Ligt het aan mij of maken jullie het te warm voor de kindjes? Noa ligt zonder romper, lakentje/ dekentje in bed. Het is 28 graden op haar kamertje. Hoe kunnen ze het dan koud krijgen? ik zeg altijd zo: kleed de kleine zoals je jezelf ook kleed. Stel je voor jij werd in bed gelegd met een laken, deken of slaapzak.....pfffff ik zou erin blijven denk ik!
     
  9. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    romeè ligt alleen in een dunne pyama(driekwartbroekje) geen romper aan en geen dekentjes
    zolang ze niet zweet vind ik het goed
    als ze zweet gaat de broek uit!

    kuzz
     
  10. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Mooie geboortedatum :)
     
  11. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft alleen een rompertje aan, strak ingebakerd en in een zomerslaapzak... Dus best warm, maar ik kan niet anders, hij kan niet zonder bakerdoek en ook niet zonder de slaapzak anders slaapt hij niet! (anders kruipt hij omhoog waardoor de bakerdoek gelijk losgaat...!)

    Ik zou een kindje van 4 weken gewoon kleden hoe jij je ook kleed. Gewoon nekje voelen of hij/zij het warm of koud heeft!
     

Deel Deze Pagina