Hoe klein je ook was, het doet zeer!!!

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Ingeping, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

    Ingeping Fanatiek lid

    27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Na het IVF traject voor een tweede kindje weer doorlopen te hebben hadden we een mooie test met zwanger 1-2..... Zou het dan echt weer raak zijn bij de verse tp. Tot op de dag van bloed prikken op HCG een mooie test zwanger 1-2. In de middag bellen, negatieve bloeduitslag. HCG te laag voor een zwangerschap. Je had je dus vastgehouden, maar toch niet goed genoeg.
    Heftig bloedverlies drukte me met me neus op de feiten dat je er echt hebt gezeten.....komt veel harder binnen dan ik dacht......zal je missen litte butterfly!!!

    Ps: had niet bedacht dat zo pril het ook is het zo heftig binnenkomt.....herkenbaar??
     
  2. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Sterkte :(
    Ik had het ook met onze mk, oké we waren 2 maanden zwanger en voor vele is dat erg pril... Maar verdriet heb je natuurlijk net zo goed.

    Bij mij kwam de klap ook wat later aangezien het in eerste instantie allemaal nog niet eens zo duidelijk was.

    Sterkte met het verwerken....kan me voorstellen dat het voor jullie extra moeilijk is :(
     
  3. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe pril ook,bij een positieve test draag je in je hart al een baby.
    Heel veel sterkte!
     
  4. Ingeping

    Ingeping Fanatiek lid

    27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Mooi gezegd BabyAngel....

    Vandaag nog check bloed gehad, we zijn weer HCG vrij dus op naar de volgende tp. Eerst nog even de boel laten bezinken van afgelopen twee weken....
     
  5. Logan

    Logan Niet meer actief

    Helaas herkenbaar. In jouw hart is het jouw kindje en die ben je kwijt! Sterkte met het verwerken. Het kan veel met je doen helaas.
     
  6. Meizel

    Meizel Actief lid

    26 apr 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. In april dit jaar met 8 weken een MA gehad en sinds gister een miskraam bij 5 weken zwangerschap. Doet allebei net zoveel pijn. Je bent toch al stiekem de babykamer aan het inrichten in je hoofd en namen aan het bedenken. Sterkte..
     
  7. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Heel herkenbaar. Wij hebben 4x moeten doormaken dat het goed leek, maar toch niet was. 3x 5/6wk en 1x 7wk. Het snijdt door je ziel. En nu het wel goed gaat blijf ik angstig. Ook heel jammer.

    Ik had zelf het idee dat het bij IVF je nog zwaarder valt omdat je het niet de maand erna 'gewoon' weer kunt proberen. In ruim 3jr IVF hebben wij 5 terugplaatsingen gehad. Een 'normaal' stel heeft in die zelfde periode wel iets van 25x kans. Dat ervoer ik in ieder geval als extra belastend. Naast de belasting van het traject en de hormonen, want dat komt er ook nog eens bij.

    Heel veel sterkte en ik wens jullie spoedig een goede zwangerschap toe!
     

Deel Deze Pagina