sophie heeft heel mooi blond krullend haar, alleen op haar achterhoofd een grote pluk met nest/klithaar. je komt er gewoon niet doorheen met kammen/borstelen. direct na het douchen ook niet. ook niet met shampoo/cremespoeling. ook gebruik ik anti klit van gliss kuhr, werkt ook niet, ruikt alleen lekker. heb lang geleden al eens stuk eraf geknipt, het zit er nog steeds. 's ochtends ziet het er helemaal niet uit, plukken staan gewoon recht in de lucht. dus het wordt gekamd, staartje achterop het hoofd, knipjes en klaar. naar de kapper gaan is een drama..
Ik heb van de etos uit de knoop spray. Hier krijg ik de pluizig krulletjes 's morgens heel goed mee uit. Het is 1 ramp geweest maar het gaat hiermee helemaal super
Hoi Mijn dochter heeft dit ook best erg. Ze is nu 2 keer naar de kapper geweest en kan altijd verschil merken na een knipbeurt maar niet voor lange duur. Heb een haarspray gekocht wat perfect werkt. 2-phase Conditioner Hydrate van Innova.
sja toch elke keer afknippen. Ik vind het ook onverzorgd staan bij mijn dochter, dus dan maar wat korter haar. Cremespoeling helpt hier wel en anti klit spray voor kinderen van swarzkopf werkt beter dan gliss kuhr. Maar nu is ze net geknipt en dat scheelt echt heel veel. Het is niet op 1 lengte, maar in laagjes, waardoor het wel langer is nog.
ik heb mijn dochter toen ze 2 was helemaal kort geknipt het zag er niet uit maar toen kreeg ze wel echt haar terug.