Hallo allemaal, Ik heb hier af en toe eens aan het meelezen, en sinds een maand doen we mee. Wat ik me afvraag, is hoe jullie die laatste week doorkomen, voordat je kunt testen. Ik neem me wel zo keurig voor dat ik netjes zal afwachten, er niet teveel aan zal denken en dat ik er vanzelf wel achterkom of niet. En ondertussen zou ik bij wijze van het liefst 2 keer per dag testen. Liefs, laura
meid dat heb ik ook hihihi gedraag me nu ook gewoon lekker rustig elk deeltje wat ik merk aan mijn lichaam blijf ik rustig onder en denk gewoon mijn NOD gaat komen... maar ondertussen zou ik ook willen testen maar vooor teleurstellingen te voorkomen lekker afwachten
Hoi Laura, De laatste maanden had ik het er iets makkelijker mee, behalve afgelopen maand... Ik was weer zo dom geweest om tests in huis te halen, en dan lijk het wel of die rotdingen me roepen... Uiteraard kan ik het dan niet laten om te testen (veelal te vroeg)... en achteraf heb ik dan weer spijt. Vooral de tijd tussen eisprong en NOD blijft een drama... Veel suc6 ermee! Liefs, Con
Ja, dat roepen daar kan ik me wel in vinden. Ik heb ze ook in mijn nachtkastje verstopt en het blijft lastig. Mijn NOD is vrijdag en ik heb vandaag gestest, neg dus. Nu hoop ik toch wel stiekem dat ik te vroeg ben geweest. Ik weet na lezen hier dat dat heel goed mogelijk is, het zou alleen fijn zijn als ik ook nog aan wat anders kan denken. En tot vrijdag duurt nog zo lang...... terwijl natuurlijk normaal je week omvliegt
Mijn NOD is ook vrijdag, kunnen we samen testen Het duurt idd lang tot vrijdag pff. Heb ook geen testen in huis, dus dat scheeld wel haha. Heb je ook klachten? Ik heb last van buikpijn, krampen, misselijk en meer plassen. Had ik vorige maand ook, maar veel minder erg. Voel me ook anders, maar ja het ontpillen he, wacht maar gewoon af.
Nou, ik heb heel lang een spiraal gehad en was toen nooit ongesteld. Ben dus eigenlijk mijn klachten vergeten. Na het verwijderen hebben we afgewacht tot mijn cyclus weer op gang kwam en toen zijn we "begonnen" Ik weet wel dat ik een paar dagen geleden 2 dagen kramp heb gehad, die leek op menstruatiekramp, maar daar was het veel te vroeg voor. Ik heb de calculator ingevuld en die dagen komen overeen met wanneer er een innesteling zou kunnen zijn geweest. Na die 2 dagen ook geen kramp meer gehad. Ik hoop dus stiekem dat het iets betekent.
heb zelf maar 1 test in huis, en die wil ik eigenlijk maar 1 keer gebruiken.. Dus ik test sowieso minstens 1 week na NOD...oke, duurt het wachten nog langer, maar ben je er (voor mijn gevoel) wel minder mee bezig. Helaas voor mij deze ronde niet een week na mn NOD hoeven wachten...
ojaaaa.....zo'n 5 dagen voor de NOD begint het bij mij ook te kriebelen. Al geregeld 1 dag voor NOD getest, maar nu echt voorgenomen dit niet te doen en te wachten tot ik 2 dagen overtijd ben. kijken of het deze keer lukt
Laura44 en tamtam78, ik heb ook vrijdag mn NOD. Gesjellie zijn we mn zn 3-en! En ik had me voorgenomen om de zaterdag pas te testen. Maar nu hoor ik dat we logees krijgen dit weekend.... tja, heb wel testen in huis. Aan de ene kant wil ik graag vrijdag al testen, maar aan de andere kant wil ik wachten tot zaterdag. Ik werd de laatste 2xren pas 's middags ongi. gggrrrhhhh weet precies hoe je je voelt. Zit al vanaf afgelopen vrijdag te tobben. x
Ik heb heel veel testen in huis. Grootverpakking zeg maar Ik test echt niet meer voor NOD. Heb ik een paar keer gedaan, allemaal negatief. Daar word ik ook niet blij van. Dus gewoon rustig verder leven, blijven ademen totdat het tijd is om te testen..... Blijft soms wel moeilijk hoor!
ik heb geen testen in huis en ik merk het allemaal wel eens zal je ongie weg blijven. Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb zal ik dan ook laat gaan testen of ik moet me wel zo beroerd gaan voelen hahah Maarja misselijk ben ik al snel net als nu ben ik al 2 dagen misselijk nou en volgens me banner moet me ei nog komen hahaha Ik denk als ik denk dat het raak is wel zal doen. Wil mezelf niet gek maken stress is slecht voor jezelf en mocht je iid zwanger zijn ook voor de beeb.
Het zijn ook zulke nare dingen ze blijven ook maar roepen~! Ik heb een zootje in huis, maar probeer in ieder geval tot 4dagen voor nod niet te testen (tis dan toch nega) maar die dingen proberen je maar aan te kijken. Vind die wachtdagen ook zo vreselijk ook omdat ik vorige keer wel snel zwanger was en nu alweer in de vierde ronde zit
De eerste maanden testte ik ook altijd al voor mijn NOD, nu wacht ik gewoon af tot wanneer ik enkele dagen overtijd zal gaan (hopelijk gebeurt dit vlug). Ik hou mezelf atijd voor, zolang ik niet test, is het ook niet negatief en kan ik nog hoop hebben.
Wachten is zo iets moeilijkst. Zelf heb ik de testen wel in huis, maar gelukkig valt het roepen enigzins mee. Maar omdat ik zo onregelmatig ben, test ik eigenlijk op de cyclus van voor de pil, en dan op advies van gyn en HA elke 1 1/2 / tot 2 weken. De eerste 2 weken zijn het moeilijkst te overbruggen, daarna wacht ik eigenlijk toch meer op ongi. Afwachten, volgende week woensdag is het zo ver. Heel veel succes met wachten en hopelijk wordt het voor ons allemaal beloond. Groetjes, Krissa
wachten wachten wachten ik probeer ook niet voor mijn NOD te testen (maar dat zeg ik elke maand ) maar veder blijft het wachten wachten wachten Succes meiden! Liefs Inger
a.s. zondag heb ik mijn NOD, maar zit nog even te denken of ik het niet een week ga opschuiven.. voor de zekerheid.. Dus erg last van zenuwen ofzo heb ik niet.. Maar..vorige maand had ik het er moeilijk mee hoor, 1 dag voor nod getest..
Oooooo wat is dit herkenbaar, liefst doop je het stikje met elke keer plassen in de urine. om maar te kijken of je 2 strepen ziet. en elke keer test ik weer te vroeg. nou je mag volgende week testen. joepie hopen dat ik het geduld op kan brengen om te wachten tot de nod dag. spannend allemaal. dagen voor ei zijn gewoon relaxed. maar als ei geweest is en je heb goed geklust wordt de spanning opgevoerd zo van stel je toch eens voor dat........................
ja hier hetzelfde,en dan die teleurstelling als je te vroeg test,zo van,had ik nou tich maar een paar dagen gewacht ,scheelt geld en beter voor mn humeur.