Mijn dochter is ziek, en ze spuugde vandaag de hele bank onder. Het is een stoffen bank.. Ik heb het schoongemaakt met azijn, op internet staat dat dat zou helpen, maar nee..... Wie heeft er een goede tip?
HG heeft spul daarvoor. Ik behandel er kots, stront en alles daarbuiten mee op bank & matras en het werkt prima! Paar minuten in laten werken en daarna met een doekje erover. Het stinkt wel even maar na een nachtje luchten ziet het er top uit en ruikt het weer als nieuw!
Ik heb ook spray van HG voor nare luchtjes. Verder heb ik nog een andere spray voor nare luchtjes, ben even de naam kwijt. Maar beide werken goed!
Gebruik even de zoekoptie, want deze vraag zie ik regelmatig voorbij komen in het topic-overzicht. Beterschap voor je dochter!
weet niet of je er 1 hebt maar een stoommachine erover heen halen en dan insprayen met Hg nare geurtjes weg.
Ow, smerig, dat is echt een rotlucht. Mijn zoon heeft ooit eens de bank ondergekotst, ik vond eigenlijk niks echt goed helpen. Ik heb uiteindelijk gedurende een week of 2 elke dag die nare luchtjes spray van HG gebruikt, toen was het weg.
Whysteria! @TS heel veel beterschap voor je dochter. Wat naar dat ze zich zo ziek voelt. Soda helpt goed tegen dat soort luchtjes.
Bedankt, het gaat gelukkig weer iets beter, vandaag heeft ze in ieder geval niet gespuugd ☺️ Bedankt voor de tip! Ik heb vanmorgen soda gehaald en erop gedaan, net afgezogen, maar helaar ruik ik het nog