Hoe kwam jij erachter?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door droomwens79, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    dat je zwanger was?

    ik was al ruim 2 maandjes enorm moe maar had gewoon mijn menstruatie elke maand(duurde tot de 5de maand) mijn moeder dacht dat ik bloedarmoede had dus werd een bloedtest gedaan, en ook vroeg me moeder of mijn urine op eventuwele zwangerschap kon worden gedaan ivm moeklachten en jahoor ik moest met mijn moeder bij de huisarts komen en daar kreeg ik de bevesteging
    heb 2 daagjes moeten nadenken en ik was zo boos op de pil dat ik daardoor zwanger was geraakt
    nu 10 jaar verder ben ik een troste jonge moeder met een dochter van bijna 10 jaar, ik geniet nog elke dag van mijn meissie

    xxx Maria
     
  2. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik kwam er vrij snel achter
    omdat ik niet meer de pil slikte en ik was een paar dagen overtijd en toen had ik zoiets volgens mij ben ik zwamger want had een regelmatige cyclus
    toen de test gedaan en ja ik was zwanger
     
  3. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kan het niet uitleggen ik voelde het gewoon. ff testje gedaan en jahoor!
     
  4. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Ja, ik voelde het ook. Je gevoel he?
    En hele zere borsten. Samen met vriend test gedaan en zwanger...
     
  5. o0Noa0o

    o0Noa0o Actief lid

    22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Jaja ik reken mezelf ook tot tienermoeder... ben 20 en 21 als ik ga bevallen.

    Ik kwam erachter omdat ik al paar weken niet ongesteld werd, maar ik dacht dat het door stress kwam. Toen werd ik ook misselijk.. dus op zaterdagavond bij de winkel een test gehaald en die gelijk gedaan. En die werd al heel snel en heel dik ROZE! :) Dat was 23 december 2 dagen voor kerst en ik was blij dat ik het voor kerst had getest, egt een supermooi cadeau
     
  6. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Ik had gewoon een bepaald gevoel dat zei: Je bent zwanger!, dus ik deed een test en inderdaad ik was zwanger
     
  7. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik voelde het ook!
    Was best raar.. het was in 1 x raak na het stoppen met de pil.. Ik wist het gewoon dat het raak was. En ja hoor.. Na 4 dagen overtijd een test gedaan, een dag voor valentijndag, was echt mooi!

    Liefs kiss
     
  8. Siem

    Siem Actief lid

    7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik voelde het gewoon .. en de test wass ook gelijk positief
     
  9. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Na een week of 2 niet meer ongesteld teworden tezijn geweest maate ik me zorgen..
    Ben toen maar een test gaan doen en die maakte het dus waar...
     
  10. almira

    almira Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik voelde mijn eisprong en mijn mestruatie bleef uit dus toen wisten we het al!
     
  11. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Bij de 1e viel ik op school flauw en bij de Ha bleek dat ik zwanger was

    bij de 2e was ik 7 dgn overtijd en test gaf positief aan

    bij deze zwangerschap was ik 14 dgn overtijd en weer positieve test
     
  12. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    door een testje :)
     
  13. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik was al een tijdje best ziek en ineens dacht iki "ik ben zwanger :oops: "
    toen heb ik gauw een testje gedaan, en ja hoor 2 streepjes !
     
  14. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    nergens geen benul van natuurlijk... had krampjes onderin me buik en was heeel erg saggo en was mn bed niet uit te slaan..... zodra ik de kans heb plofde ik weer in mn bed... en ik at heeeeel veel.

    Nooit bij nagedacht dat ik zwanger zou zijn... en aangezien ik die krampjes had onderin mn buik verwachte ik dat ik elk moment ongie zou worden.
    Totdat ik een stukje in een tijdschrift las..... en toen las ik iets over pijnlijke boobs en ineens viel me op dat mijn boobs ook wel gevoelig waren! vreeeemdd..... toen zei iemand me.... mischien zou je toch een testje moeten wagen? ik zoo neeeeeee joh ben echt niet zwanger..... uiteindelijk savonds toch maar een testje gehad en dik positief!

    En deze 2e was gepland maarik had niet verwacht zo snel 1e keer raak al!
    Maar mijn tepels gloeide heel erg.. en ik zag een dikke blauwe ader... en ik had opeens heeeel vet haar.................. ZWANGER! :)
     
  15. Ik voelde het ook gewoon. Ik had een stemmetje(een soort van geweten-stemmetje) in mijn hoofd dat zei dat ik zwanger was.
    Beetje lacherig een test gedaan, en ja hoor.
     

Deel Deze Pagina