Ons zoontje slaapt al door vanf dat ie 4 weken was, en slaapt al weken klokje rond. Slaapt meestal van 20.00 tot 08.00/08.30
Om 19.00 d'rin om 07.00 maak ik haar wakker voor een papfles en dan hups weer terug, Soms slaapt ze wel tot 10.45 (gister!) Mmmm lekker zo'n vrije morgen....
mijn zoontje is helaas geen slaapkop... Gaat om 20.00/20.30 uur naar bed tot 05.00/05.30/06.00 uur, gemiddeld 9/9,5 uur per nacht...... En papa en mama zijn juist wel slaapkoppen dus soms is het best zwaar...Wat lijkt het me heerlijk om een kindje te hebben wat klokje rond slaapt. Misschien ooit...
hai Seth is nu 3 maand hij gaat rond 10.30u naar bed en slaapt tot rond 7.30 u (de laatste dagen echter gebeurt het soms dat zijn laatste flesje wegvalt of hij echt nog heel weinig drinkt, maar we maken hem wel steeds ng wakker,hij is ng te klein voor dat laatste flesje te laten wegvallen, dan slaapt hij dus van rond 8 u tot rond 7.30u) xxx
Hallo Zoontje lief bijna 11 maand gaat tussen 19.30 en 19.45 naar bed en slaapt dan tot ca. 7uur. Moet er 's-nachts nog wel 2 of 3 keer uit voor zn speentje oid.
Dat kan toch gewoon? Toen onze kleine man 3 maanden was, kreeg hij ook maar 4 flessen hoor. Wij moesten hem ook steeds wakker maken en dat is toch sneu.... Probeer het gewoon eens. Of maak de flessen wat groter, zodat hij wel met 4 kan.
Danique wordt meestal rond 08.00 wakker, soms iets later maar op mijn werkdagen moeten we haar dan toch wakker maken. Ze is bijna 15 maanden en doet nog 2 slaapjes. Eentje van ongeveer 12.30 tot 14.30, en eentje rond 18.00-20.00. We eten daarom laat warm met haar, dan nog even spelen, dan een slok BV en dan ligt ze rond 22.30 in haar bedje.
hai ja, ik heb er ook zitten aan denken van te prob zijn laatste flesje te laten wegvallen, maar nu komtie meer wel dan niet om 22U En ik ben bang dat ze ritme de mist zal ingaan bovendien weegt hij nu pas 5kg 220, wat nt super veel is voor 3maand hij drinkt nog steeds 5 flesjes van 150 een groter flesje geven prob we, maar hij drinkt toch maar 150, dus theeft gn zin de enige keer datie wel es meer drinkt (dus 180) is zijn eerste flesj smorgens maar alsie in slaap ligt rond 8 uur gaak em es laten doorslapen, dan zien we wel xxx
Omdat ze op ma en di dan echt uit bed moet, naar de oppas. Zo houden we een beetkje het ritme erin. Vaak merk ik ook dat ze dan wat gaat rommelen in bed zo rond 7u.