Hoe lang ben jij samen met je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zijn 10 jaar samen, en 7 jaar getrouwd..

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

10,5 jaar, waarvan iets meer dan 9 jaar samenwonend en 5 jaar getrouwd. En het nog steeds niet zat :D

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik ken mijn vriend nu 5 jaar en we wonen volgend jaar zomer 3 jaar samen.
    Hij wil wel trouwen, maar omdat ik al eens getrouwd ben geweest hoeft het voor mij niet echt.
    En als we nu ooit eens gaan trouwen, dan willen dat pas doen op het moment dat Emma groot genoeg is om er weet van te hebben en om bruidsmeisje te zijn.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hmmm eens even denken
    Wij kenden elkaar al 10 jaar en gingen regelmatig samen uit toen we "verkering" kregen (dat kon niet eerder omdat ik toen nog een relatie had).
    Na 1 maand zijn we gaan samen wonen, na 3 jaar getrouwd en dat is inmiddels al weer 2,5 jaar geleden :)
    De kroon op onze liefde is 2 maanden geleden geboren :)
    En ik mag tot mijn grote trots maar ook verbazing zeggen dat wij nog nooit ruzie gehad hebben in al die 16 jaar :)

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wij zijn bijna 7 jaar samen (1 januari!) .. We wonen nu bijna drie jaar samen.

6. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik en mijn partner zijn sinds 29 november 1 jaar samen, ons zoontje is inmiddels ruim 3 maanden .

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oke, lees hier allemaal verhalen van 10 jaar samen enzo, kom ik aan. wij waren vorige week 2 jaar samen..

op 8-12-07 elkaar leren kennen, op 6-01-08 bij hem ingetrokken en op 31-01-08 een positieve zwangerschapstest in mijn handen. wij woonden beiden net in het buitenland, en kenden daar niet heel veel mensen, hadden eigenlijk alleen elkaar en een paar collega´s dus dan trek je toch sneller meer met elkaar op dan normaal gesproken. hadden op onze eerste date wel gehad over kinderen, dat we dat beiden graag wilden en niet nog 10 jaar wilden wachten, maar dat het zo snel zou gaan?
    hebben het zeker niet makkelijk gehad, maar het gaat steeds beter tussen ons.
    hebben toen veel negatief commentaar gehad dat we zo snel zwanger raakten. (hebben overigens wel gewoon condooms gebruikt!!) maar kunnen nu wel mooi zeggen dat het voor ons goed heeft uitgepakt. 2e is onderweg, hebben samen een hele hoop mee gemaakt en zijn er alleen maar sterker uitgekomen.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    5 jaar samen, en ook 5 jaar samenwonend, ben vlak na elkaar te leren kennen bij hem ingetrokken :D

9. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man en ik zijn in dezelfde straat geboren en onze ouders wonen er nog steeds dus wij kennen elkaar al van kinds af aan maar toen vond ik hem nog helemaal niets..
    Op mijn 18e (ben nu 33) kregen we verkering, we wonen ruim 10 jaar samen en zijn 5 jaar getrouwd.

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Toch weer leuk om te weten allemaal!
    De een is 10 of 19 jaar samen, de ander pas 3 weken :)
    En Vonnie heeft haar huwelijksdag vandaag, proficiat!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wij kennen elkaar al ruim 8 jaar, hij is het broertje van me beste vriendin :).

Toen ik 18 was heb ik wat met hem gekregen, toen was hij 23. Inmiddels zijn we al 3 jaar en 3 maanden samen, waarvan 1 jaar en 3 maanden getrouwd :).

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen en kennen elkaar bijna 10 jaar.

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Jeetje, dit had ik kunnen schrijven, wie ben je en wanneer heb je mijn ZP-identiteit gestolen??? :D

Tegen mij werd OOK gezegd dat ik een kattenvrouwtje zou worden met 100 katjes en vele losse scharrels, hahaha! En ben nu 6 jaar samen met mijn Grote Liefde, wonen ruim 4 jaar samen, zijn 1,5 jaar getrouwd en hebben een waanzinnig dochtertje van 3,5 maand. Ook wij hebben onze ups en downs, maar hij is de man voor mij.

O, en "maar" 2 katten... :D

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marmaris , 23 augustus 2003 . 6 jaar en 4 maanden bijna
    De dag dat ik mijn man het eerste zag, en direct verkocht.
    We gingen toen elke dag ergens heen , en toen hadden we zoiets we willen niet zonder elkaar.
    Ik veel op en neer gereisd naar turkije en 12 mei 2004 waren we er 100% zeker over en ik weet het was erg snel, we hebben elkaar toen het ja woord gegeven.
    Nu met kerst is hij 5 jaar hier.
    We zijn dus 6jaar en 4 maanden samen, 5,5 jaar getrouwd en bijna 5 jaar samen hier in ons huisje.

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Een jaar en 2 dagen zijn we samen en we zijn nu 2 dagen verloofd :)
    12-12-2008 officieel een stel, 12-12-2009 verloofd en 12-12-2012 trouwen :D

16. wilmatjuh

wilmatjuh Actief lid

18 nov 2007
    188
    0
    0
    assen
    hallo,

ik ken me man 3,5 jaar!! we wonen ook al 3,5 jaar bij mekaar. we zijn een jaar getrouwd en we hebben een dochter van een jaar.
    en ja het is geven en nemen in een relatie, hoe moeilijk het soms ook is,haha

groetjes

17. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    High School Sweethearts :)
    Ik ken hem vanaf mijn 12e. We kregen verkering toen ik 17 was. Gingen samenwonen met 20 en getrouwd met 27. Nu al bijna 17 jaar samen, mijn halve leven dus. Gek idee.

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij gaan nu ons 7e jaar in en ben nog steeds dolgelukkig met mijn vriend.
    Hij neemt nooit bloemen voor me mee, geeft nooit spontaan een cadeautje (hij weet eerlijk gezegd ook niet wat ie moet geven), maar hij zegt elke dag een paar keer dat ie van me houdt.

Knallende ruzie hebben we amper, wel eens een meningverschil, maar ook dat stelt weinig voor.

In april 2008 een huisje gekocht en over een paar weken verwachten we ons zoontje. Ik kan echt zeggen dat ik dolgelukkig ben met mijn vriend.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    10,5 jaar samen, 9,5 jaar samenwonend en 3,5 jaar getrouwd.
    Ik heb mijn man ontmoet op een avond dat ik ontzettend dronken was. Hij hielp me zoeken naar mijn jas. Ik had alleen helemaal geen jas bij me, maar dat was ik met mijn zatte kop vergeten.
    Ondertussen ben ik een keurige moeder hoor, kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst teveel gedronken heb. Haha, en met mijn beste vriendin grapten we ook altijd dat wij twee van die zielige oude wijffies zouden worden met allemaal katten en om 10 uur 's ochtends al aan de drank :D, af en toe een scharrel die we van de Bingo zouden kennen, maar het is allemaal goed gekomen, met haar ook ;)!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij zijn 3 jaar en 3 maanden samen, al ruim 2 jaar samenwonend en sinds Augustus 2009 getrouwd.

Deel Deze Pagina