vanaf 31-01-2004 samen.....vanaf 13-08-2004 samenwonend.....dus nu bijna 6 jaar samen. Vanaf 25-12-2004 verloofd....alleen nog niet getrouwd.
wij kennen elkaar 9 jaar waarvan we 5 jaar samenzijn en 2,5 jaar samenwonen..... en nu nog wachten op een aanzoek... haha
Wij zijn vanaf Maart 2006 samen, maar toen al een half jaar verliefd Vanaf Augustus 2006 wonen we samen, vanaf mei 2007 zijn we getrouwd. Vanaf sept 2008 zijn we papa en mama van Layla, en sinds 2 weken ook papa en mama van Dani
We leerden elkaar bijna 12 jaar geleden kennen. Zijn na een half jaar gaan samenwonen. Nu ruim 7 jaar getrouwd, 3 kinderen verder en nog steeds verliefd kwebbel
Vanaf eind 2005 officieel samen(daarvoor al half/half) Dus nu 4 jaar bij elkaar. Wonen 3 jaar samen, Volgend jaar gaan we trouwen.
Het begon in februari 2007, officieel samen sinds 8 juni 2007, samenwonend sinds mei 2008, verloofd sinds februari 2009, geregistreerd partnerschap sinds 30-11-2009. En over een paar maandjes papa en mama van onze 2 kindjes
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar en 7 maandjes bij elkaar! we zijn na 3 maanden gaan samenwonen,hebben een fantastische dochter gekregen! En ik ben 2 jaar geleden ten huwelijk gevraagd! dus eerst veel sparen en dan trouwen!
Sinds 13-09-08 hopeloos verliefd, 21-09-2008 gaan samenwonen en daarna ging het snel.. Ik heel erg ziek geweest, brand gehad, vriendlief baan verloren en nu bijna ons eerste kindje in onze armen!
Wij zijn nu 3 jaar samen, waarvan 2,5 jaar samenwonend met nu een klein boefje van 1,5 jaar oud en met trouwplannen voor over 2 jaar!
Ik "ken" mijn man al 17 jaar. Hij werkte bij de supermarkt waar mijn moeder en broertje ook werkten. En ik zag 'm (of eigenlijk, zijn kontje) en was verliefd. Dat is nooit meer over gegaan. Maar hij was een "rokkenjager" en naar mijn idee veel te hoog gegrepen voor mij. Maar wel iedere keer kletsen en gratis drankjes drinken bij hem aan de bar (hij werkte ook als barkeeper) en dat werd steeds gezelliger totdat (op 07-02-1999, ik was al 6 jaar verliefd op 'm) er ineens gezoend werd. En hij zou me bellen, ik zei jaja, dat heb je al vaker gezegd. Maar deze keer hield hij woord en belde hij me. Hij had al vele meisjes beloofd te bellen en deed dat nooit (1 van die meiden is nu een hele goede vriendin van ons, ze is getrouwd met een goede vriend van mijn man). Dus vanaf die eerste zoen was het "aan" maar ik dacht nog altijd dat het alleen voor de gezelligheid was. Maar hij wilde iedere keer langskomen (ik woonde op mezelf) maar dat hield ik een beetje af. Op een gegeven moment toch maar gedaan en het was heel gezellig en zo kwam hij steeds vaker langs. Was geïnterresseerd in mij, mijn familie en vrienden. Oftewel, hij was verliefd (en goed ook). Na een half jaar durfde ik het ook te geloven dat dit goed zat. Dus toen we 9 maand bij elkaar waren is hij bij me ingetrokken en na 8 jaar verkering zijn we getrouwd en nu hebben we ons eigen lieve kindje. Vroeger zei ik altijd, aan mijn lijf geen polonaise. Niet trouwen en geen kinderen. Moet je me nu eens zien. Huisje, boompje, beestje en helemaal happy!!!
Op 13 januari 2010 ben ik precies 4 jaar samen met mijn vriend. Wij wonen nu bijna 3 jaar samen. Wij hebben twee lieve katten. Huisje, boompje, beestje is er dus al. Sinds 2 jaar zijn wij bezig voor een eerste kindje. Hopelijk wordt ons geduld gauw beloond!
wij zijn 6 en half jaar samen en ongeveer 2 jaar getrouwd en heel erg gelukkig! Zou echt niet zonder mijn man kunnen nu alleen nog een lief kindje :-D
Dank je voor de felicitaties! Vanavond gaan we lekker gourmetten met de kids, verder geen kadootjes ofzo. Wel leuk om het allemaal te lezen.....
Ken m'n man 3,5 jaar, ook zolang samen en samenwonond (ging slecht tussen m'n ouders en mij) en zijn nu 2 jaar en 4 maanden getrouwd
We kennen elkaar 11 jaar, waarvan we 10 jaar echt wat hebben. We hebben eerst 5 jaar samengewoond en zijn nu 3.5 jr getrouwd met een kindje van 11 mnd