hoe lang bij jou op de kamer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hoe lang slapen/sliepen julliekindjes (in een wiegje) bij jullie op de kamer? Indy ligt nu nog bij ons maar ben van plan om haar met 6 maanden in haar eigne kamertje te leggen...overdag slaapt ze hier overigens al...
     
  2. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ruben sliep al op zijn eigen kamertje toen ie 6 weken oud was.
    (en de nachten doorsliep)
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie heeft 1 nachtje bij ons in de kamer gelegen,ik deed geen oog dicht,lag heel de tijd op haar ademhaling te letten...wel slaap ik met onze kamerdeur helemaal open,nu hoor ik nog wel ieder kreuntje ;)

    Groetjes,
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wessel heeft afgelopen nacht voor het eerst op zijn kamer geslapen en dat is alleen omdat hij niet meer in zijn wieg kan :(
    Het ging gelukkig goed :D
    Hij heeft dus 7 maanden en 12 dagen bij ons geslapen ;)
     
  5. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Yildiz is nu 16 maanden en slaapt nog steeds bij ons.
    maar dat is uit ruimtegebrek anders had ik er ook zeker al lang voor gekozen haar op een eigen kamertje te leggen.
    Ik vindt rond een jaar wel een mooie leeftijd.
     
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Totdat ze niet meer in de wieg kan, :p

    Ik denk dus over 3 maanden.

    Ik vind het nu nog veel te leuk dat ze gezellig bij ons ligt.
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft vanaf dat hij thuis is, op z'n eigen kamertje geslapen.
     
  8. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Meteen naar zijn eigen kamer!
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36

    vind ik stiekem dus ook!
     
  10. Mali slaapt ook bij ons op de kamer. Ze heeft gewoon een eigen kamer met kast commode etc..alleen haar bedje staat toch echt tegen die van mij..En heel veel mensen zeggen je moet haar nu op dr eigen kamer doen want ze went eraan.. Ach jaah ik vind het nog veel te gezellig.. En mn vriend wil trouwens ook dat ze voorlopig nog bij ons ligt..Heerlijk naar bed gaan met mn prinsesje naast me en wakker worden en gelijk een lachend gezichtje zien.Iets beters is er niet voor mij!
     
  11. Mali slaapt ook bij ons op de kamer. Ze heeft gewoon een eigen kamer met kast commode etc..alleen haar bedje staat toch echt tegen die van mij..En heel veel mensen zeggen je moet haar nu op dr eigen kamer doen want ze went eraan.. Ach jaah ik vind het nog veel te gezellig.. En mn vriend wil trouwens ook dat ze voorlopig nog bij ons ligt..Heerlijk naar bed gaan met mn prinsesje naast me en wakker worden en gelijk een lachend gezichtje zien.Iets beters is er niet voor mij!
     
  12. Woops 2 keer Sorry :oops:
     
  13. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    jiri slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer. Hij is nu ruim 8 maanden.
    Hij zal wel een keer naar zijn eigen kamer moeten 's nachts, maar weet nog niet wanneer. Ik denk als de laatste fles van 23.00 uur eerder wordt. Want dat doen we nu soms ook al en dat gaat dan prima. Hij ligt dan vanaf 21.00 uur op zijn eigen kamer.
     
  14. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Jeffrey slaapt al vanaf dat hij 6 week is op zijn eigen kamer,maar zijn slaapkamer grenst aan de mijne dus laat de deur open staan snachts en ik hoor alle gelkuidjes die hij maakt ,dat is ook gerust stellen voor ons:D

    Gr Jessica
     
  15. Niet meer actief

    s'avonds slaapt ayman nog lekker bij mama in bed en overdag in zijn ledikantje
     
  16. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    De eerste 2 maanden sliep ons dochtertje in haar
    ledikantje bij ons op de kamer.
    Daarna op haar eigen kamertje. Van mij had ze
    best langer bij ons mogen blijven, maar mijn
    vriend was het daar niet mee eens :( !
     
  17. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura slaapt al vanaf haar 3de week op haar eigen kamertje! Maar ik heb wel een monitor in mijn slaapkamer! Dus ik kan altijd naar haar kijken als ik dat zou willen! Ik zet de monitor sinds dat ze 2 maanden is snachts uit. Dan kan ik haar nog wel horen maar niet zien. En als ze geluidjes maakt kan ik hem dus aanzetten. Ik vind het erg prettig dat ze op haar eigen kamertje slaapt!
     
  18. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ehm..Ferron heeft om precies te zijn 1 nachtje bij ons op de kamer geslapen...wij konden er niet van slapen, al die geluidjes en zuchtjes.....zonder moeite gauw naar zijn eigen kamer!
     
  19. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Onze kleine slaapt vanaf de 6e week op haar eigen kamertje.
    Mijn vriend werd wakker van de geuidjes die ze maakte.
    Ik vond het in eerste instantie vreselijk, maar toen ze eenmaal op haar eigen kamertje sliep, sliep ik ook stukken beter! :p
     
  20. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem heeft alleen de eerste week bij ons geslapen, maar zodra de kraamverzorgster weg was, ging hij ook naar zijn eigen kamertje. Maar ik mis hem nog wel elke avond als hij naar bed gaat...
     

Deel Deze Pagina