Even kijken hoe lang het hier bij iedereen duurde. Zelf wat langer bezig geweest ( 2jaar), maar in mijn omgeving zie ik dat het vaak heel snel gaat...
Voor onze eerste zwangerschap zijn wij zelf 4 jaar bezig geweest, daana een jaar via de mmm en het was raak. Voor de 2e zwangerschap zijn we zelf 2 jaar bezig geweest en daarna weer via de mmm. Voor de 3e zwangerschap zijn we direct via mmm zwanger geraakt (8 maanden na bevalling). Voor de huidige zw-schap zijn we weer 3 jaar bezig geweest (uiteindelijk via mmm). We hebben nu 1 kindje rondlopen (1e 2 zw-schappen niet goed gegaan), dus pas na 8 jaar bezig te zijn geweest, hebben wij een gezond kindje gekregen. snap je het nog hahahaha
Jeetje Astrid, Je hebt echt een hele weg bewandeld! Petje af! Fijn dat je nu weer zwanger bent! Geniet lekker van je zwangerschap en je kleine meid!
1e zwangerschap meteen zwanger 2e zwangerschap meteen zwanger 2e zwangerschap is een mk geworden, 2 weken na mk had ik weer eisprong, en nog eens 2 weken later teste ik weer positief, dus 3e zwangerschap ook meteen zwanger
23 maanden voor een goede zwangerschap. De zwangerschappen met de miskramen tel ik dan niet mee. Ik was namelijk bijna elke keer meteen zwanger.
Bij de eerste zwangerschap was het na 2 keer proberen raak...en de tweede zwangerschap ging spontaan dus meteen eigenlijk...Hebben veel geluk gehad daarmee!
ronde 19 bij de 1e zwangerschap 2e zwangerschap wel met de pil gestopt, vanwege de telkens terugkomende doorbraakbloedingen, toen dus periodieke onthouding geprobeerd: Mislukt , na de 3e ronde (of was het de 2e?) bleek ik zwanger... oeps!
Tweede ronde, maar daar zat wel 1 jaar en drie maanden tussen. Mijn kerel woont in Amerika en we konden elkaar niet eerder zien.
Bij onze dochter heeft het zo'n anderhalf jaar geduurd en uiteindelijk met behulp van Clomid zwanger! En nu bij de tweede in één keer! Zonder Clomid.... wat een wonder!
De eerste zwangerschap meteen de 1e ronde, helaas is deze geeindigd in een miskraam (7 weken) De tweede zwangerschap meteen weer zwanger, maar helaas ook weer een miskraam geworden (5 weken) Hopen dat het de volgende keer goed mag gaan..